Jump to content



Εμπειρία απο amazon rma


paris_rx8

Recommended Posts

Η ιστορία μου είναι η εξής κ θα την θέσω όσο πιό σύντομα μπορώ καθώς θέλω να ακούσω κάποιες γνώμες με ανάλογη εμπειρία απο τον παραπάνω τίτλο του topic.

Σάν κάτοχος λοιπόν δύο 7870 taxiti le έφτασε η ώρα να πουληθούν για να περάσω για πρώτη φορά στο αντίπαλο στρατόπεδο που λέγεται nvidia.Βγάζοντας λοιπόν τα universal waterblock των καρτών για να μπούν στις εργοστασιακές ψύχτρες σπάει στην 2η κάρτα η μία απ τις 4 βίδες μέσα στον αποστάτη με αποτέλεσμα κατόπιν εορτής να δώ οτι απ την μία πλευρά δέν πατάει καλά η ψύχτρα στο πυρήνα.Θέλοντας να δώ temps τρέχω ενα bench κ η κάρτα χτυπάει 95αρια προτού σταματήσω το bench.Κλείνω/βγάζω/ελεγχω βλεποντας το χιλιοστό τις μιάς πλευράς που δεν πατούσε.

Στο επόμενο ξεκίνημα η κάρτα bootarei κανονικά,φτάνει μέχρι το wellcome των windows κ πριν φορτώσει τον catalyst εχω μαύρη οθόνη.

Restart/safe mode κ η κάρτα δούλευε κανονικά χωρίς να φορτώνει κανεναν driver.

Απεγκατάσταση οδηγών απο safe mode,εγκατάσταση ξανά,boot κ πάλι μαύρη οθόνη την ώρα που μάλλον για μένα προσπαθεί να φορτώσει τον catalyst.

Μιλάω με amazon/live chat κ ήδη δρομολογείται η αποστολή της καινούργιας μου κάρτας κ ενημερώνομαι οτι έχω δικαίωμα να στείλω για rma την δικιά μου μέσα σε 30 μέρες.

Μέσα σε 5 μέρες βρίσκεται στο σπίτι μου η καινούργια κάρτα την οποία την έχω ακόμα σφραγισμένη.

Βρίσκω ίδια βίδα,βγαίνει η σπασμένη απ τον αποστάτη,πακετάρω κ μετά απο 10 μέρες στέλνω αγγλία την χαλασμένη χωρίς όμως να βάλω πάνω στην βίδα το στρογγυλό αυτοκόλλητο που δηλώνει οτι δέν έχει ξεβιδωθεί καθώς έμοιαζε πειραγμένο απο αγγίγματα.

Η κάρτα έχει φτάσει εδώ κ 3 μέρες στον προορισμό της όπως ειδοποιήθηκα απ το amazon,το ποσό των μεταφορικών μου εγινε refound κ μέχρι στιγμής δέν έχω κάποιο μνμ οτι έχω χάσει την εγγύηση κ οτι οφείλεται απο δικό μου σφάλμα.

Εχει κάποιος παρόμοια εμπερία να με διαφωτίσει πόσσες μέρες παίρνει συνήθως κ αν τελικά θα ειδοποιηθώ κάποια στιγμή.

Να προχωρήσω σε πώληση της σφραγισμένης η να περιμένω ακόμα?

Καίγομαι να ακούσω απαντήσεις σας....

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Είχα ξεχάσει τελείως να ενημερώσω για τυχόν εξελίξεις μιας κ δέν είχα δεί κάποια απάντηση...

Εδώ κ πάρα πολλές μέρες με ενημέρωσαν απο amazon.co.uk οτι παραλάβαν την κάρτα η οποία είναι κ μέσα στην εγγύηση...Ούτε πώς,η γιατί δεν είχε το αυτοκόλλητο πάνω,ούτε τπτ.Απίστευτη πολιτική καθώς προτού κάν στείλω την προβληματική κάρτα μέσα σε 5 μέρες αφού τους ενημέρωσα για το πρόβλημα είχα καινούργια κάρτα στην πόρτα μου.

Συμπέρασμα:

RMA ΕΛΛΑΔΑΣ :suicide2::hang2: :nono:

RMA AMAZON :dance3::banging::victory:

Link to comment
Share on other sites

Μία από τα ίδια και εγώ με προβληματίκο SSD. Ουτε τι κ πως, στειλτε τον πισω κυριε και θα σας κανουμε refund.. Μετά από +1 χρόνο απο την αγορα.. Εννοείτε οτι πηρα παλι SSD απο εκει.:big_boss:

Link to comment
Share on other sites

Κοιτα η αληθεια ειναι οτι σε καποια αγορα που ειναι να κανω κ εχει την ιδια τιμη στην ελλαδα με αυτη απο amazon συγουρα θα προβληματιστω καθως υπαρχουν κ οι παραγοντες (χρονος αποστολης,κινδυνος να χαθει)κ.τ.λ

Αν καιγομαι κ δεν υπαρχει μεγαλη αποκλιση στην τιμη,θα το παρω απο δω.

Αν παλι τα παραπανω δεν με απασχολουν,σιγουρα απο amazon.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ μένω Πολωνία και ακόμα και με το super saver, πάντα μου έρχονται με DHL, δλδ 5 εργάσιμες περίπου, λίγο παραπάνω απότι να παράγγελνα σε τοπικά Πολωνικά μαγαζιά που δεν έχουν πάντα στοκ και με αφίβολο customer care. Οπότε δεν το πολυσκέφτομαι. Για Ελλάδα ναι παίζουν και άλλες παράμετροι που καλά κάνεις και συνυπολογίζεις.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.