Jump to content



Ταλαιπωρία 4 μηνών βρίσκει -τυχαία- τη λύση της_(να εχω λιγο το λογο)


papatsonis

Recommended Posts

1) Καιρος να ερθει και η σειρα μου να μιλησω, μιας και λογω διακοπων ..αν και ενημερωθηκα για την εξελιξη του θρεντ την κυριακη αργα το βραδυ , σημερα βρηκα χρονο να τα φερω όλα στο μυαλο μου ξανα.

Ειπα να ξεκινησω να κανω quote ,αλλα θα χανομουν οποτε τα γεγονοτα provided as is.

2) Είναι και ηταν γνωστο και στον ιδιο (pc-corner) ότι εκανα οβερκλοκ (χρησιμοποιουσα ocz booster).AYTO ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΑΝΤΙΒΑΙΝΕΙ ΤΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΤΗΣ ΕΓΓΥΗΣΕΩΣ..

3)(να ξαναπω) Το ολο προβλημα ξεκινησε όταν ειχα παρατηρησει μετα από σχετικα εκτεταμενη δοκιμη με OCZ Booster, αστάθεια στη cpu σε μεγαλα fsb αρχικα- και καποια στιγμη απλα επαψε να δουλευει σε Dual channel μονο Single- .Οποτε φοβηθηκα ότι λογω του αυξημενου vdimm καταστραφηκε ο ΙΜC της cpu.Η απορια μου βεβαια μετα από αυτό ηταν αν Α)το προβλημα το ειχε μονο η cpu μονο λογω της αυξημενης τασης, και η μητρικη ηταν οκ., Β) κατι εγινε με το μπουστερ, και χαλασε τη μητρικη οποτε εκαψε στη συνεχεια τον ΙΜC οντας πλεον προβληματικη- ή Γ) η cpu ηταν οκ , και ειχε πλεον προβλημα μονο η μητρικη.

4)Η αληθεια είναι ότι δεν μπορω να θυμηθω αν προηγηθηκε και τηλεφωνικη επικοινωνια μεταξυ μας (εμου και του pc-corner) πριν του παω τη μητρικη.Ειναι γεγονος όμως ότι λογω του μικρου κουτιου μου και του χαμου που γινεται από καλωδια (καποιοι χρηστες το εχουν δει) να μη μου είναι και το πιο ευχαριστο πραγμα να τα ξηλωσω όλα και να παω με τη μητρικη στο χερι στο μαγαζι , με το ενδεχομενο να μην ειχε κιολας προβλημα..

5) ετσι λοιπον όταν την πηγα πλεον εκει κατά τις 12 (ουτε 3 και απογευμα , αλλα ουτε και 9 το πρωι) , πηγα με σκοπο να την τεσταρει , και αν χρειαζοταν rma. Tον κοπο τον ειχα κανει και δε με απασχολουσε πλεον αν μεινω χωρις pc.

6) H παρεξηγηση από πλευρα του και ενοχληση από μερους μου πλεον, είναι για το τι εγινε/ειπωθηκε στο μαγαζι.Αφου πηγα τον ρωτησα αν εχει cpu να την τσεκαρει και απαντησε αρνητικα, όπως και στην ερωτηση αν εχει μητρικη διαθεσιμη για να δοκιμασω τον επεξεργαστη.Εγω ΔΕΝ ΑΠΑΙΤΗΣΑ να μου εχει ΑΤΑΚΑ και ΕΠΙΤΟΠΟΥ επεξεργαστη , όπως διαλλαλει στα ποστς του, και ουτε απαιτησα να παρω πισω τη μητρικη στα ΚΑΠΑΚΙΑ ( το ειχα αποδεχθει πλεον το λουκι που εμπαινα).Τον ρωτησα στη συνεχεια να τη στειλει για rma και αφου διστασε λιγο μου ανταπαντησε ότι αν δεν εχει τπτ όμως η μητρικη θα χρεωθω, οποτε για να πω την αληθεια πιεζομενος ετσι ,πλεον υπαναχωρησα.

