natural_sgf Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 27, 2006 #1 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 27, 2006 γεια..Προχτές λοιπόν παράγγειλα από eshop το ENERMAX Liberty ELT500AWT 500W. Σήμερα, το παρέλαβα και με μια πρώτη ματιά μου φαινόταν ότι το κουτί είχε ήδη ανοιχτεί…Δεν πτοήθηκα όμως και άνοιξα το κουτί…Βλέποντας τα όσα είχε μέσα έμεινα εντυπωσιασμένος…Επίσης ήταν πολύ βαρύ και κομψό (ωραίο, τέλος πάντων)… πράγμα που μου άρεσε πολύ…Κοιτάζοντας προσεκτικότερα όμως, διαπίστωσα με μεγάλη μου λύπη ότι λείπει ένα κομμάτι (μάλλον λουρί )…για την ακρίβεια ,αυτό: http://i29.photobucket.com/albums/c291/natural_sgf/Picture002.jpgΔεν πτοήθηκα και πάλι μιας και μου είναι άχρηστο το παραπάνω…Αυτό που με δυσαρέστησε πολύ είναι το γεγονός ότι το ATX_12V που ενσωματώνεται στο 20-pin-ο (για να σχηματίσουν μαζί 24-pin ATX power) είχε τα πιαστράκια του σπασμένα…Και πάλι λειτουργικά αυτό δε μου λέει κάτι…Όμως, δείχνει ότι το κουτί είχε ανοιχτεί (πως αλλιώς να σπάσανε όλα τα πιαστράκια). Πρέπει να πω όμως ότι δεν παρατήρησα σημάδια από βίδες (κοίταξα τις βόλτες του τροφοδοτικού από πίσω και φαινόντουσαν ανέγγιχτες ).http://i29.photobucket.com/albums/c291/natural_sgf/cap0.jpgΤελικά, τι να υποθέσω; Να τους το στείλω πίσω και να ζητήσω άλλο; Πάντως αυτή η κίνηση από το eshop δεν μου άρεσε καθόλου..Μου θυμίζει κάτι μαγαζιά στο Άργος όπου ο,τι ελαττωματικό επιστρέφει ο προηγούμενος ,το παίρνει ο (άσχετος) επόμενoς.. Επίσης, πριν την αγορά του τροφοδοτικού, έστειλα mail στο eshop ζητώντας specifications για το συγκεκριμένο τροφοδοτικό(καθώς δεν είχαν περιγραφή)…Η απάντηση ήταν άμεση.Τώρα που έχουν περιγραφή του τροφοδοτικού, βλέπω ότι δίνουν μόνο ένα χρόνο εγγυηση (μόνο σε αυτό το μοντέλο-σε όλα τα υπόλοιπα δίνουν 3).http://www.eshop.gr/show_per.phtml?id=PER.700346Εδώ πάλι, τι γίνεται; Παράλειψη και αυτή; Γενικά, τα έχω πάρει τώρα γιατί σπάζομαι άγρια όταν με (μας) περνάνε για ****** (ες)…Πλήρωσα κάτι (δεν είναι και λίγα αυτά που έδωσα..) και το τελευταίο που περιμένω είναι να λάβω ελλατωματικό (πειραγμένο-ελλιπές-πείτε το όπως θέλετε..) προϊόν.Λοιπόν, τι μου προτείνετε;Οσον αφορα την εγγυηση,τι γινεται;
varelasj Ιανουάριος 27, 2006 #2 Ιανουάριος 27, 2006 Το στελνεις χαλαρα για αντικατασταση και θα σου δωσουν αλλο. Παρε ενα τηλεφωνακι αυριο το πρωι να επικοινωνησεις μαζι τους...
mike79020001442169095 Ιανουάριος 27, 2006 #3 Ιανουάριος 27, 2006 ειλικρινα εγω στην θεση σου θα τους ξεχεζα!!τηλ κατευθειαν!!
natural_sgf Ιανουάριος 28, 2006 Author #4 Ιανουάριος 28, 2006 ok,eευχαριστώ πολύ παιδιά..θα κάνω αυτό που μου λέτε..
jara Ιανουάριος 28, 2006 #5 Ιανουάριος 28, 2006 αν μπορείς ενημέρωσε μας για το τροφοδοτικό, γιατί ενδιαφέρει πολλούς το συγκεκριμένο μοντέλο...ευχαριστώ!
