Jump to content



Ζητουνται Artists για Game Development(edited)


unreal

Recommended Posts

Hello σας!

Λοιπον... Εχουμε και λεμε...

Εδω και αρκετο καιρο (1 χρονο και 4 μηνες) φτιάχνω μονος μου μια 3DEngine.

Σε λιγο καιρο (κανα μηνα) 8α την εχω τελειώσει.Καποια απο τα features της ειναι:

BSP Rendering with Bounding Boxes and Occlusion Queries

Per pixel Lighting bump mapping

Dynamic Cube/sphere Mapping

Z-fail Shadow volumes

Volumetric Fog

Real Time Reflections

Video Textures

Texture Projections

BMP,PCX,TGA,DDS,PNG file support

Md3,md5,3ds 3dfile support

και αλλα...

Ζητάω άτομα που να μπορουν να μου φτιαξουν οτιδηποτε απο τα παρακατω:

md3 models with animations

md3 skins

md5 models with animations

md5 skins

indoor levels σε 3DS format.

textures, textures with Heightmaps or normal maps

Δεν με νιάζει με ποιο πρόγραμμα 8α φτιαχτουν αυτα..

πχ 1.

Μπορει καποιος να φτιάξει τα indoor levels με Maya.Κανενα πρόβλημα. Αυτο που 8ελω εγω

ειναι τα μου τα δώσει σε φορμα 3DS.

πχ 2.

Επισης τα μοντελα μπορουν να φτιαχτούν οπουδίποτε. Εστω στο Lightwave. Αρκει

μετα να γινουν convert με καποιον exporter ( για md5 υπαρχει σίγουρα exporter για 3DSMAX

και Lightwave, για md3 σχεδον για όλα τα γνωστα και μη 3D προγραμματα) σε md5 ή md5.

Ακομα και να μήν ξέρετε τίποτα απο αυτα και τυχαινει να εχετε καπου συλλογες απο

3D αντικειμενα, textures ακομα και ήχους αν δεν είναι κόπος 8α ή8ελα να μου τα δίνατε.

Αν καποιος ενδιαφέρεται ας στειλει ενα PM. Ευχαριστώ πολύ.

Υποψην πως ολα αυτα χωρις χρηματική αμοιβη. Για hobby το φτιάχνω το game.

news και info για την BekEngine:

http://omen.teipir.gr/forum/viewtopic.php?t=1765&sid=f0bbabc87ce92489f6ace5f95b1114cb

Link to comment
Share on other sites

Αν αξίζει γιατί όχι?Αν περιμένεις κανα 2 μήνες μπορεί να δεχτώ.Τώρα δυστυχώς έχω άλλες υποχρεώσεις. Μπορείς να χρησιμοποιήσεις VRML και να μετά να το κάνεις export san studio Max αρχείο.Aν σ ενδιαφέρει η γλώσσα αυτή τοτε θα σου πω και τα tools για να μην γράφεις κώδικα.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Kanonieris [Σήμερα, στις 15:43]

Αν αξίζει γιατί όχι?Αν περιμένεις κανα 2 μήνες μπορεί να δεχτώ.Τώρα δυστυχώς έχω άλλες υποχρεώσεις. Μπορείς να χρησιμοποιήσεις VRML και να μετά να το κάνεις export san studio Max αρχείο.Aν σ ενδιαφέρει η γλώσσα αυτή τοτε θα σου πω και τα tools για να μην γράφεις κώδικα.

βασικα δεν εχω κοιταξει ποτε αυτην την γλωσσα. εγω αυτο που θελω απο οποιον τελικα βοηθησει ειναι να μου φτιαξει indoor levels (μαζι με material informations kai UV Maps) τα οποια να είναι σε μορφή 3DS. δεν με νοιάζει τι 8α χρησιμοποιήσει για να τα φτιαξει...

ευχαριστώ για το ενδιαφέρον φιλε! η Engine δεν εχει τελειώσει ακόμα αρα δεν βιάζομαι! βεβεα καλα θα ηταν να αρχιζαν οι πίστες να φτιάχνονται απο νωρίς ωστε να μην αργήσει να τελειώσει το game...

αυτα!! τα λεμε!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Αρχική απάντηση από n3a

’σχετο αλλά αν έφτιαχνα εγώ παιχνίδι, θα ανησυχούσα περισσότερο για τον ήχο του (ποιός θα τον φτιάξει κτλ) παρά για τα μοντέλα και τις πίστες...

Εγώ θέλω να φτιάξω τον ήχο!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Να ρωτήσω το βασικότερο.Ρε παιδιά σε τι υπολογιστή θα γίνει το παιχνίδι?Χρειάζεται τέρας για παίξει το αρχικο video(εισαγωγή - 6min) σε studio Μax.Αλλά με ποιό πρόγραμμα να γίνει αφού στο studio Μax δεν έχουμε αλληλεπίδραση του χρήστη με τον γραφικό περιβάλλον?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.