Jump to content



SOS: Δικαιώματα αγοραστή;


artking

Recommended Posts

Καλησπέρα παιδιά.

Τον τελευταίο καιρό ψαχνόμουνα μήπως πάρω νέα ψηφιακή φωτογραφική και αντικαταστήσω την προ πολλών ετών αγορασμένη ψηφιακή μου και αδηφάγα σε θέμα κατανάλωσης μπαταριών Olympus. Για να μην τα πολυλογώ, ενώ πλησιάζουν τα γενέθλιά μου η μάνα μου πήγε και μου πήρε η ίδια τη Sony DSCS730, που δεν έχει μπαταρίες λιθίου(το μοναδικό στο οποίο δεν συμβιβαζόμουνα για την αγορά που σκόπευα να κάνω), σήμερα το πρωί από γνωστό κατάστημα ηλεκτρικών. Η ερώτησή μου είναι αν μπορώ να πάρω πίσω τα χρήματά μου(ή της μάνας μου καλύτερα :p ) αν την επιστρέψω τη δευτέρα. Ξέρω ότι για 10(?) μέρες από την αγορά μπορείς να επιστρέψεις προϊόν κλειστό στη συσκευασία του(δεν έχει ανοιχτεί εννοείται) αλλά δεν θυμάμαι να δικαιούσαι επιστροφή χρημάτων ή πιστωτικό.

Τα φώτα σας παρακαλώ...

ΥΓ: Με 20 ευρώ παραπάνω μπορώ να πάρω την DSCS750 που έχει μπαταρία λιθίου, και κανά δυό χαρακτηριστικά σχετικά βελτιωμένα, αλλά το συγκεκριμένο κατάστημα δεν την έχει(έχει πολύ μικρή γκάμα ψηφιακών φωτογραφικών). :(

Link to comment
Share on other sites

Από τη στιγμή που δεν έχει ανοιχτεί η συσκευασία, σίγουρα μπορείς να πάρεις τα χρήματά σου πίσω.

Μοναδικός ανασταλτικός παράγοντας, θεωρούνται οι μέρες που έχεις κρατήσει το προϊόν, οι οποίες συνήθως ποικίλουν από 8 έως 20 ανάλογα με το κατάστημα αγοράς.

Link to comment
Share on other sites

Σημείωση: Μόλις ενημερώθηκα πως η αγορά έχει γίνει με πιστωτική κάρτα... Υπάρχει πρόβλημα;

Georges ευχαριστώ για την απάντηση.

artking added 10 Minutes and 58 Seconds later...

2η Σημείωση: Η αγορά έγινε μεν με πιστωτική αλλά δεν θα μπει σε δόσεις, θα έρθει ολόκληρο το ποσό(δεν ξέρω αν παίζει ρόλο).

Link to comment
Share on other sites

http://www.tovima.gr/print_article.php?e=B&f=12398&m=D27&aa=1

Θα σου πρότεινα βασικά να περιμένεις μέχρι τη Δευτέρα και να πάρεις για σιγουριά στο Ι.Ν.Κ.Α. (νομίζω το τηλέφωνο είναι 1721 ) διότι και στο κατάστημα μπορεί να σου πούνε το οτιδήποτε:022: .

ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ:

* Γενική Γραμματεία Καταναλωτή - (Υπουργείου Ανάπτυξης) για παράπονα και καταγγελίες στο τηλέφωνο: 1520, ηλ. διεύθυνση: http://www.efpolis.gr

* Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών (ΚΕ.Π.ΚΑ.) - για παράπονα και καταγγελίες τηλέφωνο 801 11 17200 με αστική χρέωση απ' όλη την Ελλάδα, ηλ. διεύθυνση: http://www.kepka.org

* Γενική Ομοσπονδία Καταναλωτών Ελλάδος (ΙΝΚΑ) - ηλ. διεύθυνση: http://www.inka.gr , ή http://62.192.64.71/default.asp? ή μόνο για τρόφιμα στο: http://www.foodsafety.gr για καταγγελίες στο 1721 ή στη διεύθυνση: http://www.inka.gr/default.asp?cid=34 , ή http://62.192.64.71/default.asp?cid=34 , Το Κέντρο Πληροφοριών του ΙΝΚΑ βρίσκεται: Λεωφ. Ακαδημίας 7 (8ος όροφος) - Αθήνα 10671, Τηλ: 210 36.32.443, Fax: 210 36.33.976

* Ένωση Καταναλωτών "Η Ποιότητα της Ζωής"- για πληροφορίες τηλέφωνο 210 3304444 ή στην ηλ. διεύθυνση: http://www.ekpizo.org.gr

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.