Iannis Ιανουάριος 28, 2006 #6 Ιανουάριος 28, 2006 Αριστη επιλογη.Αλλαξε το ομως αφου τους τα ψαλεις λιγακι
natural_sgf Ιανουάριος 28, 2006 Author #7 Ιανουάριος 28, 2006 @jaraΤο τροφοδοτικο ειναι ενα απο τα καλυτερα που κυκλοφορουν(αν οχι το καλυτερο...)Περισσοτερα θα σας πω μολις το βαλω πανω και το δοκιμασω..για προφανεις λογους δεν το εχω χρησιμοποιησει ακομα..
sa1901 Ιανουάριος 28, 2006 #8 Ιανουάριος 28, 2006 Το e-shop τελευταία, τα κάνει κάτι τέτοια. Το έχω παρατηρήσει σε 2 δικές μου παραγγελίες (asus p4p800-e deluxe, benq 1640).Γύρισε το πίσω και ανέφερε ότι το κουτί που πήρες ήταν ανοιγμένο και λείπαν πράγματα από την συσκευασία.
natural_sgf Φεβρουάριος 2, 2006 Author #10 Φεβρουάριος 2, 2006 ναι..δημοσιευω το email που τους εστειλα..και μετα..(αν το επιτρεψουν οι admin-αλλα νομιζω πως δεν υπαρχει προβλημα)να παρεθεσω και την απαντηση που πηρα..αυτο που εστειλα..Καλήσπερα σας,Σας γράφω καθώς θέλω να εκφράσω τη δυσαρέσκειά μου σχετικά με μια παραγγελία που έκανα. Την Τετάρτη 25/01/06 παράγγειλα ηλεκτρονικά ένα τροφοδοτικό Enermax Liberty EL500AWT. Ο αριθμός παραγγελίας είναι: 060125183852831712ΧΧΧΧΧ . Στις 27/01/06 παρέλαβα το προϊόν.Ανοίγοντας την εξωτερική συσκευασία(η οποία ήταν άθικτη) ,έβγαλα το κουτί στο οποίο περιλαμβανόταν το τροφοδοτικό. Με μια πρώτη ματιά φαινόταν ότι το κουτί είχε ήδη ανοιχτεί…Δεν πτοήθηκα όμως και το άνοιξα. Βλέποντας τα όσα είχε μέσα έμεινα εντυπωσιασμένος.Κοιτάζοντας προσεκτικότερα όμως, διαπίστωσα με μεγάλη μου λύπη ότι λείπει ένα κομμάτι (μάλλον λουρί )…για την ακρίβεια ,αυτό: http://i29.photobucket.com/albums/c291/natural_sgf/Picture002.jpgΔεν πτοήθηκα και πάλι ,μιας και μου είναι άχρηστο το παραπάνω…Αυτό που με δυσαρέστησε πολύ είναι το γεγονός ότι το ATX_12V που ενσωματώνεται στο 20-pin-ο (για να σχηματίσουν μαζί 24-pin ATX power) είχε τα πιαστράκια του σπασμένα…http://i29.photobucket.com/albums/c291/natural_sgf/cap0.jpgΚαι πάλι λειτουργικά αυτό δε μου λέει κάτι…Όμως, δείχνει ότι το κουτί είχε ανοιχτεί (πως αλλιώς να σπάσανε όλα τα πιαστράκια; ). Ωστόσο δεν παρατήρησα σημάδια από βίδες (κοίταξα τις βόλτες του τροφοδοτικού από πίσω και φαίνονταν ανέγγιχτες ).Το συμπέρασμα μου είναι ότι το κουτί είχε ανοιχτεί αλλά το τροφοδοτικό δεν είχε εγκατασταθεί σε κάποιο μηχάνημα.Επίσης, πριν την αγορά του τροφοδοτικού, σας έστειλα mail ζητώντας specifications για το συγκεκριμένο τροφοδοτικό(καθώς δεν είχατε περιγραφή)…Η απάντηση ήταν άμεση. Τώρα που υπάρχει περιγραφή, βλέπω ότι δίνετε μόνο ένα χρόνο εγγυηση (μόνο σε αυτό το μοντέλο- ενώ όλα τα υπόλοιπα καλύπτονται από 3τη εγγυηση). http://www.eshop.gr/show_per.phtml?id=PER.700346Η εταιρία κατακευης (Enermax) ,στην επίσημη ιστοσελίδα τους, παρέχει σε όλα τα προϊόντα της 3τη εγγύηση. Το εγχειρίδιο που συνοδεύει το τροφοδοτικό, επίσης, αναφέρει το παραπάνω.Τα ερωτήματα που εύλογα προκύπτουν ,είναι τα εξής:Α)Το eshop.gr (αγοράζω αποκλειστικά από σας εδώ και 3 περίπου χρόνια, τα δυο πρώτα μέσω λογαριασμού τρίτου, και τον τελευταίο χρόνο μέσω δικού μου λογαριασμού) έχει αρχίσει και κάνει διακρίσεις μεταξύ πελατών; Υπάρχουν δηλαδή, πελάτες πρώτης και δεύτερης κατηγορίας; Άλλοι παίρνουν τα ‘καλά’ και οι υπόλοιποι τα ‘λιγότερο καλά’; Β)Γιατί εγώ παραλαμβάνω ένα προϊόν ελλιπές και ελαττωματικό (που μάλλον έχει προκύψει από το άνοιγμά του) τη στιγμή που το πληρώνω για καινούργιο; Φαντάζομαι σε κανέναν δεν αρέσει η ολοκαίνουργια οθόνη που έχει πληρώσει να του έρθει στο σπίτι ανοιγμένη και με ραγισμένη την οθόνη. Γ)Η λανθασμένη εγγύηση πρόκειται για τυπογραφικό λάθος ;Το πρόβλημα όπως καταλαβαίνετε δεν είναι απλώς τα σπασμένα πιαστράκια, το λουράκι που λείπει , η τα 120 ευρώ που πλήρωσα. Δεν με απασχολούν στο ελάχιστο. Αυτό που με ενοχλεί είναι η κοροϊδία. Γενικά και ειδικά. Παρακαλώ να απαντήσετε στα όσα ερωτήματα σας θέτω. Προτείνετέ μου λύση καθώς δεν έσπευσα να κάνω αίτηση RMA .Ευχαρίστως να ακούσω και τη δική σας εκδοχή.Με εκτιμηση,natural_sgfΥ.Γ το ονομα και ο αριθμος παραγγελιας εχουν σαφως τροποποιηθει..Το λινκ που παραπεμπει στο eshop αναφερεται πλεον σε 3η εγγυηση ( στην απαντηση τους μου ειπαν πως επροκειτο για τυπογραφικο λαθος)
akamarinos1442169139 Φεβρουάριος 10, 2006 #11 Φεβρουάριος 10, 2006 τι εγινε?παρομοια περιπτωση εχω και εγω.ανοιγμενο κουτι με το μπερλοκ να λειπει.
