Jump to content

Post your desktop!!


trilos0211442169074

Recommended Posts

  • Replies 503
  • Created
  • Last Reply

Μπλε οθόνη για υπόβαθρο και τα λιγότερα εικονίδια που μπορώ. Βέβαια όταν αφήνω πολλές εκκρεμότητες πάνω στην επιφάνειες εργασίας ίσως να έχω και 10-15 εικονίδια. Λυπηρά κατάλοιπα των εποχών με τα 64 ραμ όταν ο κόσμος είχε 256 και των 256 μέχρι πριν λίγες βδομάδες

το visual style μονο του δεν μου τρωει τπτ

τα υπολοιπα προγραμματακια τρονε το πολυ 5Μb Ram

παιζω στον Union απο οταν ηρθε ευρωπη, Hephestos Fire tanker, Kagkouras Regen Scrapper, και Voskaras energy blaster

Aqua με ποιο προγραμμα τα εχεις βαλει αυτα??Ειδικα οι πανω κατηγοριες ειναι συμπαθεστατες γιατι μου την σπανε οι toolbars με τα απειρα εικονιδια..

  • 1 month later...

mpalos2sb.th.jpg

Για να θυμομαστε και λιγο πατρίδα όταν μας πιάνουν οι μαύρες μας...

Κόλπος Μπάλου ή "τηγάνι"...δυτική κρήτη...απέναντι η ήμερη Γραμβούσα...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.