Jump to content



Αναβάθμιση ολοκληρωμένου ενισχυτή - τα φώτα σας


Reselie

Recommended Posts

Καλησπέρα σε όλα τα καλά παιδιά!

Εδώ και αρκετό καιρό ( κάμποσα περι τα 10+ χρόνια) έχω έναν ολοκληρωμένο 5κάναλο SONY (δε θυμάμαι μοντέλο θα το δώ όμως το βράδυ που θα πάω σπίτι...) απο τον οποίο είμαι έτσι και έτσι ευχαριστημένος (δε μου αρέσει το πώς αποδίδει τις mid και high συχνότητες αφού έχω ακούσει τα ηχεία μου με άλλον ενισχυτή και είναι μέρα με τη νύχτα..)

Σκέφτομαι να αναβαθμιστώ πλέον όσο αφορά στον ενισχυτή με προσανατολισμό στη ποιότητα μουσικής (το ερώτημα τι genre είναι άτοπο μιας και ακούω πάνω κάτω τα πάντα)... Παίζω αρκετά και παιχνίδια αλλα συνήθως παίζω με ακουστικά οπότε προτιμώ το σύστημα μου να έχει μουσικό προσανατολισμό.

Το θέμα είναι πως είμαι σχεδόν άσχετος απο ενισχυτές αφού δέν έχω ασχοληθεί ιδιαίτερα και εδώ θα ήθελα τη βοήθεια σας...

Εώς 250€ θα ήθελα να διαθέσω (είτε καινούργιο είτε μεταχείρα - δε με πειράζει αμα είναι να πάρω με τα ίδια χρήματα κάτι καλύτερο...)

Το υπόλοιπο σετάπ είναι

Ένα ζευγάρι wharfedale diamond 9.1

και κάρτα ήχου x-fi platinum (Creative Worldwide Support > X-Fi Platinum)

Με μια σύντομη έρευνα που έκανα βρήκα αρκετούς σε αυτό το range (denon yamaha sony) όμως όλοι μα όλοι ήταν πολυκάναλοι κτλπ κάτι που με προιδεάζει οτι είναι τuned για ταινίες κτλπ)

Bρήκα ωστόσο αυτούς τους 2 που είναι λουκούμι σαν τιμή

http://www.mediamarkt.gr/mcs/product/DENON-PMA-520-AEBL,99452,502145,637747.html?langId=-18

και

http://www.mediamarkt.gr/mcs/product/PIONEER-A-20-K,99452,502145,630453.html?langId=-18

Ποιά είναι η άποψη όσων ασχολείστε με το άθλημα?

Τέλος η απορία μου έχει να κάνει με τα ohms..ο Sony που έχω τώρα είναι 4 κ 8 ohms ενώ τα ηχεία που έχω είναι 6 οhms.. μέχρι σήμερα δεν είχα κανένα θέμα / πρόβλημα.. Και οι ενισχυτές που βρήκα 4 κ 8 ohms λένε..τι παίζει εδώ?

Ευχαριστώ προκαταβολικά

Τάσος

Link to comment
Share on other sites