Jump to content



Recommended Posts

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=l1fhmH4WXHQ]Contagion - Early Beta & Kickstarter Trailer - YouTube[/ame]

Το παιχνιδακι ειναι αλλο ενα απο την κατηγορια "early access" του steam, προκειται για την "πνευματικη" συνεχεια των φανταστικων mod zombie panic + zombie panic source, παιζω γυρω στα 3 μηνακια και αφου συμπληρωσα τις 50 ωρες αποφασισα να κανω thread μιας και εχουμε επισημο launch στις 11 Απριλιου

Οριστε ενα μικρο σεντονι για οσους βαριουνται να παρακολουθησουν το 5λεπτο trailer απο πανω :p

Καταρχην υπαρχουν 3 modes μεχρι τωρα.

escape : ειναι το κλασσικο coop mode, πατε απο το ενα objective στο αλλο με σκοπο να επιβιωσετε μεχρι το τελος ! μπορειτε να τσεκαρε το κινητο σας ("B") για συμβουλες ή ακομα και για να δειτε την αποσταση σας απο το επομενο objective ! ο ρυθμος ειναι σχετικα αργος σε συγκριση με το left 4 dead πχ, τα ζομπι λιγοστα και σχετικα αργοκινητα αλλα μπουνε αλλοι 7 παικτες τοτε αυξανεται και το πληθος τους !! Καλο ειναι να αποφευγετε περισσοτερα και οταν ειστε αναγκασμενοι να χρησιμοποιησετε σφαιρες να κανετε οσο πιο πολλα headshot μπορειτε για οικονομια !

Τα πυρομαχικα ειναι λιγοστα, θελει καλο ψαξιμο στον χαρτη (μονο ενας υπαρχει προς το παρων αλλα ειναι ΤΕΡΑΣΤΙΟΣ ! ) και συνεργασια με τους υπολοιπους παικτες μιας και ο καθενας μπορει να κουβαλαει καμποσα πυρομαχικα αλλα μονο 4 οπλα !

Για παραδειγμα, ο παικτης1 εχει λοστο - rifle - 45αρι - πυροσβεστηρα, ο παικτης2 εχει κλειδια - τσεκουρι - 9αρι πιστολι - καραμπινα, μπορουν και οι 2 να μαζεψουν απο κατω οτι πυρομαχικα βρουνε και ας μην εχουνε το καταληλλο οπλο, πχ ο παικτης 1 βρισκει pellets, παει στον παικτη 2 να του τα δωσει, πατοντας το πληκτρο "J" πεφτουν ολα τα πυρομαχικα για τα οπλα που ΔΕΝ εχουμε επανω μας.

Δευτερο παραδειγμα, ο παικτης2 βρισκει smg κατω, εχει ηδη 15 σφαιρες στο πιστολι του, παταει το "U" και ετσι μπορει να πεταξει το οπλο αλλα οχι τις σφαιρες που θελει να αφησει στην ακρη για οταν μαζεψει το smg.

Καθε φορα που παιζετε το map υπαρχουν random στοιχεια, ετσι η ολη εμπειρια παραμενει "φρεσκια" ακομα και αν εχετε φτασει σε σημειο να παιζετε την ιδια πιστα 3 φορες συνεχομενα.

extraction : ιδιο πνευμα συνεργασιας με το προηγουμενο mode, ξεκινατε σε μια πολη και ψαχνετε για AI survivor που χρειαζονται διασωση, το GPS του κινητου σας δειχνει που ειναι το σπιτι τους, με το που μπειτε μεσα ερχονται και τα ζομπι οποτε πρεπει να οργανωθειτε για να καλυψετε αποτελεσματικα ολες τις εισοδους, μπορειτε να κανετε ενα ειδος barricade αμα εχετε πανω σας nailgun και ταβλες ! μετα απο λιγη ωρα θα σας ερθει ειδοποιηση στο κινητο για να βγειτε εξω μαζι με τους survivor, αυτοι ειναι 2-3 σε καθε σπιτι και μπορειτε να τους εχετε σε "follow mode" πλησιαζοντας τους και πατωντας το "E" ( HL1 style ) αμα πεθανουν ολοι χανετε αυτοματα και τον γυρο !

hunted : Το τελευταιο και ισως το πιο ενδιαφερον mode απο τα 3 !! ειναι σε στυλακι dayZ αλλα με μικροτερη κλιμακα, εχει οριο τους 8 παικτες οπως τα προηγουμενα 2 αλλα δεν εχει καθολου coop !! Ολοι ξεκινανε με πιστολι και melee, ο σκοπος ειναι να μεινετε ο τελευταιος survivor ζωντανος ψαχνοντας το map για δυνατοτερα οπλα, πυρομαχικα και εμβολιαστες, οι τελευταιοι επιτρεπουν να αναπληρωσετε το δικο σας health ή καποιου αλλου survivor σε περιπτωση που ειστε τοσο τσατσος και δεν παιζετε συμφωνα με τους κανονες του παιχνιδιου.

