Jump to content



Δικαίωμα αλλαγής


malmsteenjl

Recommended Posts

Καλησπέρα

Την Πέμπτη 21 Μαίου παραγγείλαμε απο Aνεξάρτητο συνεργάτη της αντιπροσωπείας APPLE (RAINBOW) τον υπολογιστή iMac, μιάς και ο MacG5 που είχαμε τα έπαιξε.

Οι κύριοι αυτής της εταιρίας με τους οποίους ο πατέρας μου είναι πελάτης 17 χρόνια, μας παρέπεμψαν στο site τους για να δούμε τα διάφορα μοντέλα.

Εν συντομία έγινε τηλεφωνική παραγγελία στην οποία ο πατέρας μου ζήτησε το 20" μοντέλο της σειράς imac που είχε δεί στο site χωρίς όμως να δώσει τα αναλυτικά χαρακτηριστικά.

(2.66ghz,2 GB DD3, 320Gb HD,)

Την επόμενη μέρα πήγα για την παραλαβή και με λύπη διαπίστωσα ότι το μοντέλο που μας έδωσαν δέν ήταν της σειράς 2009 αλλά τα μοντέλο του 2008 με χαρακτηριστικά (2.4 Ghz,2 GB DD2, 250 GB HD)

Και η διαφορά στην τιμή ανέρχεται στα 50 ευρώ.

Επίσης το μοντέλο που μας έδωσαν δέν υπάρχει στο site

Αμέσω πήραμε τηλέφωνο και ενημερώσαμε, αλλά επειδή εκείνη την ώρα κλείνανε και ο υπέυθηνος είχε φύγει μας είπαν να μιλήσουμε απο δευτέρα.

σήμερα μίλησε ο πατέρας μου με αυτούς οι οποίοι το παίζουν δύσκολοι για να μήν πώ κινέζοι , και επικαλούνται ότι στο τηλέφωνο του είπαν ότι ήταν το μοντέλο των 2.4 ghz, κάτι το οποίο ο πατέρας μου το αρνείτε.

Και του ζητήσαν μιά επιστολή για να του απαντήσουν ενγράφως.

Τι γίνεται σε αυτές τις περιπτώσεις και τί μπορούμε να κάνουμε?

Το μηχάνημα το πήραμε με ανοιγμένο κουτί αφού το είχαν ανοίξει αυτοί για να περάσουν κάποια αρχεία απο το παλιό μηχάνημα.

Εμείς πάντως απο την πρώτη στιγμή ζητήσαμε άμεση αντικατάσταση με το καινούργιο μοντέλο πληρώνοντάς φυσικα την διαφορά των 50 Ευρώ.

Να το στέιλουμε πίσω ώς επιστροφή εντός 15 ημερών?

Να κάνουμε καταγγελία σε περίπτωση άρνησης?

Το χειρότερο απο όλα έιναι ότι χθές το μηχάνημα που μας το είχαν βγάλει σκάρτο όταν το δώσαμε για service, ύστερα απο δικά μου πειράγματα

δούλεψε.

Και ήταν ο λόγος για τον οποίο ο πατέρας μου κινήθηκε σε νέα αγορά.

Δηλαδή 2 φορές γδαρμένοι.

Όποιος έχει κάποια πρόταση άποψη για το πώς πρέπει να κινηθούμε ας την πεί.

Ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

Δες τί μπορείς να κάνεις με την Rainbow. Πήγαινε με τον πατέρα σου από εκεί και ευγενικά εξηγήστε τους την κατάσταση. Μην φοβηθείτε να βάλετε και τις φωνές και απαιτήστε να μιλήσετε με τον υποδιευθυντή. (ζητάς πάντα τον υποδιευθυντή, γιατί ο διευθυντής είναι είτε εκτός γραφείου, είτε πολύ απασχολημένος).

Αν δεν βγάλετε καμιά άκρη έτσι, γυρνάς σπίτι σου και γράφεις μιά πολύ καλή ξεχεστήρια επιστολή στα αγγλικά και την στέλνεις ταχυδρομικά συστημένα στην Apple (Ευρώπης και Αμερικής)...

Και μετά... υπομονή.

Link to comment
Share on other sites

Φίλε apotsi αν κατάλαβες δέν αγοράστηκε απευθείας απο την rainbow αλλά απο εταιρία η οποία προωθεί κατα κύριο λόγω προιόντα Apple σε συνεργασία με τον επίσημο αντιπρώσοπο που είναι η Rainbow.

Εσύ προτείνεις να πάμε και απο την rainbow? Και τι φταίει ή Rainbow άμα ο άλλος είναι γκιοζης και προσπαθεί να ξεστοκάρει?

Το θέμα είναι ότι άντε να αποδείξεις απο τηλεφωνική παραγγελία πιός έχει δίκιο και ποιός όχι.

Αλλά το αυτονόητο είναι όταν ζητάς ένα μηχάνημα δέν ζητάς το περσινό ή το προπέρσινο μοντέλο.

