Jump to content

Dr.Paneas

Premium Members
  • Posts

    6.635
  • Εγγραφή

  • Τελευταία Επίσκεψη

Everything posted by Dr.Paneas

  1. Dr.Paneas

    Elder Scrolls V: Skyrim

    Achtung Achtung, εξεταστική is coming... κανονίστε.
  2. Dr.Paneas

    Τι mp3 ακούτε αυτή τη στιγμή; v2.0 (MusicLab)

    [ame=http://www.youtube.com/watch?v=CmuZsSsyQ-M&lc=pAcs2z90MXv3T16J0dkQuomwSheoZaWgBiwUvDS3u3k&feature=inbox]Crom The Restless King - YouTube[/ame]
  3. Dr.Paneas

    Τι mp3 ακούτε αυτή τη στιγμή; v2.0 (MusicLab)

    Δωρακι απο τους Blind Guardian εν οψη εορτών
  4. Dr.Paneas

    Ποια ταινία θα προγραμματίσετε να δείτε;

    Μια που αναφερατε Aliens θελω να με βοηθησετε να θυμηθω μια ταινια που είχα δει τυχαια στην τηλεοραση. Αρχιζε με μία αποστολή στο φεγγάρι. Ο τύπος επιστρέφει στην Γη και είναι ο πλέον γαμάτος. Όμως επιστρέφοντας έχει μπει κάτι μέσα του, εξωγήινο. Το βράδυ λοιπόν, εκεί που κάνει one-night-stand και "τελειώνει', ο σπόρος του είναι εξωγήινος και ξαφνικά ξεκοιλιάζει την κοιλιά της γκόμενας και πετάγεται από μέσα ένα alien. Ποια ταινία είναι αυτη;
  5. Dr.Paneas

    Ποια ταινία είδατε πρόσφατα 2.0 (CineLab)

    Πολύ καλό για πρώτο μάθημα εισαγωγή στα δίκτυα
  6. Dr.Paneas

    Ποια ταινία θα προγραμματίσετε να δείτε;

    πολύ τρίχα ρε παιδια... ειδικά στο μπάνιο
  7. Dr.Paneas

    Ποια ταινία είδατε πρόσφατα 2.0 (CineLab)

    The Lawnmower Man (1992) Αν γινόταν σήμερα θα ήταν πολύ καλύτερη. Τα εφέ της εποχής είναι τύπου mame πράγμα που κάνει την ταινία αστεία με την κακή έννοια. Η πλοκή είναι πως ένα επιστήμονας πρέπει έναν βλάκα (εκ γεννητής) κηπουρό και του αυξάνει την εξυπάνδα μέσω virtual reality, με αποτέλεσμα να ξεκλειδώσει ένα μέρος του ανθρώπινου εγκεφάλου που κρύβει μεγάλες δυνάμεις, όπως τηλεκίνηση, να διαβάζει την σκέψη κλπ. 4/10
  8. Dr.Paneas

    Ποια ταινία είδατε πρόσφατα 2.0 (CineLab)

    Teaser είναι, μέχρι να βγει η ταινία του χρόνου θα κυκλοφορίσει καλύτερο trailer. Εμενα με ενθουσιασε το soundtrack. [ame=http://www.youtube.com/watch?v=4-dVcj_gYAQ]The Hobbit: Trailer Song[/ame] "Far Over the Misty Mountains Cold, To Dungeons Deep and Caverns Old, The Pines were Roaring on The Heights, The Winds were Moaning in the Night, The Fire was Red, it Flaming Spread, The Trees Like Torches Blazed with Light."
  9. Dr.Paneas

    Ποια ταινία θα προγραμματίσετε να δείτε;

    Κατι σαν το Skyrim του σινεμά.
  10. Dr.Paneas

    Ποια ταινία θα προγραμματίσετε να δείτε;

    Η επιστροφη του Jackson δεν ηταν αναγκαστηκη αλλά ο ίδιος ήθελε να κάνει καταβαθος το Hobbit και καθυστερουσε τα πράγματα (όχι όλα αλλά από το 2008 και μετά), μέχρι που το δώσανε τον ρόλο του σκηνοθέτη για να ησυχάσουνε. Ο Del Toro έχει γράψει το σενάριο μαζί με τον Jackson. Δεν έχει απομακρυνθεί καθόλου από το project, απλά δεν είναι πλέον σκηνοθέτης. Είναι κολλητός του Jackson.
  11. Dr.Paneas

    Ποια ταινία θα προγραμματίσετε να δείτε;

    Η ιστορία του Hobbit μου αρέσει πολύ περισσότερο από του LotR και το έργο το φτιάχνουν εδώ και 8 χρόνια περίπου. Αν σκεφτεί κανείς ότι ο LotR είναι ταινία του 2000, τα εφέ θα είναι πολύ ανώτερης ποιότητας. Σε συνδιασμό Del Toro και Peter Jackson.... see you next December!
  12. Dr.Paneas

    Τι mp3 ακούτε αυτή τη στιγμή; v2.0 (MusicLab)