Στην αμεσως επομενη κουβεντα μου -που καποιοι quote-αραν από το αρχικο ποστ μου- ,του ειπα ότι αφου δεν ξερω αν φταιει μονο ο επεξεργαστης , υπαρχει ενδεχομενο να μου καψει η μητρικη και τον καινουργιο που θα ερθει από το rma(αγγλια).Εκει ,ΝΑΙ, του ειπα και ευθαρσως ότι αν π.χ. εχει προβλημα η μητρική

και του κάψει τον επεξεργαστη στον ελεγχο ,αυτος σε 2 μερες θα εχει πισω από την εγγυηση νέο επεξεργαστη , ενώ εγω θα περιμενα άλλες 20 μερες αλλά.. σιγή και αλλάξαμε θέμα

7) και μου προτεινε να παω σε ένα γνωστο χρηστη να δοκιμασω τον επεξεργαστη μου (αν και στην αρχη μου ακουστηκε καπως , δε με πολύ ενοχλησε μιας και βρεθηκε προθυμο παιδι ,με ΡΙΣΚΟ να δοκιμασει τον επεξεργαστη, συντομα.) ώστε αν είναι σε αυτόν το προβλημα να αποκλεισω τη μητρικη (παρολαυτα αγνοω καποιο λογικο κανονα που ακομη και όταν εχει προβλημα ο επεξεργαστης αποκλειει την περιπτωση να εχει και η μητρικη προβλημα).Το γεγονος ειναι όπως χρειαστηκε να θυμηθει σε καποιο ποστ πιο πανω ,αλλα το λεω ηδη από το 1ο Υ.Γ. στην αρχη του θρεντ όταν τον δοκιμασα τοτε σε μια dfi μαλλον από λαθος μου- φανηκε και εκει ότι ειχε προβλημα, οποτε με το φοβο ότι θα χρεωθω τον τεχνικο ελεγχο , δεν τον ξαναενοχλησα.

8) Αν και τα περισσοτερα που ισχυριζεται απαντωνται πιο πανω, ισως δεν εχει γινει σαφες γιατι δεν εχει βαση το γεγονος ότι με ΚΑΤΗΓΟΡΕΙ επιπλεον επι 3 ποστς ΟΤΙ ΕΚΑΝΑ την ΠΑΠΙΑ και πηγα εν γνωση μου με το προβλημα στη μητρικη (για να τον ξεγελασω)

«Όταν σ ένα απόγευμα έρχεσαι (με την μητρική που απ ότι μας λες κατέστρεψες εσύ)...»

«ο συγκεκριμένος πελάτης μετά από ζημιά που έκανε στη μητρική του και την οποία δεν έκανε άμεσα γνωστή σε μας»

«τωρα αν για προσωπικους λογους (το οτι ειχε κανει ζημια)»

Το οποιο είναι τουλαχιστο.. αναληθες γιατι :

1ον) δε θα μου βαραγε στο κεφαλι μετα από 4μηνες ξαφνικη χαρα να ποσταρω ότι βρηκα τι εφταιγε.

2ον) Ενοειται ότι αν ειχα «λερωμενη τη φωλια μου» θα ζητουσα επιμονα να παει για rma και να αντικατασταθει , και δε θα υπαναχωρουσα με λογο το κοστος ελεγχου

3ον) Δε με απασχολησε στο ελαχιστο ο πυκνωτακος, μακαρι να τον ειχα δει και τοτε και να τον κολλαγα, οποτε σιγα μην ειχα περασει από το μαγαζι για αυτο το λογο.

9) Κλεινωντας ,επειδη οντως το θρεντ πηγε αλλου για αλλου, και φτασαμε να μιλατε και να περιμενετε να δειτε τι θα γινει π.χ. με το rma της μητρικης, (ενώ χαίρει άκρας υγείας :) ) , να πω πως ισως ηταν απλως μια κακη στιγμη, ή κακη συνενοηση , ή μια κακη μερα, με ενοχλησε όμως αυτή η προχειρη(κατεμε) αντίμετωπιση ,οποτε τη σημειωνω όπως εγινε , nothing more , nothing less.. και ο καθενας βγαζει τα συμπερασματα του

Link to comment
Share on other sites

Διάβασα και το πρώτο thread αλλά και αυτό.

Προσωπικά όταν για παραδειγμα με σταματά η τροχαία γιατί ξεπέρασα το όριο ταχύτητας, κάνω το μ@λ@κ@ και ζητάω συγνώμη μέχρι το όργανο να αποσύρει το στυλό από το λευκό μπλοκάκι.

