Occultist Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 19, 2011 #1 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 19, 2011 Με αφορμή το αγαπημένο bad company 2 και το ακόμα πιο αγαπημένο vietnam era, θα ήθελα αν γίνεται να οργανωθούμε οι, μάλλον λίγοι, Έλληνες παίκτες που προτιμάμε αυτό το mod.Ξεκινάω λοιπόν ...player name : Interreradd me :magic:
sotiris_stv Ιούνιος 19, 2011 #2 Ιούνιος 19, 2011 peirama21Occultist με το ping πως τα πας? Θέλω να δω αν είμαι ο μόνος τελικά με αυτό το πρόβλημα. Σε έκανα ήδη add πάντως.
Occultist Ιούνιος 19, 2011 Author #3 Ιούνιος 19, 2011 Κοίτα, όχι ότι δεν έχει καθόλου πρόβλημα, αλλά είναι αρκετά playable. Ε, τις ώρες αιχμής είναι ένα θέμα, αλλά σε γενικές γραμμές είμαι ευχαριστημένος (με otenet). Να ελπίζουμε άραγε σε καναν Ελληνικό server;...
sotiris_stv Ιούνιος 19, 2011 #4 Ιούνιος 19, 2011 Υπάρχουν στιγμές που όντως δεν παλεύεται το θέμα (Cyta). Άντε να δούμε πόσοι θα μαζευτούμε.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.