Jump to content



  • gdp77
    gdp77

    H ΑΜD συνεχίζει την προέλαση (ΙΙ) προϊδεάζοντας για αύξηση επιδόσεων στις GPUs RDNA3, αντίστοιχη με αυτή που έφεραν οι RDNA2

    Η AMD πρόκειται να κυκλοφορήσει τις κάρτες γραφικών της σειράς Radeon RX 6000, που βασίζονται στην αρχιτεκτονική RDNA 2, με τις κάρτες γραφικών Radeon RX 6800 XT και Radeon RX 6800 να γίνονται διαθέσιμες από 18 Νοεμβρίου.

     

    Η εταιρεία έχει ήδη αναφέρει πριν από λίγες εβδομάδες ότι οι σχεδιαστικές ομάδες της αρχιτεκτονικής RDNA 3 ήταν "σε φάση εκτέλεσης". Τώρα όμως, σε συνέντευξη του Rick Bergman, Εκτελεστικού Αντιπροέδρου της AMD, στο "The Street" έπεσαν κάποιες βόμβες, αναφορικά στην απόδοση που στοχεύει η αρχιτεκτονική RDNA3.

     

    large.76160_08_amd-teases-next-gen-rdna-3-will-have-big-benefits-over-2_full.jpg

     

    Στην ερώτηση «εάν η AMD στοχεύει για τις GPU RDNA 3, οι οποίες θα χρησιμοποιήσουν μια πιο προηγμένη διαδικασία κατασκευής, να προσφέρει βελτιώσεις απόδοσης ανά watt, παρόμοιες με τις βελτιώσεις 50% των GPU RDNA 2 και ποια τα μελλοντικά σχέδια της AMD για την Τεχνολογία Infinity Cache», ο Bergman απάντησε:

     

    «Ας πάμε πίσω και ας μιλήσουμε για τα οφέλη και των δύο. Γιατί λοιπόν στοχεύσαμε, επιθετικά, απόδοση ανά watt για τις RDNA 2 (GPUs) μας. Kαι ναι, έχουμε την ίδια δέσμευση για την αρχιτεκτονική RDNA 3.

     

    Έχει σημασία πολύ μεγάλη και με πολλούς τρόπους, γιατί αν η απαιτούμενη ηλεκτρική ενέργεια είναι πολύ υψηλή -όπως έχουμε δει από τους ανταγωνιστές μας- ξαφνικά οι πιθανοί χρήστες μας πρέπει να αγοράσουν μεγαλύτερα τροφοδοτικά, και πολύ προηγμένες λύσεις ψύξης. Και με πολλούς τρόπους, είναι πολύ σημαντικό, στην πραγματικότητα ανεβάζει ουσιαστικά το κόστος υλικών της πλακέτας. Και πάντοτε, αυτό σημαίνει αύξηση της λιανικής τιμής, όμως το κόστος της GPU πρέπει να μειωθεί.

     

    Οπότε υπάρχουν στην πραγματικότητα πολλές αποδοτικές δυνατότητες ... εάν μπορεί κανείς να βελτιώσει ουσιαστικά την απόδοση ανά βατ. Από την πλευρά του φορητού υπολογιστή, αυτό είναι φυσικά ακόμη πιο προφανές, επειδή βρίσκεται κανείς σε πολύ περιορισμένο χώρο, πρέπει απλώς να προσφέρει περισσότερη απόδοση χωρίς κάποιες εξωτικές λύσεις ψύξης ... Εστιάσαμε σε αυτό στο RDNA 2. Οι προσπάθειές μας για την αρχιτεκτονική RDNA 3 εστιάζονται σε αυτό.

     

    Η Infinity Cache συνδέεται κάπως με αυτό, σε κάποιο βαθμό. Εάν ασχολείται κάποιος με τα γραφικά για μεγάλο χρονικό διάστημα, συνειδητοποιεί ότι υπάρχει ένας πολύ καλός συσχετισμός μεταξύ εύρους ζώνης μνήμης και απόδοσης. Και έτσι συνήθως, επιλέγεται η αύξηση της ταχύτητας της μνήμης  και η διεύρυνση του διαύλου για να βελτιωθεί η απόδοση. Δυστυχώς, και τα δύο αυτά αυξάνουν την κατανάλωση».


    Πηγή
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.