Επειδή, ενδεχομένως, ίσως κάποιος ενδιαφέρεται (ή προκύψει μελλοντικά ενδιαφέρον) σχετικά με την αντικατάσταση ελαττωματικών προϊόντων της Corsair, αποφάσισα να γράψω την πρόσφατη εμπειρία μου από RMA προς την Corsair. Πριν έναν περίπου μήνα αγόρασα, μέσω αγγελίας, μνήμη ram της Corsair (sodimm 2X4GB). Μόλις παρέλαβα τις μνήμες, τις τοποθέτησα στο λάπτοπ, όπου διαπίστωσα ότι ήταν προβληματικές. Επικοινώνησα με τον πωλητή, ο οποίος δεν παραδεχόταν το πρόβλημα των ram, λέγοντάς μου ότι "όταν τις έστειλα ήταν καλές κλπ,κλπ...." Χωρίς να έχω απόδειξη αγοράς, αποφάσισα να καταφύγω στην περιβόητη "lifetime" εγγύηση της Corsair. Κατωτέρω αναλύω αναλυτικά τις ενέργειες που έκανα, με την επακριβή ημερομηνία, ώστε να βοηθηθούν άλλοι συμφορουμίτες στην περίπτωση που προκύψει παρόμοιο πρόβλημα: - 16/3 Έστειλα αίτηση RMA στην Corsair μέσω του επίσημου site της εταιρίας. -16/3 Την ίδια μέρα (!!!) μου απέστειλαν φόρμα επιστροφής RMA. - 17/3 Το πακέτο με τις μνήμες έφυγε με ΕΛ.ΤΑ για Corsair (Ολλανδίας). Χρέωση δική μου (4.30 ευρώ) - 21/3 Από το site των ΕΛ.ΤΑ (!!!) ενημερώθηκα ότι οι ram παρεδόθησαν στην Corsair (Ολλανδία). - 26/3 Έλαβα e-mail από Corsair ότι οι μνήμες ελέγχθησαν, αντικατεστάθηκαν και απεστάλησαν νέες ram. - 27/3 Ενημέρωση ( από UPS) αναχώρησης των νέων ram από Taoyuan – Taiwan με εκτιμώμενη ημερομηνία παράδοσης 2/4/2014. Σημείωση: Έχω πραγματικά μείνει έκπληκτος από την σοβαρότητα , την συνέπεια και την γρήγορη ανταπόκριση της Corsair. Ελπίζω να παραλάβω απροβλημάτιστα τις νέες ram στην ημερομηνία που μου δόθηκε. Εάν κάποιος ενδιαφέρεται για την εξέλιξη του θέματος θα ενημερώσω περαιτέρω...