Jump to content



  • astrolabos
    astrolabos

    Η υπηρεσία Cloud Gaming της NVIDIA περιόρισε αθόρυβα τους ρυθμούς καρέ σε 12 παιχνίδια

    Η υπηρεσία παιχνιδιών cloud "GeForce Now" της Nvidia περιόρισε αθόρυβα το framerate για 12 συγκεκριμένα παιχνίδια σε ορισμένα επίπεδα "για να εξασφαλίσει σταθερή απόδοση", αναφέρει το Verge, λέγοντας ότι "η Nvidia λέει ότι η συντριπτική πλειονότητα των παιχνιδιών τρέχουν στα 60 fps, αλλά όχι αυτά τα 12."
    Η υπηρεσία παιχνιδιών cloud GeForce Now της Nvidia μόλις ξεπέρασε το Google Stadia σε επιδόσεις. Με την υπηρεσία αυτή και με χρέωση $200 ετησίως, ο χρήστης έχει τη δυνατότητα να έχει μια επιτραπέζια  κάρτα γραφικών RTX 3080 στο cloud. Όμως, αν ο χρήστης είναι στο επίπεδο "Founders", όπου η χρέωση είναι $4,99 το μήνα, ή ανήκει στην κατηγορία Priority με $100 ετησίως, τότε τα πράγματα διαφοροποιούνται.

    Η Nvidia σε μια επίσημη σελίδα υποστήριξης, εξηγεί την πρακτική περιορισμού των fps, ύστερα από αποκαλύψεις που έγιναν από χρήστες του δικτυακού τόπου Reddit και άλλων, ότι κάποια παιχνίδια ήταν κλειδωμένα σε framerates χαμηλότερα από τα 60 fps. Φαίνεται ότι η Nvidia το κάνει αυτό για αρκετό καιρό, αλλά μόνο για μια λίγα "απαιτητικά" παιχνίδια. Κάποιοι διαμαρτύρονται ότι τα fps στο Cyberpunk 2077 ήταν κλειδωμένα στα 45, όπως παραδέχεται η Nvidia εδώ.

     

    Game OPS Date added
    Dauntless 55 FPS Jan 2020
    Immortals Fenyx Rising 48 FPS November 2020
    Cyberpunk 2077 45 FPS December 2020
    Assassin’s Creed Odyssey 45 FPS December 2020
    Jurassic World Evolution 50 FPS February 2021
    Dyson Sphere Program 50 FPS February 2021
    Valheim 50 FPS February 2021
    Path of Exile 50 FPS March 2021
    Outriders 55 FPS March 2021
    Kenshi 50 FPS May 2021
    Biomutant 50 FPS May 2021
    Dying Light 50 FPS June 2021
     

    "Για τα Priority μέλη μας, τα μέγιστα καρέ που αποδίδονται ανά δευτερόλεπτο ορίζονται γενικά σε 60 ή υψηλότερα, για τα περισσότερα από τα 1.100+ παιχνίδια που έχουμε ενσωματώσει μέχρι στιγμής", εξηγεί η NVIDIA στην επίσημη σελίδα υποστήριξής της. "Υπάρχουν ορισμένες εξαιρέσεις που διαπιστώσαμε ότι δεν εκτελούνται αρκετά καλά στα 60 FPS στις GPU που χρησιμοποιούνται από τα μέλη Priority. Επομένως, το προεπιλεγμένα FPS για αυτά τα συγκεκριμένα παιχνίδια με ένταση γραφικών δεν μπορεί να παρακαμφθεί.

    "Αυτό γίνεται για να διασφαλιστεί ότι όλα τα μέλη του Priority έχουν μια συνεπή, υψηλής ποιότητας εμπειρία."


    Πηγή
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.