Jump to content



CPU fan error press f1 to resume


skot

Recommended Posts

γειά!

είμαι καινούργιος στο forum και άσχετος με υπολογιστές!

Κάθε φορά που ανοίγω το computer μου βγάζει μήνυμα CPU fan error press f1 to resume τι να κάνω? Μπορώ να το αγνοήσω ? κατά τα άλλα το computer δουλεύει super.Κάθε βοήθεια δεκτή!

Link to comment
Share on other sites

ευχαριστώ, αλλά όπως είπα είμαι άσχετος και μέχρι τώρα δεν υπήρχε κανένα πρόβλημα, επίσης το μήνυμα βγαίνει μόνο την πρώτη φορά που ανοίγω το computer . Av χρειαστεί να κλείσω και να το ξανανοίξω σε λίγο κανένα πρόβλημα

Link to comment
Share on other sites

μου το εκανε σε μενα με εναν ανεμιστηρα cpu pwrm [4επαφες]

μου εριχνε τις στροφες της λειτουργιας του πολυ χαμηλα και εβγαζε το

μυνημα που εχεις και εσυ απλα καταργησα να ελεγχει τις στροφες μεσα στο bios

Link to comment
Share on other sites

2 επιλογές έχεις....1ον ανοίγεις το κουτί..,βρίσκεις το καλώδιο που φεύγει απο την ψύκτρα σου και καταλήγει σε μία θέση πάνω στην μιτρική...το βγάζεις από εκείνη την θέση και ψάχνεις εκεί κοντά στην ψύκτρα μία παρόμοια θέση που να λέει cpu fan ή pwrm

κάτι τέτοιο γράφει και το βάζεις εκεί...

2η επιλογή πας στο bios σου με το f1 η f5 ανάλογα τη mobo έχεις πάει και το f κάτι...και κάπου μέσα σε όλα αυτά τα tabs που έχει υπάρχει μία επιλογή που λέει να αγνοεί τι κάνει το cpu fan οπότε θα σταματήσει να βγαίνει και το μήνυμα...

Link to comment
Share on other sites

Το ιδιο ειχα και εγω μολις κρυωσε ο καιρος.

Αυτο γινεται επειδη η ψυκτρα ειναι κρυα μολις τον αναψεις και το bios δινει την χαμηλοτερη τιμη στα volt του ανεμιστηρα με αποτελεσμα να μην ξεκιναει και να βλεπει το bios οτι δεν εχεις στροφες και να σου δειχνει προβλημα. Δεν εχει τιποτα το pc σου ουτε ειναι κατι λαθος στην συνδεσμολογια αφου σου δουλευε πριν κανονικα, απλα πρεπει να μπεις στο bios και να αυξησεις την ταση εκινησης του ανεμιστηρα κανα volt πανω και δεν θα εχεις κανενα προβλημα.

Link to comment
Share on other sites

Archived