Εδω το smartphone ερχεται για αλλη μια φορα να σας κανει την ζωη πιο ευκολη με ενα συστημα που λειτουργει σαν ρανταρ μικρης εμβελειας, τσεκαροντας την οθονη δεν βλεπετε μονο τι ωρα ειναι αλλα και αλλες συσκευες που μπορει να βρισκονται κοντα σας, σε περιπτωση που εμφανιστει μια στην οθονη σας πατωντας το αριστερο κλικ της κανετε ping, ετσι ακουγεται για μια φορα το ringtone της συσκευης και μπορειτε να βρειτε πιο ευκολα την θεση αυτουνου που ψαχνετε !

Αν καποιος survivor πεθανει γενιεται μετα σαν infected οπως στο zombie panic, οσο πιο πολλοι survivor πεθανουν τοσο πιο δυσκολο γινεται το παιχνιδι για τους επιζησαντες γιατι δεν εχουν πλεον μονο τα AI zombies να τους εμποδιζουν αλλα και τα player controlled (αυτο ισχυει και στα προηγουμενα 2 mode)

Οποιος χειριζεται ενα τετοιο μπορει να κανει "blend in" με το "C", ετσι μπαινει σε κατι σαν "αυτοματο πιλοτο" , η καμερα γυρναει σε τριτο προσωπο και παρακαλουθειτε το ζομπι σας να περιφερεται σαν τα υπολοιπα AI, αλλη λειτουργια ειναι το "ραουρ" (:hehe:) πιεζοντας το "R", οποτε το κανετε αυτο η καμερα γυρναει παλι σε τριτο προσωπο και βλεπετε το ζομπι σας να καλει τα AI τριγυρω του, ετσι οπου πατε εχετε μαζι σας και τα common για παρεα :D

Υπαρχει και steam guide που γραφει ακομα περισσοτερα πραγματα για τους μηχανισμους του gameplay -> Steam Community :: Guide :: The Basics of Contagion <-

Τελος, εχω φτιαξει ενα βιντεακι ειδικα για οσους εχουν βαρεθει να βλεπουν τα ιδια 3 map τοσο καιρο :)

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=qEr9_IR1IvE]Contagion - Pioneer Express - round 1 - FIGHT ! - YouTube[/ame]

Το παιχνιδι κανει 13,99 ή αλλιως 10,5 σε περιπτωση που κανονισετε για 4pack οπως εκανα εγω γιατι δεν κρατιομουνα μεχρι τα steam sales :pContagion on Steam

Η μπαλα σε σας !

Έγινε επεξεργασία από GruntGR
Link to comment
Share on other sites

Ας παίξουμε Contagion - compilation & test settings

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=WvMTVpvleFc&list=PLy581cqFH07sCVEP7EMGUpsNk4TsdvoU4]Ας παίξουμε Contagion - compilation & test settings - YouTube[/ame]

Σε λίγες μέρες θα ανέβει και η παρουσίαση του xD

Link to comment
Share on other sites

Added new map CH_BarloweSquare (WIP with Extraction to follow shortly)

Added new Survivor and Zombie HUD and UI (WIP and More to come)

Improved/Enabled Blood spray/layers shader on Melee Weapons and Hands with improved materials

Adjusted zombie spawn system to spawn closer to survivors (no more running clear across the map)

Improvement and Fixes to CH_PioneerExpress navmesh, areas, spawns, and lighting

Adjusted Engine limits for Barlow fixing T-Junction error

Added new voice command HUD design

Fixed flashlight going behind player showing their own shadow

Fixed Zombies attacking players when not technically facing them

Fixed zombies not attacking players when getting attacked with a melee

Fixed map compiler tex-info crash when compiling cubemaps on large maps

Optimised vertex-lighting shaders

Fixed elevator code glitching

Removed old HUD code and optimized new

New weapon selection HUD

Made it so glass will damage players when walking through it if not destroyed around entry

Fixed ambient sound zones sometimes not activating

Fixed ambient sound zones not being selected properly on spawn

Fixed ambient sound zone detection for other players (Fixed distance sounds)