Στη θέση σου, θα πήγαινα την μητρική, θα την άφηνα και θα περίμενα (όσες μέρες κάνει) να γυρίσει από τον εισαγωγέα. (Φυσικά λες, "ξέρεις στα καλά καθούμενα, σταμάτησε να λειτουργεί")

Από την άλλη, ακόμα κι αν ο Pc-Corner έχει service, δεν νομίζω ότι είναι υποχρεωμένος να έχει οποιοδήποτε ανταλλακτικό για έλεγχο ή αντικατάσταση.

Σε όποιον δεν αρέσουν οι τακτικές κάποιων μαγαζιών απλά αλλάζουν μαγαζί.

Μου θύμισες ένα άρθρο στο RAM νομίζω που κάποιο βλήμα δημοσιογράφος έλεγε ότι το τα φορητά, πριν πουληθούν στον πελάτη θα πρέπει να ανοίγονται και να τεστάρονται παρουσία του.

Φυσικά όμως, ο εν λόγω δημισιογράφος, θα αντιδρούσε αν του παρέδιδαν ένα ανοικτό και τεσταρισμένο laptop.

Και φυσικά ούτε λόγος, ότι τι θα γίνει αν από τα 5 φορητά που άνοιξε για να τεστάρει δεν του αρέσει κανένα.

Πρέπει να βλέπουμε το δίκιο όλων.

Και των πελατών αλλά και των καταστημάτων.

Για όποιον έχει μαγαζί (οτιδήποτε μαγαζί) μπορεί να καταλάβει τη διαφορά.

Οι περισσότεροι πελάτες δυστυχώς, έχουν την νοοτροπία, αφού πληρώσαμε, θα πηδήξουμε.

Και ξαναθυμίζω: Δεν σας αρέσει κάποιο κατάστημα ; Πηγαίνετε αλλού.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Highlander

Μου θύμισες ένα άρθρο στο RAM νομίζω που κάποιο βλήμα δημοσιογράφος έλεγε ότι το τα φορητά, πριν πουληθούν στον πελάτη θα πρέπει να ανοίγονται και να τεστάρονται παρουσία του.

Φυσικά όμως, ο εν λόγω δημισιογράφος, θα αντιδρούσε αν του παρέδιδαν ένα ανοικτό και τεσταρισμένο laptop.

Και φυσικά ούτε λόγος, ότι τι θα γίνει αν από τα 5 φορητά που άνοιξε για να τεστάρει δεν του αρέσει κανένα.

Aν και δεν μου πολυαρεσει που συνεχιζεται η ιστορια εδω ευτυχως ειναι απαντηση για τον highlander αυτο εδω!

Δεν εχω διαβασει το αρθρο του ραμ για να δω ακριβως τι λεει .....αλλα μαλλον δεν εχεις ανοιξει ολοκαινουργιο λαπτοπ του κουτιου και να βλεπεις οτι εχει καμμενο subpixel!!Μεγαλη πικρα!!Πρωτω φορα μετανιωσα για ιντερνετικη αγορα αν και γλιτωσα τα 80-100€ παραπανω που εκανε στη τοπικη αγορα!

Φανταζομαι θα εννοει να ανοιχτει το λαπτοπ που εισαι ετοιμος να αγορασεις οχι ανοιξε τα ολα να δω ποιο ειναι ποιο ομορφο!!

Link to comment
Share on other sites

Αν και πάμε λίγο offtopic, σε ρωτάω το εξής:

Θεωρείται ελλάτωμα ένα καμμένο subpixel σε ένα φορητό ;

Απαντάω εγώ: ΟΧΙ.

Αν λοιπόν εγώ σου πουλούσα ένα φορητό, το άνοιγες και έβλεπες το καμμένο subpixel και φυσικά δεν το αγόραζες, εγώ θα έπρεπε να το "φάω" εφόσον η κατασκευάστρια εταιρία δεν το αναγνωρίζει ως ελλατωματικό ;

Και αν αυτό συνέβαινε με περισσότερα από ένα προϊόντα ;

Γι'αυτό λέω, μην κοιτάμε μόνο την πάρτη μας.

Link to comment
Share on other sites

Κανένας δεν θα ανοίξει laptop ή tft οθόνη να την δούμε, για τον λόγο που αναφέρει ο Highlander.

