Jump to content

Zenor

Premium Members
  • Posts

    2.001
  • Εγγραφή

  • Τελευταία Επίσκεψη

Everything posted by Zenor

  1. Zenor

    The ATi Catalyst Driver thread.

    Ναι απλά μετά όταν το έκλεισα και πήγε idle τα ρολόγια έμειναν 400/900 όπως είπα. Ίσως να ήταν και glitch του catalyst, θα δω και θα ενημερώσω αν ξανα συμβεί.
  2. Zenor

    The ATi Catalyst Driver thread.

    Catalyst 10-6 Win7_Vista pre_a αυτόν χρησιμοποίησα, η εγκατάσταση σε 64bit μια χαρά όπως κάθε φορά
  3. Zenor

    The ATi Catalyst Driver thread.

    Ναι, 400/900 my bad. Το οverdrive το έχω απενεργοποιημένο, αυτό είναι το περίεργο. Μερικές φορές αφού κλείσω τον browser π.χ κολλάνε στα 400/900 και δεν γυρίζουν 157/300.
  4. Zenor

    The ATi Catalyst Driver thread.

    Το ότι κάποιες φορές(τυχαία) στους 10.6 τα ρολόγια πάνε από 157/300 σε 400/1900 είναι bug να φανταστώ;
  5. Zenor

    The ATi Catalyst Driver thread.

    Επειδή λοιπόν δεν αξίζουν και τόσο τα παιχνίδια αυτή την στιγμή καλύτερα να περιμένεις και πας μετά σε crossfire, αν βγάλουν τίποτε της προκοπής.
  6. Zenor

    The ATi Catalyst Driver thread.

    Εμένα πάει 99% με 10.6
  7. Zenor

    The ATi Catalyst Driver thread.

    Τώρα όλα καλά, ευχαριστούμε atiman. Γιατί όμως εξαφανίστηκαν οι extra επιλογές από το catalyst center που ανέφερα σε προηγούμενο post;
  8. Zenor

    The ATi Catalyst Driver thread.

    Όχι, καλύτερα να περιμένεις να ανεβάσει ο atiman signed version.
  9. Zenor

    The ATi Catalyst Driver thread.

    Μόνο με F8 και disable certificate enforcement μου δούλεψαν παρόλο που τα έκανα sign τα certificates όπως είπε ο atiman. Καμία αλλαγή στα fps. Στο CCC εμφανίστηκε μία επιλογή για High Quality AF και Geometry instancing
  10. Zenor

    The ATi Catalyst Driver thread.

    Εμένα τα έχει και στα δύο τα certificates(current user) αλλά πάλι no go... :rant:
  11. Zenor

    The ATi Catalyst Driver thread.

    Μα τότε γιατί το κάνει μόνο στους 10.6; Πριν λίγο έκανα εγκατάσταση τους 10.5 με τον ακριβώς ίδιο τρόπο όπως και με τους 10.6 και λειτούργησαν κανονικά ενώ οι 10.6 όχι. Το αρχείο είναι private στο λινκ
  12. Zenor

    The ATi Catalyst Driver thread.

    Εμένα δεν εγκαθίστανται με τίποτα οι 10.6 Να αρχίσω να τραγουδάω; Προσπάθησα να εγκαταστήσω πάλι 10.5 και να περάσω από πάνω τους 10.6, ούτε αυτό δουλεύει.
  13. Zenor

    The ATi Catalyst Driver thread.

    5. Πώς ;
  14. Zenor

    The ATi Catalyst Driver thread.

    Ναι! Το έτρεξα το uninstaller σου, και μετά όταν πήγα safe mode με driver sweeper δεν είχαν σβηστεί κάποια(όπως το display driver) Τώρα ξανα κατεβάζω το .exe μήπως και...
  15. Zenor

    The ATi Catalyst Driver thread.

    Εμμμ, έτρεξα driver sweeper σε safe mode, έτρεξα 10.6 όλα οκ μετά την επανεκκίνηση όμως λέει no display driver found... aoratoss πως το έλυσες το πρόβλημα;
  16. Zenor

    The ATi Catalyst Driver thread.

    Μα βάζω τους 10.6 και βγάζει error display driver not working
  17. Zenor

    The ATi Catalyst Driver thread.

    Μπορείς κάποιος να μου πει γιατί οταν κάνω uninstall τους drivers η ανάλυση πάει 1920x1080 και όταν τους κάνω εγκατάσταση πάει 800x600; Τι παίζει;
  18. Zenor

    The ATi Catalyst Driver thread.

    ντιν Νταν ντιν Νταν :jump1:
  19. Zenor

    Official Battlefield - Bad Company 2 Thread.

    Μέχρι να φτιάξουν τα bugs και να βάλουν dlcs θα έχει βγει το BF3
  20. Zenor

    The ATi Catalyst Driver thread.

    Αν λες για το 10.5α hotfix είναι για κάρτες: # ATI Radeon HD 4xxx series graphics card # ATI Radeon HD 3xxx series graphics card # ATI Radeon HD 2xxx series graphics card
  21. Zenor

    The ATi Catalyst Driver thread.

    Όχι, κοίτα αν είναι ολόκληρη ιστορία ίσως και να μην αξίζει το hotfix... τι να πω.
  22. Zenor

    The ATi Catalyst Driver thread.

    Εαν γίνεται εξήγησέ μας την διαδικασία για να μπορέσουμε να σου πούμε.
  23. Zenor

    Official Battlefield - Bad Company 2 Thread.

    Δοκιμάστε να χαμηλώσετε το CPU-NB ratio ή να δώσετε παραπάνω CPU-NB voltage μήπως και φτιάξει τα bsods.
  24. Zenor

    Official Battlefield - Bad Company 2 Thread.

    Ίσως να φταίει αυτό παιδιά. Εγώ από τότε που το εγκατέστησα στον main σκληρό δεν έχω ξαναδεί ούτε bsod ούτε crash κτλ.
  25. Zenor

    The ATi Catalyst Driver thread.

    Γι αυτό πρότεινα δεύτερο version του driver. Εμείς τι φταίμε; Τέλος πάντων, ίσως απλή λύση είναι η απενεργοποίηση του overdrive όταν είμαστε στο desktop οπότε όλα καλά.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.