Jump to content



Ασύρματη Κεραία Τηλεόρασης


κιλλερ1234

Recommended Posts

Παιδία γεια χαρά, δεν είμαι σίγουρος ότι είμαι στο σωστό topic (αν δεν είμαι ζητώ συγνώμη και ζητώ από τον admin να το μεταφέρει).

Τώρα μετακόμισα στο νέο μου σπίτι, το οποίο παρότι νέο είναι πάρα πολύ παλίο και έχει μόνο μία υποδοχή κεραίας στην τηλεόραση δεν εντελώς άσχετο μέρος, η οποία δεν βολεύει καθόλου. Θέλω να ρωτήσω αν έχετε υπόψη σας κάποιο προιόν που να μοιράζει το σήμα της τηλεόρασης ώστε να υπάρχει σε όλο το σπίτι. Καλώδια τρύπες κτλ δεν γίνεται δίοτι αφενός δεν επιτρέπει ο ιδιοκτήτης αφετέρου είναι έτσι το σπίτι που το καλώδιο είναι απαγορευτικό...

Εγώ βρήκα το παρακάτω προιόν αλλά δεν ξέρω αν θα κάνει. Υπόψη έχω μόνο μία τηλεόραση...

http://www.electroland.gr/philips/ak...i-metadosi.htm

Είμαι σε περίεργη περιοχή και δεν πιάνουν οι εσωτερικές κεραίες...

Είχα διαβάσει παλιότερα το 2006 παρόμοιο topic αλλά αφενός του ότι δεν κατάλαβα και πολλά (είμαι λίγο άσχετος) αφετέρου λέω τώρα 3 χρόνια πέρασαν κάτι θα γινόταν. Ξέρω ότι αυτό που ζητάω γίνεται μέσω NoVA...

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχουν πολλές επιλογές αλλά θα κάνεις υποχρεωτικά παραχωρήσεις στην ποιότητα του σήματος όπως με κάθε ασύρματη επικοινωνία (και βέβαια ξεχνάς υψηλές αναλύσεις).

Link to comment
Share on other sites

1. Το link που έχεις δώσει είναι λάθος.

2. Από προσωπική εμπειρία θα σου πώ ότι η μόνη λύση είναι το καλώδιο.

3. Το νοικιάζεις το σπίτι;

Τελικά πήρα τηλ δεν κάνει αυτό το προιόν

Το σπίτι δυστηχώς το νοικιάζω αλλά ο ιδιοκτήτης ήταν κατηγοριματικός δεν θέλει τρύπημα στους τοίχους.

Βασικά, δεν θα με πείραζε το καλώδιο αλλά αν βάλλω δεν θα κλείνουν οι πόρτες οι οποίες είναι δύο δηλαδή θα πρέπει να περάσει από δύο διαφορετικά δωμάτια...

κιλλερ1234 added 0 Minutes and 47 Seconds later...

Η Philips έχει τουλάχιστον μερικά μοντέλα και έχω δει και Netgear.

Είχα δει κάτι και εγώ της Phillips αλλά δεν κάνουν ακριβώς αυτό που θέλω...

Link to comment
Share on other sites