Πολλοί χρήστες χρησιμοποιούν ad-blocking εφαρμογές για να αποκτήσουν καλύτερη εμπειρία περιήγησης στο internet, καθώς οι διαφημίσεις έχουν γίνει τα τελευταία χρόνια ενοχλητικές αλλά και περισσότερο απαιτητικές σε πόρους. Βλέποντας αυτό το trend, η Google προγραμματίζει να ενσωματώσει στον Chrome δυνατότητες απαγόρευσης εμφάνισης των διαφημίσεων που ξεπερνάνε κάποια όρια καλών πρακτικών.
Σύμφωνα με πληροφορίες από το 9to5Google, γίνεται προσπάθεια ώστε στον Chromium (τον browser ανοικτού λογισμικού στον οποίο βασίζεται ο Chrome) να προστεθεί κώδικας που θα απαγορεύει τις απαιτητικές σε πόρους διαφημίσεις. Στη "ζώνη αποκλεισμού" θα μπαίνουν οι διαφημίσεις που θα δεσμεύουν ίσο ή περισσότερο από 0,1% του διαθέσιμου bandwidth είτε του CPU (ανά λεπτό και σε συνολική χρήση cpu time).
Προς το παρόν δεν υπάρχουν επιπρόσθετες πληροφορίες, πέρα από τη διαφαινόμενη προσπάθεια που γίνεται αφενός να "ελαφρύνει" ο chrome και αφετέρου να βελτιωθεί και η συνολική εμπειρία χρήσης. Ποιος ξέρει, ίσως μετά από τέτοιες δυνατότητες να μειωθεί και ο αριθμός των χρηστών που χρησιμοποιούν ad-blockers, εφόσον ο browser θα μπορεί να προσφέρει από μόνος τους μια συνολικά καλύτερη εμπειρία.
Recommended Comments
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now