Το κατάστημα δλδ θα πρέπει να την χρεωθεί ή να την κλείσει και να την πουλήσει στον 1ο ανυποψίαστο.

Παρόλα αυτά άλλος ο σκοπός του thread, είπε ο papatsonis την δική του άποψη, δεν νομίζω ότι μας πέφτει πλέον λόγος στο συγκεκριμένο θέμα.

Link to comment
Share on other sites

Καταρχάς να πω ότι περίμενα πως κ πως την απάντηση σου γιατί πραγματικά μας είχε κουράσει το θέμα και οι απαντήσεις από τον καθένα χωρίς να ξέρει να κρίνει ..κ όλα αυτά από ένα μεγάλο σου λάθος ..ποιό είναι αυτό ?Είναι το ότι έχουμε πιει και 5-6 καφέδες και γνωριζόμαστε ακόμα και πριν ανοίξω το μαγαζί και θα μπορούσες κάλλιστα να πεις «ρε Θανάση αυτό κ αυτό..» και όχι να διασύρεις το support μιας επιχείρησης με φράσεις του style «προς τους επίδοξους αγοραστές της Πάτρας.

Λοιπόν ας πούμε ότι δέχομαι ότι λες για..για..γιακτλ..και ας πάρουμε τα δεδομένα για πολλοστή φορά απ την αρχή ..έφερες την μητρική για έλενχο καλά μέχρι εδώ? Δεν είχα να στην ελένξω εκείνη την ώρα και σου είπα ως όφειλα ότι αν την στείλω για rma και δεν έχει πρόβλημα θα πληρώσεις τον έλενχο που θα με χρεώσει η εταιρία καθώς και τα μεταφορικάόχι χρήματα δηλαδή απ τα οποία θα έβγαζα κέρδος αλλά χρήματα τα οποία απλά θα πλήρωνα αλλά ακόμα και να μην ήταν έτσι ..από πότε και σε ποιο κατάστημα δεν πληρώνεις ελένχους? (όλα αυτά απ την στιγμή που δεν ήξερες/ξέραμε καν τι φταίει κ χωρίς να έχω δει/ελένξει την μητρική και εφ όσον την έστελνα για rma)

2ον μιλάς για αδιάφορη αντιμετώπισηαπ την στιγμή που σου λέω σε ποιον να πας μιας και την είχες βγάλει και απ την στιγμή που ξέρω και για over clock και τι θα πει να μην έχεις υπολογιστή για μια εβδομάδα ώστε όσο πιο γρήγορα μπορείς να βρεις τι φταίει (είτε cpu είτε mobo) μιας και δεν ήξερες , αλλά ακόμα και μετά από λίγες μέρες που σε είδα και σε ρώτησα (δηλαδή δεν το είχα ξεχάσει) και μου είπες ότι τεσταρες τον επεξεργαστή κ είδες ότι αυτός έχει πρόβλημα που την είδες την αδιάφορη συμπεριφορά ?????

Σου παραθέτω το πιο κοντινό παράδειγμα στην περίπτωση σου για να δεις ότι θα πλήρωνες χωρίς καν να έχω εγώ κέρδος σε περίπτωση που την είχα στείλει ..και μάλιστα χωρίς καν να στην διορθώσουν ..απλά για έλενχο .. (το τιμολόγιο δεν το επισυνάπτω με την χρέωση για λόγους ευνόητους αλλά είναι στην διάθεση σου όποτε θες να περάσεις να το δεις και η χρέωση είναι 6 ευρώ + Φ.Π.Α + μεταφορικά) σου επισυνάπτω την αναφορά βλάβης παρόμοιου περιστατικού..για του λόγου το αληθές

INFOQUEST2.JPG

Τέλος μιλώντας με την δικηγόρο μου καθώς και μόνο από περιέργεια μιας και δεν προτίθεμαι να προχωρήσω σε καμία κίνηση μιας και μου ανέφερε ότι το θέμα έχει δημιουργηθεί καθαρά και μόνο από ανωριμότητα και από λόγους εγωισμού να ξέρεις , ότι το διαδύκτιο προστατέυται από το νόμο περι τύπου και τα προστιμα τα οποία επιβάλλοντε σε περιπτωση συκοφαντικής δυσφήμησης είναι από εξωφρενικά έως ακραία ποσά. Αυτό που θέλω να καταλάβεις και οφείλεις να κανεις είναι να ζητήσεις δημόσια συγνωμη και να λήξει το θέμα εδώ.

