alexandrosss Δημοσιεύτηκε Μάϊος 15, 2012 #1 Δημοσιεύτηκε Μάϊος 15, 2012 εγω μολις αφησα αρνητικο feedback σε εναν για μια μπαταρια για λαπτοπ και με εχει τρελανει να αναθεωρησω το feedback αφου ο τυπος με κοροιδεψε μου εδωσε 4600 μπαταρια για 5200, ειναι και με 10000αστερακια, εγω ακομα στα 485 ειμαι
hayabusa Μάϊος 15, 2012 #2 Μάϊος 15, 2012 Να,του πεις οτι αν τουε επιστρεψεις την μπαταρια και σου στειλει τη σωστη τοτε θα το αναθεωρησεις. Αλλιως αστον να χτυπιεται Sent from my Galaxy Note using Tapatalk
alexandrosss Μάϊος 15, 2012 Author #3 Μάϊος 15, 2012 ήδη έχει αρχισει να στέλνει μυνήματα για να μου κάνει επιστροφή τα μισά χρήματα, ούτε για πλάκα εγω δεν λέω ναι, αν μου πει full refund δεν θα με νοιάζει κιόλας αλλά τα μισά χρήματα χωρίς την μεταφορά μέσα για 10λίρες εγω δεν το αλλάζω το feedback Μου
blade_ Μάϊος 15, 2012 #4 Μάϊος 15, 2012 καλο αλλα δε νομιζω να τον συμφερει..καλυτερα να ζητησει partial refund
alexandrosss Μάϊος 16, 2012 Author #5 Μάϊος 16, 2012 φτάσαμε σημέρα στο refund της τιμής του προιόντος χωρίς τα μεταφορικά και μου είπε να το κρατήσω το προιόντοσο πολύ πρόβλημα είναι το αρνητικό feedback για αυτούς ?
blade_ Μάϊος 16, 2012 #6 Μάϊος 16, 2012 φυσικα μετραει,γνωμη μου δεν επρεπε να δεχτεις ολο το refund αν κ εφταιγε αυτος.
Tsene Μάϊος 16, 2012 #7 Μάϊος 16, 2012 φτάσαμε σημέρα στο refund της τιμής του προιόντος χωρίς τα μεταφορικά και μου είπε να το κρατήσω το προιόντοσο πολύ πρόβλημα είναι το αρνητικό feedback για αυτούς ?Ναι είναι μεγάλο πρόβλημα το αρνητικό feedback ειδικά για κάποιον που ζει μόνο από τις πωλήσεις του ebay.
NoDsl Μάϊος 16, 2012 #8 Μάϊος 16, 2012 τοσο πολύ πρόβλημα είναι το αρνητικό feedback για αυτούς ? Οτιδήποτε άλλο πέραν των 5 αστεριών σημαίνει αλλαγή του ποσοστού που κρατάει το ebay στις πωλήσεις τους
vaggelisp7406 Μάϊος 17, 2012 #9 Μάϊος 17, 2012 Παιδια offtopic αλλα εχω καποιο ερωτημα και δεν ξερω που να το θεσω και επιτης ευκαιρας το θετω εδω.Αν καποιος mod μπορει να το μεταφερει στην σωστη κατηγορια.Θελω να ξεκινησω και εγω τις αγορες μου μεσω amazon και ebay αλλα ειμαι εντελως αρχαριος και θελω να ειμαι καλυμενος απο ολες τις αποψεις.Μπορει καποιος να μου εξηγησει τι ειναι το refund?Τι ειναι το escalate σε claim?Το dispute?To buyer protection του ebay? πως δουλευουν και πως και ποτε μπορω να τα χρησιμοποιησω?τι ακριβως γινεται με ολα αυτα? με τους τροπους πληρωμης και σχετικα με το αν καποιος σε κοροιδεψει και στειλει αλλο προιον απο αυτο που αναγραφει,ή καποιο χαλασμενο προιον? να σημειωσω επισης οτι τα Αγγλικα μου δεν ειναι και πολυ καλα..οποιος μπορει ας με βοηθησει
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.