Removed unused resources from GUI

Character selection is now localized

New health and stamina bars

New scoreboard design

Adjusted common font to new chosen theme font

Adjusted ingame chat font, position and inner workings

tumblr_lyg0ig18l41r0rekjo1_500.gif

Link to comment
Share on other sites

ben_kowalewicz__go_away_you_noob__by_skintobone-d733dw9.jpg

Modded source ειναι τι περιμενες δηλαδη ? project offset ? :p

Απο τα καλυτερα που γραφικα που εχω δει ειναι (με βαση παντα την ηλικια της μηχανης), δεν χρησιμοποιουν καν την portal 2 build mind you,δες το live πρωτα ! ασε το cod generation και το youtube compression να κανουν την τριχα ΤΡΙΧΙΑ :p

Link to comment
Share on other sites

Γιατί man τι έχουν τα γραφικά και δεν σου αρέσουν; έχει καταντήσει καραμέλα όταν ένα game δεν έχει τα top γραφικά για το έτος του... source engine είναι μωρέ, οκ δεν έχει τα 4κ texture άλλα δες ποσα και όμορφα visual effect έχει.

αντί να δείτε την ουσία και το gameplay και πόσο διασκεδαστικό είναι όταν παίζεις με παρέα, κάθεστε και ασχολείσται με τα γραφικά που απο ένα σημείο και μετά ούτε καν τα προσέχεις.

Link to comment
Share on other sites

Το ότι το gameplay είναι διασκεδαστικό δε το ξέρω γιατί δε το έχω παίξει, μπορεί να 'ναι παιχνιδάρα, γιαυτό και δε το σχολίασα. Δεν είναι θέμα καραμέλας, αλλά τα γραφικά που βλέπω είναι για το 2002, όχι για το 2014. Γούστα είναι αυτά, ότι αρέσει σε εσάς δεν αρέσει σε όλους.

Link to comment
Share on other sites

εντάξει...εγώ αυτο το θάψιμο δεν μπορώ χωρίς λόγο και αιτία, μια γραφικά doom , την άλλη γραφικά του 2002; όχι δα...

για να θυμηθούμε τι παίζαμε το 2002 :p

mafia1.jpg

medal-of-honor-allied-assault-2.jpg

295e8e159e30f718874d98761b4489e5.jpg

Hitman-Silent-Assassin-Demo_2.jpg

Έγινε επεξεργασία από BigBOSS
Link to comment
Share on other sites

αλλά τα γραφικά που βλέπω είναι για το 2002, όχι για το 2014. Γούστα είναι αυτά, ότι αρέσει σε εσάς δεν αρέσει σε όλους.

1) τιτλος 15 ευρω απο indie lead dev με εμπειρια κυριως στην source engine (zombie panic - zombie panic source - neotokyo )

2) Παμε αλλη μια, τα γραφικα ειναι σαν το δολωμα για τα ψαρια, αν ο ψαρας (developer) δεν ξερει μπαλιτσα οτι δολωμα και να βαλει τα φρυδια του θα παρει :p

3) 2002 ε ?

Freedom_Fighters-031.jpg

20140106103832-returntocastlewolfenstein.jpg

alliedassault_screen.jpg?cb=1334003837

ren4.jpg

soldier-of-fortune-2-double-helix-5.jpg

morrowind9.jpg

Ατιμη νοσταλγια :p

Link to comment
Share on other sites

IMPORTANT:

This update requires you to rebind keys for any weapon commands (next weapon, previous weapon, last weapon and weapon slot 1-4.

This new update also has Barlowe Square for Extraction!

SVN BUILD 4872

- New map Barlowe Square for Extraction mode. VERY WIP!

- Fixed navmesh and spawn issues on Barlowe Squared Hunted.

- Optimised weapon HUD code, added new commands and system for HUD and switching weapons. (Keys may need to be rebound)

- Fixed weapon commands not working properly (Pressing 1 not selecting first weapon slot)

- Melee weapons can now break glass.

- Added End Of Round UI for each gamemode. New awards and stats for specific modes coming later.

- Flashlights for other players now have LOD's. Further away players won't render full expensive lights.

- New ambient sounds for Barlowe to fix missing rain sounds when outside.

- Adjusted lighting and weapons on Pioneer.

- Optimised flashlight code when turning flashlights on for the first time.

- New props and detailing on Barlowe and Pioneer.

- Fixed navmesh issues on barlowe and pioneer.

