Jump to content


Προτάσεις για ο/c σε A8V Deluxe με 3500


babis2k1442169105

Recommended Posts

Καλησπέρα σε όλους...Στην υπογραφή μου αναφέρω τα χαρακτηριστικά του υπολογιστή μου ζητώντας την βοήθειά σας για o/c διότι είμαι αρχάριος με το άθλημα αυτό, και αφού προσπάθησα κανα 2φορες να πειράξω tο ΦΣΒ (εφόσον διάβασα τον οδηγό του CHAOS) δεν καταφερα να έχω σταθερότητα στο σύστημα μου :108: !

ας απαντήσουν οι γνώστες

Link to comment
Share on other sites

Οταν κλειδωνεις τα AGP/PCI στην A8V κλειδωνει και το ΗΤΤ στα 4x αποπειρα να το πειραξεις ειδικα πανω απο τα 250 καταληγει στο συστημα απλα να μην bootarei δεν το πειραζουμε καθολου στην A8V μεχρι και τα 290 εχω δουλεψει με 4x παραπανω δεν παει σταθερα η μητρικη.........

Link to comment
Share on other sites

:102:

Οταν κλειδωνεις τα AGP/PCI στην A8V κλειδωνει και το ΗΤΤ στα 4x αποπειρα να το πειραξεις ειδικα πανω απο τα 250 καταληγει στο συστημα απλα να μην bootarei δεν το πειραζουμε καθολου στην A8V μεχρι και τα 290 εχω δουλεψει με 4x παραπανω δεν παει σταθερα η μητρικη.........

μετά από πολύωρες προσπάθειες κατάφερα να παίζει σταθερά (προς το παρόν) με ΗΤ800(4χ) fsb265 cpu volt1.525 (στο ΒΙΟΣ γιατί στο cpuz δείχνει μεταξύ 1,568~1,60) διαιρέτη μνήμης 5:3 και timings 2,5-3-3-7 :026: ...

Όποτε προσπάθησα να αναίβω πάνω από fsb265 (μέχρι 270 δοκίμασα) το σύστημα μπουτάρει αλλά τα windows αρνούνται να μπουν (πετάνε μπλε οθόνες ή παραμένουν μαύρες :012: )....μία φορά κατάφερα να μπώ με ΦΣΒ 266 αλλά το S&M κράσαρε και μαζί του και τα windows....

Πάντως, μέχρι εδώ πάει καλά και η θερμοκρασία (με HYPER6) δεν ξεπερνάει τους 38 σε idle, και τους 52 μετά από 10' S&M... Θα τον ψήσω κι άλλο, αλλά αύριο :116:

Ευχαριστώ πάντως για την βοήθειά σας... Καλό βράδυ!

post-1929-1442174040,9278_thumb.jpg

post-1929-1442174040,9993_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Δοκιμασε την μεθοδο χαρτογραφησης.Στο s&m τρεχειw μονο FPU η ολα μαζι?