Jump to content

Post your desktop!!


trilos0211442169074

Recommended Posts

Δεν αντέχω *χωρίς* cleartype, μού φαίνεται πολύ ενοχλητικό στις TFt...κι εγώ με τη σειρά μου δεν καταλαβαίνω πώς ακριβώς βελτιώνεται η εικόνα χωρίς cleartype

  • Replies 503
  • Created
  • Last Reply
Να και το δικο μου...Ειναι απο τις καλοκαιρινες διακοπες μου με την Τσίλα...

Ο νοων νοειτω... :054: :060: :117: :057: :055: untitled1copy8de.jpg

Γιατί ο δεύτερος απ τα δεξιά δεν πήγαινε λίγο πιο πάνω το χέρι του και ο τρίτος (απ τα δεξιά πάλι) δεν έβαζε το χέρι του σε μια σωστή θέση.. :p

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Το νέο μου dekstop, όσο πιο συμμαζεμένο μπορώ με κάποια βασικά εικονίδια έξω και φακέλους με icons/συντομεύσεις κτλ. Το wallpaper είναι η Samus Aran από τα Metroid games, από τα ομορφότερα art πραγματάκια που βρήκα στο νετ και αφορούν video games.

samuitonf4.th.jpg

Το νέο μου dekstop, όσο πιο συμμαζεμένο μπορώ με κάποια βασικά εικονίδια έξω και φακέλους με icons/συντομεύσεις κτλ. Το wallpaper είναι η Samus Aran από τα Metroid games, από τα ομορφότερα art πραγματάκια που βρήκα στο νετ και αφορούν video games.

samuitonf4.th.jpg

Μπορεις να δώσεις κανα link για το wall?:033:

screenro4.th.jpg

Με ποιο πρόγραμμα έκανες το dekstop theme μαύρο, χρησιμοποίησες στυλ stardock η κάτι πιο απλό? Γενικά υπάρχουν διαφορετικά χρώματα που να μπορώ να κατεβάσω για τα παράθυρα των windows? πχ στα default έχει ασημένιο, λαδί, μπλέ

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.