    Ναι ο τόνος είναι ακριβώς ίδιος, όπως και το μοτιβο στα riffs. Αν είχε και wah-wah στο σόλο θα έλεγες Kirk Hammet σίγουρα. Για τσέκαρε και αυτό τώρα το οποίο είναι ακόμα πιο κοντά στα φωνητικά του Hetfield. Δηλαδή αν κλείσεις τα μάτια σου νομίζεις ότι ακούς Metallica, με εξαίρεση τα drums. [ame=http://www.youtube.com/watch?v=DpaUa9ytqCg]Am I Blood - Gone With You - YouTube[/ame] @Nephiλiμ @Zenor @Hydra @zomg @Borg @Samael @Snips @RootX @Dr.Paneas
  13. Dr.Paneas

    Ποια ταινία είδατε πρόσφατα 2.0 (CineLab)

    Ελληνες ειμαστε, η υπερβολη είναι στο στοιχείο μας
  14. Dr.Paneas

    Ποια ταινία είδατε πρόσφατα 2.0 (CineLab)

    Trust - 6/10 Αν δεν έχετε ενημερώσει το παιδί σας για social networks και ζείτε στην Αμερική. Εεε, όλο και κάποιος θα το βιάσει.
  15. Dr.Paneas

    Ποια τηλεοπτική σειρά παρακολουθείτε 2.0 (TVLab)

    Hell on Wheels
  16. Dr.Paneas

    Elder Scrolls V: Skyrim

    Μετά μην λέτε, γιατί δεν πέρασα το μάθημα αυτό το εξάμηνο :p
  17. Dr.Paneas

    Elder Scrolls V: Skyrim

    Ρε σεις, το gameplay έχει πιο ωραία γραφικά από τα cinematics ή είναι η ιδέα μου. Παίζει μια χαρά σε Linux με Transgaming.
  18. Dr.Paneas

    Diablo 3

    ναι σιγουρα δεν παιζεις στο Battlenet. Οπως και να χει παντως αν καποιος θελει να παρει μια πρωτη γευση ειναι καλος τροπος. Τελικα το καταφερα και το εβαλα και στο OpenSUSE
  19. Dr.Paneas

    Diablo 3

    Δοκιμασα να την τρεξω στο Linux, αλλα κολλάει ο installer (περιπου 4.7 GB). Οποτε τωρα θα αμαρτισω και θα βαλω windows σε VirtualBox. Δεν χρειαζεται ανγκαστηκα κλειδια, εχει βγει mod για να κοβεις βολτες μες στην New Tristram online βεβαια αν εχεις το κλειδι παιζεις κανονικα και εκτος tristram.
  20. Dr.Paneas

    Post yer picz!

    Allow me to introduce you my new friend from Star Wars saga... R2D2 Robot
  21. Dr.Paneas

    Show your desktop

    Δειτε το e17 desktop enviroment στο virtualbox που εχω ανοιχτο. Μακραν το πιο γρηγορο απο ολα (gnome, kde, xfce, lxde) και eyecandy.
  22. Dr.Paneas

    Ποια ταινία θα προγραμματίσετε να δείτε;

    Όσοι θέλετε ρίξτε και μια ματιά στο άρθρο μου περί ταινίες που έχουν να κανουμ με χακερς ( Οι 5 καλύτερες hacking ταινίες ). Αν θεωρείται διαφήμιση, παρακαλώ τους admins να το σβήσουν, και θα το κανω copy paste εδω. nema problema Εν ολίγης: 1) Antitrust 2) Hackers 3) Takedown 4) Swordfish 5) Pirates of Silicon Valley
  23. Dr.Paneas

    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ THREAD

    Χρονια Πολλα Θείο!! Υγεία πανω απο ολα ! Πόσα έκλεισες ; 30 ή 31 ;
  24. Dr.Paneas

    Ποια ταινία θα προγραμματίσετε να δείτε;

    To hobbit είναι το αγαπημενο μου βιβλιο, περισσοτερο απο τον άρχοντα θα έλεγα. Είναι μόνο 300 σελίδες και σε ρουφάει μέσα. Ποτέ δεν μου άρεσε να διαβαζω βιβλία, συνήθως νύσταζα και κοιμώμουν. Αλλά με το Χομπιτ, πραγματικά δεν ήθελα να το αφήσω από τα χέρια μου. Ελπίζω ότι δεδομένου ότι είμαστε τεχνολογικά 10 χρόνια μετά από την τριμέγιστη ταινιάρα του άρχοντα, το χόμπιτ έχει τα φόντα να γίνει η καλύτερη ταινία επικής φαντασίας. Δεν ξέρω τι σενάριο έχει γράψει ο σεναριογράφος, αλλά δεν ξέρω που κολάει ο Λέγκολας και μερικοί άλλοι ηθοποιοι, καθώς επίσης και το γεγονός ότι θα το κάνουν δύο ταινίες ( Χομπι1, Χομπι2). Εχω πίστη στον σκηνοθέτη, και μπορώ να πω πως ανακουφίστηκα όταν έφυγε ο Ντελ Τόρο (τον θαυμάζω πολύ, αλλά δεν θα ήθελα να δω hellboy στην Μέση Γη). Πιστεύω ότι ο peter jackson ειναι γεννημενος για αυτο. Οποτε τι περιμενω να δω: Hobbit 1 The Amazing Spiderman (αν και φαινεται βλακια απο το trailer) Dark Knigh 3 Jurrassic Park IV Ghostbusters 3 Three Musketeers Serlok Holmes 2 MI: 4 Keep waiting :clap:
  25. Dr.Paneas

    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ THREAD

    Xronia polla Omireeeee! Ugeia kai ka8e eutuxia!!! (sorry gia ta greeklish eimai se Slackware).
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.