Jump to content


  • yanni
    yanni

    Σημαντική μείωση μεριδίου αγοράς βλέπει η Microsoft στην αγορά των browsers

    Μπορεί η Microsoft να εφοδιάζει με νέα χαρακτηριστικά τον Edge browser και να προχωράει σε αναρτήσεις ακόμα και βίντεο που να δείχνουν την ανωτερότητά του έναντι των άλλων browsers, αλλά από ότι φαίνεται δεν μπορεί να κρατήσει τους χρήστες στις δικές της λύσεις. Σε συνδυασμό και με την δημοφιλία του Chrome λόγω του Android, η Microsoft είδε το μερίδιο αγοράς του Internet Explorer να μειώνεται στο μισό και τα κέρδη του Edge Browser, την αντίστοιχη περίοδο, να είναι πολύ μικρά για να καλύψουν το μερίδιο αγοράς αυτό.

     

    Ειδικότερα, ο Internet Explorer είδε μια μείωση του ποσοστού χρήσης του που φτάνει το 55% σε σχέση με πέρσι. Το συμπέρασμα αυτό προκύπτει από τα στοιχεία του NetMarketShare για τον Δεκέμβριο του 2016. Με βάση αυτά, ο Internet Explorer κατέχει το 20,84% της αγοράς, όταν τον Δεκέμβριο του 2015 κατείχε το 46,32% της αγοράς. Την ίδια περίοδο το ποσοστό του Edge ανέβηκε από το 2,79% στο 5,21%.

     

    Στην κορυφή της κατάταξης και με σημαντική διαφορά βρίσκεται ο Google Chrome, του οποίου το ποσοστό φτάνει το 56,43%. Ο Firefox βρίσκεται σημαντικά πιο πίσω στο 12,22%, έχοντας ανακάμψει όμως σημαντικά από το 7,69% στο οποίο βρισκόταν τον Αύγουστο. Ο Safari βρίσκεται στο 3,47% και ο Opera στο 1,33%, σε γενικές γραμμές σταθερός. Ένα ποσοστό 0,38% αντιστοιχεί σε άλλους browsers.

     

    586b7ef28f432-DesktopbrowsersDecember2016marketshare.jpg


    Πηγή
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.