Δεν μου λεει τιποτα το συγκεκριμενο και κανετε μερικοι σχεδον ολοι τοσο σαματα... Αμεσως να το βγαλετε το ΠΑΙΧΝΙΔΙ ολων των εποχων Χοντροκομμενα καρτουνιστικα γραφικα Καλο Gameplay χωρις βεβαια να ειναι και κατι το φοβερο Δεν λεω για MORPG ειναι το καλυτερο και σε γενικα πλαισια ειναι καλο αλλα σε σχεση με χιλιαδες αλλα παιχνιδια που αφησαν εποχη και που περιλαμβανουν\ναν και Single player δεν λεει και τιποτα το συνταρακτικο.... Εχω παιξει τοσα παιχνιδια αλλα το Wow για βασιλια των παιχνιδιων οπως καποιοι το χαρακτηρισαν εεεε ειναι ανηκουστο... Τι κολλημα και τι περιεργα γουστα εχει ο κοσμος ??:X: Τελοσπαντων