.
Στην κορυφή της λίστας λοιπόν βρίσκεται η Dell, η οποία πούλησε 5,16 εκατομμύρια οθόνες, εξασφαλίζοντας το 15,2% της αγοράς. Την ακολούθησε η Samsung με 4,3 εκατομμύρια οθόνες, η HP στην τρίτη θέση ξεπέρασε οριακά τα 4 εκατομμύρια. Η τέταρτη θέση ανήκει στην Lenovo με 3,7 εκατομμύρια οθόνες, ενώ την πεντάδα κλείνει η LG με 3,1 εκατομμύρια οθόνες. Από αυτές τις εταιρίες, σε σύγκριση με το τέταρτο τρίμηνο του 2013, Dell, Samsung και Lenovo είδαν τις πωλήσεις τους να αυξάνουν κατά 3,8%, 3,1% και 2,2% αντίστοιχα, ενώ HP και LG είδαν τις αντίστοιχες δικές τους να μειώνονται, κατά 5,8% και 9% αντίστοιχα. Η LG είναι φανερό ότι είναι ο μεγάλος χαμένος με βάση τα στοιχεία της IDC, παρόλο που τόσο οι δικές της πωλήσεις όσο και της Samsung ευνοήθηκαν από την εορταστική περίοδο. Όσον αφορά το είδος των οθονών, 97,6% ήταν LED, 22,5% είχαν μέγεθος περίπου στις 21'', ενώ μόλις το 6,5% διέθεταν και TV tuner.
Η IDC υπολογίζει μια μείωση της τάξης του 10,3% στον αριθμό των οθονών που θα πουληθούν το πρώτο τρίμηνο του 2015 έναντι του αντιστοίχου του 2014. Συνολικά αναμένει να πωληθούν μέσα στο έτος 123 εκατομμύρια οθόνες υπολογιστών, αριθμός ο οποίος μέχρι το 2019 θα έχει πέσει στα 103,5 εκατομμύρια εξαιτίας της περαιτέρω υιοθέτησης φορητών συσκευών όπως tablets και smartphones από τους καταναλωτές. Παρόλα τα όχι και τόσο αισιόδοξα μηνύματα για την παγκόσμια αγορά, η αγορά της Δυτικής Ευρώπης είδε για τέσσερα συνεχόμενα τρίμηνα αύξηση.
Recommended Comments
There are no comments to display.
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now