Αντε να το δουμε και το extraction mode γιατι το hunted σε τοσο μεγαλο map ειναι απαλευτο :p

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Steam Community :: Group Announcements :: Contagion

Full Release - Update Log

  • New Character Designs.
  • Barlowe Square Escape Map.
  • Added Difficulty options to Contagion.
  • New menu background videos.
  • New menu background video play-list and loading code.
  • New entire UI redesign.
  • New loading icon and loading screen.
  • New splash screen.
  • Added achievements.
  • Added achievements viewer page under Extras.
  • Created new map and gamemode selecting element.
  • New start game menu.
  • New find-game menu with matchmaking styled background server finding.
  • Completed 100% controller support for all menu's.
  • Controller settings options menu.
  • New keyboard bind menu.
  • Added new main-menu track and optional menu track to play on load.
  • New loading and credits music tracks.
  • Fixed ironsight toggle bugs and new system allows ironsight and duck toggle options instead of seporate key binds.
  • Added SteamCloud support game configuration file.
  • New map pictures for start and find game.
  • Added difficulty option elements to find and start game.
  • Fixed character selection being dark or completely black.
  • Fixed zombies standing up in vents to attack.
  • Fixed zombie AI issues when tracking sounds causing expensive AI calculations.
  • Added Extreme difficulty and difficulty based console commands for each difficulty.
  • Fixed doors opening then instantly closing on high-ping servers.
  • Added difficulty tag to servers.
  • Added voice commands and character voices.
  • Added auto voice commands.
  • Fixed sounds not starting properly on RPD.
  • Fixed infection effects appearing on new round.
  • Fixed muffled sounds caused by ingame pause menu.
  • Fixed muffled sounds when in low health.
  • Fixed old GPS position being shown to survivors on a new round in Extraction.
  • Fixed fires setting AI survivors on fire.
  • Fixed zombie players from dying instantly when on fire.
  • Fixed breakable glass sounds and amount of damage glass does to players.
  • Optimised flashlight code for far away players.
  • Fixed drop weapon and drop ammo to not 'poop' the ammo out.
  • Also fixed ammo bunching up and floating when dropped in large amounts.
  • Fixed commenting on finding a weapon or ammo straight after or before picking up an item.
  • Added survivor voice commands and sounds. E.g. jump, pain, die or melee attack.
  • Added infection on zombie damage chance for specific difficulties.
  • Added proper gamemode logic and settings for different difficulties.
  • New weapon 'BLR' added to game along with new sniper and BLR ammo.
  • Added holstering weapons when climbing a ladder.
  • Fixed zombies climbing as often when not needed.
  • Made zombie, item, weapon and ammo spawns in maps adjusted by difficulty.
  • New weapon 'IED'.
  • IED icon changing added.
  • New zombie type 'Riot Police'. Super tough zombies that can't be headshotted.
  • Added arrow ammo pack that contains 6 arrows instead of individual arrows.
  • Added ability to enable/disable infection and/or zombie players in your own servers.
  • New zombie type 'Inmates'. More common in RPD, less common in Aurora.
  • Implemented and finalized all achievements.

Για να δούμε και την barlowe τι λέει σε escape...
Link to comment
Share on other sites

Steam Community :: Group Announcements :: Contagion

Contagion - Hotfix 2014-04-17

Fixed shadow glitching to low-quality when sprinting or zombie.

Added -tickrate back to code so servers can custom-set 66 tickrate servers.

Added ability to force public IP display in listen servers.

Adjusted memory loading method for Sounds in attempt to fix missing sounds ingame.

Getting infected and turning into a zombie now keeps the same character model but zombie version.

Fixed zombies not spawning after first round of Extraction on Barlowe.

Fixed glitch where you can get infected twice, cancelling the first infection timer.

Fixed infection glitch spawning you in offset new places.

Fixed double-sounds from survivors when melee attacking.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 4 weeks later...
  • 8 months later...
  • 2 months later...

Contagion - DLC Weapons Released and More!

15 JULY - TATSUR0
DLC_Art_620x355.jpg

As said in today's update post the weapons are out there and we're eagerly awaiting the Steam update to go through and are populating our servers shortly then sleeping! Long day but the new DLC Weapons are out! Got more Flatline work done today as well and hope to have that out shortly. 

Expect another large update coming your way and for those who were still experience the Cockroach Lan Bug that should be *squashed* 

Don't forget to check our DLC Updates -HERE- 

Contagion - DLC Weapons

Free_DLC_Weapon_Preview.jpg

Flatline and the new playable survivors are on the way but don't be surprised if you find yourself fighting a few later today/tomorrow! 

-The Contagion Team 

steam.png facebook.png twitter.png youtube.png indiedb.png

 

http://www.youtube.com/watch?v=NkpYVQGyWu0

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.