Jump to content

Προβλημα με το play.com


morfeas-dsl-

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Καλησπερα. Αντιμετωπιζω ενα προβλημα αν το εχει κανεις αλλος η λυση ευπροσδεκτη:)

Εχει μια προσφορα το γνωστο site απο πολλους τιτλους για pc διαλεγεις 3 και χρεωνεσαι μαζι με τα μεταφορικα 17 ευρω. Ετσι και εκανα μονο που ενας απο τους 3 ηταν σε κατασταση "περιμενουμε στοκ".

Περιμενα 7-8 μερες να δω μηπως αλλαξει μιας και ελεγε πως συντομα θα εχουν αλλα τιποτα.Αποφασισα λοιπον να ακυρωσω τον τιτλο αυτον(τους αλλους δυο τους παρελαβα κανονικοτατα) και να διαλεξω στη θεση του εναν αλλο.

Ακυρωνω αλλα απο εκει και περα οταν διαλεγω εναν αλλο δεν λεει χρεωση 5+ ευρω δηλαδη σαν της προσφορας αλλα την κανονικη τιμη του παιχνιδιου σαν να το αγοραζω μονο του.

Ξερει κανεις τι μπορω να κανω καθως και εαν εχω ηδη χρεωθει 5+ ευρω για ενα παιχνιδι που δεν πηρα?

ευχαριστω πολυ

Το λογικότερο είναι να επικοινωνήσεις μαζί τους (email ή τηλ).

Από προσωπική εμπειρία είναι καλοί στην εξυπηρέτηση.

Εχω στειλει εδω και δυο ημερες αλλα δε μου απαντησε κανεις :<

ΥΓ. πριν κανω παραγγελιες απο play διαβασα και ενα thread που ειχες κανει για την λανθασμενη ισοτιμια και ετσι και εγω παρηγγειλα σε λιρες αλλα ασχετο αυτο :>

Αρχική απάντηση από morfeas-dsl-

Εχω στειλει εδω και δυο ημερες αλλα δε μου απαντησε κανεις :<

Μπορείς να δοκιμάσεις τηλ.

Εγώ έτσι έκανα σε μία περίπτωση που ψιλοαργούσαν.

Αρχική απάντηση από morfeas-dsl-

ΥΓ. πριν κανω παραγγελιες απο play διαβασα και ενα thread που ειχες κανει για την λανθασμενη ισοτιμια και ετσι και εγω παρηγγειλα σε λιρες αλλα ασχετο αυτο :>

Aισθάνομαι επιτέλους χρήσιμος σε αυτό το forum! :p

Τους εστειλα και ενα δευτερο μαιλ.

Αν δεν απαντησουν και σε αυτο θα τους τηλεφωνησω και ας ελπισουμε να μη με ποιασουν γελια που θα μιλαω αγγλικα :>

Εγώ πάντως που τους έχω στείλει email 3-4 φορές, μου έχουν απαντήσει. Και εγώ με το out of stock είχα μεγάλο πρόβλημα, γιατί 1 παιχνίδι το είχα παραγγείλει ενώ έγραφε "temporary out of stock" και κάνανε πάνω από 1 μήνα μέχρι να κάνουν restock(σε πολύ δημοφιλές και καινούργιο παιχνίδι).

Και για αυτό τους είχα στείλει μήνυμα. Βέβαια, μπορούσα ανά πάσα στιγμή να ακυρώσω τη παραγγελία μου(δεν θα με χρέωναν τίποτα), αλλά προτίμησα να μην το κάνω αυτό. Μόλις έγινε stocked το παιχνίδι, μου ήρθε μέσα σε 3-4 μέρες.

Τώρα για τη δική σου περίπτωση, νομίζω πως δεν είναι λάθος του play.com αλλά δικό σου. Αυτό που έκανες είναι λογικό να βραχυκυκλώσει το σύστημα και ΙΜΟ θα έπρεπε πρώτα να επικοινωνήσεις με το play.com πριν κάνεις την αλλαγή.

Επίσης τα μεταφορικά είναι δωρεάν από το play.com άρα δεν έχει νόημα να τα περιλαμβάνεις στη τιμή. Και καλό θα ήταν να παραγγέλνεις σε λίρες και να αφήνεις τη πιστωτική σου κάρτα να κάνει τη μετατροπή από λίρες σε euro. ’μα διαλέξεις euro στο play.com, σε 2-4euro χρεώνουν παραπάνω απ' ότι θα έπρεπε.

Μα δεν συμπεριελαβα τα μεταφορικα στην τιμη. Επισης τιποτα δεν ειναι δωρεαν απλα τα ενσωματωνουν στην τιμη και επειδη εχουν πολυ χαμηλες τιμες αυτο δεν φαινεται.

Σε λιρες αγγλιας παρειγγειλα οχι ευρω.

Οσο για το οτι βραχυκυκλωσα το συστημα δε νομιζω πως φταιω καπου.Οταν εχει πχ 150 παιχνιδια και λεει διαλεξε 3 και τα παιρνεις 15 ευρω, οταν ακυρωσω το ενα δεν επρεπε να ξερει οτι εχω δικαιωμα να διαλεξω καποιο αλλο απο τα υπολοιπα?

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.