Jump to content



Ακουστικά 5.1


mike299_19991442169156

Recommended Posts

Για λόγους «ηχορύπανσης», θέλω να πάρω ακουστικά 5.1. Μέχρι στιγμής έχω βρει αυτά τα δυο Barracuda HP-1 5.1 και TEAC HP-11.

Από όσο κοίταξα μόνος μου, το πρώτο έχει πολύ καλή απόδοση ήχου, μέτρια κατασκευή (αλλά με 2 χρόνια εγγύηση) ενώ το δεύτερο καλή απόδοση και 1 χρόνο εγγύηση.

Επειδή είμαι άσχετος σε θέματα ήχου, θα ήθελα να μου πείτε γνώμες και εναλλακτικές προτάσεις.

Τα ακουστικά θα χρησιμοποιηθούν για ταινίες αλλά κυρίως για παιχνίδια (καθόλου για μουσική) , το να μην «βγαίνει» ο ήχος στο περιβάλλοντα χώρο δεν με απασχολεί και θα συνδεθούν σε μια X-FΙ οπότε λύσεις με USB – ενσωματωμένη κάρτα ήχου κτλ δεν με ενδιαφέρουν πιστεύω.

Link to comment
Share on other sites

Τα TEAC είναι ΟΛΟΪΔΙΑ με ένα σετ Ozaki Sigma που έχω και τα είχα πάρει για τον ίδιο ακριβώς λόγο που λες με την ίδια τιμή που έχουν τα TEAC πριν 3 χρόνια περίπου από τα Multirama. Εμένα δεν με έχουν ικανοποιήσει ιδιαίτερα πρέπει να πω(θεωρώ πως είναι τα ίδια ακουστικά αφού και το "κουτάκι" που βλέπεις στη photo είναι ολόιδιο, απλά τα δικά μου έχουν και βελούδινη επένδυση στα ακουστικά), για να μην πω πως κλαίω τα λεφτά μου. 2 βασικά μειονεκτήματα, παρά τα πλεονεκτήματα που έχουν σαν προδιαγραφές:

*Πολύ βαριά ακουστικά που αρχίζουν να ενοχλούν έντονα μετά από μια ώρα περίπου.

*Πολύ κακός ήχος σε μεγάλη ένταση, και πολύ ευπαθή σε παράσιτα. Αν έχεις wifi συσκευές στο σπίτι ξέχασέ τα.

Θα σου έδινα link για να δεις από μόνος σου κατά πόσο μοιάζουν τα 2 σετ, αλλά δεν βρίσκω τίποτα στο site της Ozaki.

Ελπίζω να βοήθησα, έστω και λίγο.

Link to comment
Share on other sites