natural_sgf Φεβρουάριος 13, 2006 Author #12 Φεβρουάριος 13, 2006 μπορω να δημοσιευσω την απαντηση του eshop?αν ναι,πιστευω θα σας λυθουν οι αποριες...
nickthegreek1442169120 Φεβρουάριος 13, 2006 #13 Φεβρουάριος 13, 2006 Γιατί να υπάρχει πρόβημα αν την δημοσιεύσεις?
natural_sgf Φεβρουάριος 13, 2006 Author #14 Φεβρουάριος 13, 2006 Αγαπητέ κ.natural_sgf,Απαντάμε στα ερωτήματά σας:Το συγκεκριμένο προϊόν δεν περιλαμβάνει το λουρί που αναφέρετε. Πιθανώς να υπάρχει διαφορά στις εκδόσεις που κυκλοφορούν στην Ευρώπη από άλλες εκδόσεις, ή το συγκεκριμένο παρελκόμενο να περιέχεται μόνο στην έκδοση 650W.Σε κάποια προϊόντα πάντως δεν υπάρχει η προστατευτική ζελατίνα, και αυτός είναι ο λόγος που τα προϊόντα σφραγίζονται από εμάς σε κουτί του e-shop.gr.Σχετικά με την εγγύηση του προϊόντος έχετε απόλυτο δίκιο και πρόκειται για τυπογραφικό λάθος. Εχει ήδη διορθωθεί στο site μας, και φυσικά και η δική σας αγορά καλύπτεται από 3 χρόνια εγγύηση.Εξετάζοντας τη συσκευασία του προϊόντος διαπιστώσαμε ότι όντως τα πιαστράκια στο βύσμα τροφοδοσίας του επεξεργαστή βρίσκονται σε σημείο που θα μπορούσαν να σπάσουν κατά τη μεταφορά. Αυτό, αν και ασήμαντο και λειτουργικά μηδενικής σημασίας όπως λέτε, αποτελεί ελλάτωμα του προϊόντος και φυσικά μπορείτε να μας επιστρέψετε το προϊόν προς έλεγχο και πίστωση ή αντικατάσταση. Στην περίπτωση αυτή, παρακαλώ επικοινωνήστε με το τμήμα service στο service@e-shop.gr ή μέσω της φόρμας που υπάρχει στο site μας.Για οποιαδήποτε επιπλέον απορία μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας είτετηλεφωνικά στο 211 5000500 είτε μέσω email.θα σας πω μετα τι ακριβως εκανα..
KostasThLB Φεβρουάριος 13, 2006 #15 Φεβρουάριος 13, 2006 Πιστεύω ότι η απάντησή του e-shop ήταν αξιοπρεπής...Και εγώ ψωνίζω από εκεί τα δύο τελευταία χρόνια και η εξυπηρέτησή τους είναι άψογη. Μιά φορά που μου έτυχε κάτι παρόμοιο (δεν είχα drivers για κάποιο bulk προιόν) μου έστειλαν το cd (με courier παρακαλώ) χωρίς να πληρώσω τίποτα.
sa1901 Φεβρουάριος 13, 2006 #16 Φεβρουάριος 13, 2006 θα σας πω μετα τι ακριβως εκανα..Γιατί μας κρατάς σε αγωνία;
KostasThLB Φεβρουάριος 13, 2006 #17 Φεβρουάριος 13, 2006 Τόλμη και Γοητεία κατάντησε το θρεντάκι...Η συνέχεια μετά τις διαφημίσεις :082:
jara Φεβρουάριος 14, 2006 #18 Φεβρουάριος 14, 2006 καλή η απάντηση eshop. μετά από πόσες μέρες απάντησαν? :064:
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.