Jump to content



Razer naga 2014 , Ελαττωματικό


Recommended Posts

Γεια σας , στις  28/01/15 παρέλαβα το  Razer Naga MMOG 2014 . Από την αρχή  παρουσίασε ένα πρόβλημα οπου ο κέρσορας κάτι πάθαινε και πηγαινε πανω δεξια χωρις να το κουναω .. Στην αρχη δεν εδωσα πολυ σημασια , Μετα ομως απο 2-3 εβδομαδες αποφασισα να το στειλω για service . Το στελνω στο καταστημα οπου το αγορασα και τους εξηγησα το προβλημα και μου λενε οτι θα το στειλουν στην αντιπροσωπεια για ελεγχο (zegetron) . Μου το επιστρεφουν και μου λενε η απαντηση της αντιπροσωπειας ήταν ότι δεν βρηκανε το προβλημα  , ειπα στον τεχνικο του καταστηματος να το στειλει ξανα για ελεγχο .Αυτο εγινε καμια 7 φορες για κανα 6μηνο ... με το ιδιο αποτελεσμα .  Πηρα την zegetron τηλεφωνο και τους ρωτησα σχετικα με το ποντικι , μου ειπαν οτι το ειχαν παραλαβει μονο 1 φορα το καλοκαιρι... Το ειπα αυτο στο καταστημα οπου το αγορασα και μου ειπαν οτι το εστειλαν παρα πολλες φορες οπου ακομη μου εδωσαν και χαρτι αποστολης οπου σταλθηκε το ποντικι . μιλησα με την zegetron ξανα και μου ειπαν να μιλισει ο ιδιο ο τεχνικος με αυτους αλλα το τεχνικος του καταστηματος ειπε οτι δεν γινεται κατι τετειο...Εκανα καταγγελια στην γραμμη καταναλωτη με email και δεν μου απαντησαν ... Καμια συμβουλη ? Μου εχει περασει απο το μυαλο ακομη και να το χαλασω μονος μου μηπως και το φτιαξουν μηπως μου δωσουν αλλο...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.