Εμείς έιδαμε τα 4 μοντέλα imac στο site και ζητήσαμε το 20αρι

ΚωδικόςΦωτό Όνομα arrow_down.jpgΜάρκα/Εισαγωγή ΤιμήΤιμή με ΦΠΑ

MB417GRAimac.jpgIMac Intel Core 2 Duo 20'' 2.66GHz Ελληνική Έκδοση New Apple975.00 €1160.25€add2basket.gif

MB418GRAimac.jpgIMac Intel Core 2 Duo 24'' 2.66GHz Ελληνική Εκδοση Apple 1242.00€1477.98€add2basket.gif

MΒ419ΖΗAimac.jpgIMac Intel Core 2 Duo 24'' 2.93GHz Ελληνική Εκδοση Apple 1500.00€1785€add2basket.gif

MB420GRAimac.jpgIMac Intel Core 2 Duo 24'' 3.06 GHz Ελληνική Εκδοση Apple 1856.00€2208.6

Link to comment
Share on other sites

Επιστροφη στο καταστημα εφοσον μιλαμε για μικρο διαστημα ημερων για πιστωτικο και αγορα του αλλου μοντελου πληρωνοντας την διαφορα.

Αν δε σε εξυπηρετησουν, αρχιζεις τον καυγα μεχρι το επιθυμητο αποτελεσμα.

Μετα στη rainbow....

Link to comment
Share on other sites

Θα πώ του πατέρα μου να δοκιμάσουμε και στην Rainbow άν δέν βγάλουμε άκρη.

Απο την Rainbow Η και απο την Κεντρική Apple τι πρέπει να περιμένουμε? Πίεση προς τον συνεργάτη της για να το αλλάξει?

Link to comment
Share on other sites

To κατάστημα είναι αυτό

http://www.alphami.com/

Πουλάει MAc 17 ολοκληρα χρόνια οπότε είναι γνώστος στην Rainbow ώς αντιπρόσωπος.

Απο τους όρους επιστροφής

Eπιστροφές

Oι επιστροφές προϊόντων τα οποία δεν είναι στην αρχική τους καινουργή κατάσταση, με όλα τα εγχειρίδια και παρελκόμενα σφραγισμένα και άθικτα στο αρχικό τους περιτύλιγμα και τα κουτιά συσκευασίας με όλο τους το προστατευτικό υλικό χωρίς σημάδια και φθορές, δεν γίνονται δεκτές. Σε καμμία περίπτωση δεν γίνονται δεκτές επιστροφές πακέτων λογισμικού των οποίων έχει ανοιχθεί το περιτύλιγμα που τα σφραγίζει. Eπιστροφές μνήμης των οποίων έχει ανοιχθεί το περιτύλιγμα δεν γίνονται επίσης δεκτές.

Aν έχετε την παραμικρή αμφιβολία για την αποδοχή του προϊόντος που παραλάβατε, μην καταστρέψετε τις προστατευτικές μεμβράνες και τα πλαστικά περιβλήματα γιατί θα καταστήσετε αδύνατη την επιστροφή του.Σε περίπτωση που ο πελάτης επιθυμεί να επιστρέψει κάποιο προϊόν, θα πρέπει να επικοινωνήσει το αργότερο εντός 5 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του, με το τμήμα Διανομής Προϊόντων της AM Computing στο τηλέφωνο 210-5144734 για να πάρει έγκριση επιστροφής προϊόντος.

Link to comment
Share on other sites

Σοβαρα χρησιμοποιει τον ορο "καινουργή κατάσταση"???

Αυτο που διαβαζω ειναι πραγματικα αστειο, εκτος αν προκειται για ορθογραφικο...

Aπλά για ανέκδοτο μου κάνει!!:D:D

Πάντως αυτά τα κακά έχει η τηλεφωνική παραγγελία.

Άντε να αποδείξεις ότι δεν είσαι ελέφαντας.

Link to comment
Share on other sites

1. O όρος είναι παράνομος και καταχρηστικός. Ο νόμος είναι σαφής για αγορές "εξ αποστάσεως" και σε καλύπτει 100%, όχι μόνο για λάθος, αλλά και επειδή απλά άλλαξες γνώμη...

2. Αν δε συμμορφωθούν ΙΝΚΑ...

Link to comment
Share on other sites

Επίσης το μοντέλο που μας έδωσαν δέν υπάρχει στο site

Αυτό είναι κάτι που μπορείς να βασιστείς για να αποδείξεις οτι δεν είσαι ελέφαντας...

προφανώς αυτοί...τους είχε ξεμείνει αυτό και το στειλαν

...όσον αφορά την ανοιχτή συσκευασία αυτό μπορεί να δημιουργήσει θέμα...

τώρα αρχικά δεστο με ευγένεια γιατί όντως οι άνθρωποι μπορεί να παραδεχτούν το λάθος τους...αλλά αν δεν...ΙΝΚΑ σύμφωνω και εγώ...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.