Jump to content



Απατη με το eshop (ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ)


antonio_ch

Recommended Posts

Καταρχην να πω πως σταματησα να διαβαζω το παρον μετα τα μισα της 2ης σελιδας :big_boss:

[MENTION=31359]antonio_ch[/MENTION]

Θα σου πω την αποψη μου μεσα απο προσωπικη εμπειρια και αντιμετωπηση παρομοιων καταστασεων σε διαφορα μαγαζια

Πρωτα απ'ολα να πω πως θεωρω οτι εχεις απολυτο δικαιο στο να ζητας να αντικατασταθει το προιον σου, θεωρωντας το ελατωματικο

Το αν η Lenovo Πολωνιας δεν το θεωρει, ειναι ζητημα του e-chop προς επιλυση μαζι της και οχι δικο σου.

Για σενα αυτος που παρεχει την εγγυηση ειναι αυτος που σου πουλησε το προιον και οχι η αντιπροσωπια.

Εφοσον λοιπον το εν λογο καταστημα δεν αναφερει οτι το προιον (για αυτους) δεν θεωρειται ελατωματικο οταν εχει 1 καμμενο πιξελ και οτι πρεπει να εχει απο 3 και πανω, σε πρωτη φαση, εχεις δικιο ακομα και με την "περιεργη" λογικη του e-chop.

Και να το ανεφερε ομως, παλι θα ειχες εσυ δικιο, γιατι το προιον εχει ελατωμα το οποιο το καθιστα ανικανο να λειτουργησει οπως προοριζοταν και οι οροι παροχης εγγυησης του καταστηματος θα ηταν καταχρηστικοι.

Οποτε either way απο αποψης της λειτουργικοτητας αυτου που αγορασες, εχεις δικιο, ειτε πας με βαση την παροχη εγγυησης που οριζει ο μεταπωλητης, ειτε οχι.

Η γενικη ταση που ισχυει ειναι πως αρκετα καταστηματα προσπαθουν να κανουν τον πελατη να νιωσει οτι τελικα εχει αδικο και πως δεν δικαιουται αυτο που ο νομος οριζει.

αναλογα το μαγαζι τωρα, αυτο εχει διαφορες διαβαθμησεις.

Αλλα, οπως στην περιπτωση σου, το τραβανε μεχρι τελους και μαλλον με επιτυχια στο τελος την γλυτωνουν και αλλα μετα απο λιγη επιμονη του πελατη υποχωρουν

Αυτο που ισχυει ειναι πως μπορεις αν το επιστρεψεις το λαπτοπ σου και να παρεις πισω τα χρηματα σου.

Ειτε επικαλουμενως το δικαιωμα της υπαναχωρησης εντος 14 ημερων απο την αγορα, ειτε γιατι αυτο εχει κατασκευαστικο ελλατωμα (οποτε και δεν λειτουργει οπως εχει σχειδαστει απο τον κατασκευαστη).

Οι βγαλμενες ζελατινες δεν θεωρειται οτι επιρεαζουν την κατασταση της συσκευης οπως εχει σωστα αναφερθει.Σκεφτειτε καταρχην οτι πολλα προιοντα δεν εχουν ζελατινες ή το πολυ απλο, πως ενα προιον μπορει να εμφανισει το προβλημα μετα απο 1-2 μερες ή τοτε να το διαπιστωσεις εσυ με βαση την χρηση που κανεις.Καλα καλα και επι της ουσιας, ουτε το κουτι επιρεαζει (ποσες φορες εχετε παραλαβει κατι το οποιο στ κουτι να ειχε σημαδια φθορας ή σκησιματα/τρυπες?Εγω πολλες και κυριως σε ογκωδη αντικεμα οπως ηλεκτρικες συσκευες, κουτια υπολογιστη, κουτια απο οθονες κοκ)

Ο νομος αναφερεται στην αρχικη κατασταση του προιοντος και οχι της συσκευασιας του (τα κινητα τηλεφωνα ας πουμε εχουν μερικες φοραες αυτοκολητη ταινια στην μπαταρια την οποια πρεπει και να αφεραισεις προκειμενου να μπορεσεις να βαλεις την μπαταρια στο κινητο και να το ανοιξεις...)

Το οτι ειναι παραεισαγωγη αλλαζει μονο το γεγονος πως δεν μπορει η Lenovo Ελλαδας να σου δωσει λυση (αφου λες και οτι προσφερθηκε να σου δωσει) παρ'οτι νομικα δεν εχει την υποχρεωση

Εσυ εχεις να κανεις με το καταστημα που αγορασες το προιον και απο εκει θα πρεπει να βρεις το δικιο σου.

Τις αντιπροσωπειες τις χρησιμοποιουμαι πολλες φορες, γιατι ξερουμε οτι θα βγαλουμε πιο ευκολα ακρη με αυτες παρα με τους μεταπωλητες.

Εγω σε αναλογες περιπτωσεις αυτο που εκανα (και με την βοηθεια του [MENTION=5299]Tsakonas[/MENTION] σε μια συγκεκριμενη περιπτωση και τον ευχαριστω δημοσια ξανα) ειναι επικοινωνια με τον Συνοιγορο του καταναλωτη.

Ουτε στο ΙΝΚΑ, ουτε στην ΓΓΚ χρειαστηκε να κανω escalate στο τελος.

Συνηθως αυτο αρκει για να συμμορφωθουν.

Το κακο στην ολη υποθεση ειναι πως ολες οι προαναφερθησες αρχες, δεν εχουν δικαιωμα επιβολης του νομου, οποτε εαν και εφοσον το καταστημα τις γραψει στα παλια του τα παπουτσια, θα πρεπει εν τελει να προχωρησεις σε αγωγη με το αναλογο κοστος (και εκει ειναι που πατανε και τα καταστηματα)

Εγω λοιπον στην θεση σου, θα ακολουθουσα την διαδικασια που οριζει ο Συνηγορος του Καταναλωτη και θα εκανα την αναλογη υπομονη (χρειαζεται αρκετος καιρος για να προχωρησει το ολο ζητημα)

Τελος (και σορρυ για το σεντονι) για ακομα μια φορα επιβεβαιωνεται ο κανονας που αφορα το εν λογο καταστημα οσον αφορα το after sales support του καθως και το customer care του.

Και φυσικα για ακομη μια φορα επιβεβαιωνεται οτι κανει παραεισαγωγες (εχω δει κυπριακο DELL με αγγλικη μπριζα και και πολωνικο Lenovo με το οποιο αντικατεστησαν το κυπριακο Dell οταν αυτο χαλασε :jump::jump:)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 104
  • Created
  • Last Reply

και φυσικα αν ειμασταν σε μια αλλη χωρα.αυτος που δυσφημεί μια επειχηρηση με τετοιο τροπο χρησιμοποιώντας βαρύγδουπους τιτλους (ΑΠΑΤΗ) θα ηταν τουλαχιστον υποδικος...ετσι για να τα λεμε και ολα

Link to comment
Share on other sites

Εμένα τώρα γιατί με έχετε τρομάξει με όλα αυτά και σκέφτομαι να ακυρώσω την παραγγελία του κουτιού που έχω κάνει; :-\

για κουτι και βιδες ειναι οκ το μαγαζι!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.