Είχα μείνει με την εντύπωση πως είπες Garanty. Και πήρα από εκεί.
ΕΙΜΑΙ ΗΛΙΘΙΟΣ.
Τέλοςπάντων, θα γράψω την εμπειρία μου για να την δουν άλλοι.
Μόλις έφτασα στο κατάστημα νόμιζα ότι είχα μπει σε λάθος κατάστημα. Το μέρος ήταν απεριποίητο, ανοργάνωτο, και αισθητά βρόμικο. Βασικά φαινόταν να είναι υπό διάλυση. Ήταν ισόγειο πολυκατοικίας αλλά έχω δει αποθήκες που ήταν πιο περιποιημένες.
Δεν άφησα όμως την πρώτη εντύπωση να με επηρεάσει. Σκέφτηκα: "Τα φαινόμενα καμιά φορά απατούν. Ας του δώσω μια ευκαιρία."
Είχα παραγγείλει τις μνήμες τηλεφωνικά. Μπήκα, τις ζήτησα, τις πλήρωσα, τις πήρα. Οι άνθρωποι ήταν cool, φιλικοί, ανθρώπινοι, και εξυπηρετικοί.
Λίγο πριν φύγω ρώτησα ένα παλικάρι:
- Αν χαλάσουν τις φέρνω σ' εσένα ή τις πάω κάπου αλλού;
- Μέσα σε 14 μέρες εδώ. Μετά στην εταιρία.
- Εννοείς τις στέλνω εξωτερικό;
- Ναι. Ξέρεις να έχει η Crucial αντιπροσωπεία στην Ελλάδα;
Είπα ευχαριστώ κι έφυγα.
Αυτό δεν μ' αρέσει. Το να πρέπει εγώ να μπω στην διαδικασία επιστροφής. Έχω μάθει αλλιώς. Αν ήταν να μπω στην διαδικασία να τις ξαναστείλω έξω, γιατί να μην αγοράσω κατευθείαν από το εξωτερικό;
Οι μνήμες είναι κάτι που, όπως καταλαβαίνω, δύσκολα χαλάει (αν περάσει το αρχικό memtest), και αν χαλάσει εύκολα το στέλνω έξω. Κατά πάσα πιθανότητα θα τις κρατήσω. Αλλά αύριο θα μιλήσω με μερικά άλλα καταστήματα να δω τι πολιτική έχουν στο θέμα.
Αν από τους άλλους ακούσω άλλα, στο Garanty δεν το βλέπω να ξαναπηγαίνω.
Άλαξε το status quo στο RMA και οι προσδοκίες μου είναι πολύ ψηλά;