Προς ενημέρωση άλλων μελών θα σας πω ότι αυτό είναι κ το τελευταίο μου ποστ σαν pc-corner!

Υ.Γ Επίσης θα σου ζήτήσω συγνώμη για τις ανακρίβειες στις ώρες μέρες αλλά καταλαβαίνεις οτι 4ς μήνες μετά δεν είναι δυνατόν να θυμάμαι τα πάντα και ακριβώς και ιδίως για ένα θέμα που πίστευα όχι μόνο οτι έχει λήξει αλλά και σε βοήθησα όσο μπορούσα..

Link to comment
Share on other sites

Φιλε Θαναση ,από τη στιγμη λοιπον που δεν αρνεισαι κατι από τα οσα εγραψα πιο πανω και ο κάθε πελατης εχει τα δικα του στανταρ για το καλο η κακο σερβις , οφειλω να πω ότι ειμαι απλα δυσαρεστημενος από την τοτε αντιμετωπιση

και δε καταλαβα από ποτε τα παραπονα πελατων αποτελουν συκοφαντικη δυσφημιση , ειδικα όταν δεν προκυπτει καποιο ανταγωνιστικο οφελος.Και σε καμια περιπτωση δεν μπορω να προσποιηθω ότι δε με πειραξε τοτε και να ζητησω συγγνωμη.Ο κάθε νοημων ανθρωπος , πλεον , μπορει να συμπερανει , με τα δικα του μετρα και σταθμα , αν είναι δικαιολογημενη η όχι η αντιδραση μου και να τη λαβει υποψιν του ή απλώς να την αγνοησει..

Link to comment
Share on other sites

KΡΙΜΑ..... :(

Δεν περίμενα να φτάσουμε μέχρι εδώ.....

Βάλτε νερό στο κρασί σας και ηρεμήστε.....

Γνώμη μου.....

Ο Παπατσώνης έστω και με λίγο άγαρμπο τρόπο εκφράζει κάποια πίκρα που έμεινε για 4 μήνες χωρίς Dual Channel και δεν αποτελεί τεκμήριο δυσφήμισης (Ιδιο Όφελος - Ανταγωνιστικότητα) αφού έχει το δικαίωμα ως πελάτης να εκφέρει γνώμη......

Το Pc-Corner από την άλλη έχει εν μέρη δίκιο αφού θύγεται η επιχειρηματική του εικόνα (Ιmage) αλλά και πάλι είναι τραβηγμένη η αντίδρασή του (Υπονοούμενα για δικαστικά ρήτρα) και κάνει κακό στο Prestige του. (Βγάζει τα μάτια μόνο του).....

ΚΡΙΜΑ......

Δώστε ένα τέλος στην βεντέτα και αφού δεν έχετε το κουράγιο να ζητήσετε αμφότεροι συγνώμη .... για να σας βοηθήσω .... ζητήστε συγνώμη από εμάς τα μέλη του φόρουμ που άθελά σας μας έχετε μετατρέψει σε πταισματοδίκες..... :eek: (Απαλλαγή λόγο Β...ΚΕΙΑΣ)

Εμείς θα δώσουμε τόπο στην οργή και την κακή στιγμή και δεν τρέχει τίποτα..... :inlove:

Στο κάτω - κάτω όλοι μας κάποτε κάνουμε λάθη και λέμε πράγματα που δεν εννοούμε..... :daisy:

Link to comment
Share on other sites

Μια ΣΥΓΓΝΩΜΗ προς τους υπολοιπους χρηστες του thelab , πιστευω οτι τη χρωσταω , μονο και μονο επειδη , επρεπε η ολη αντιδικια επρεπε να λυθει και διευθετηθει μεταξυ εμου και του pc corner (χωρις να μου στερει το δικαιωμα να την εκφρασω αρχικα), και ειλικρινα με κατεπληξε η 1η φορα που πηρα χαμπαρι τι γινεται στο ποστ, και ειδα 29 η 30 απαντησεις , ενω το ειχα αφησει στις 6 απο τον ιουλιο.

Link to comment
Share on other sites

Ενας θειος μου δικηγορος που κοιταγε το φορουμ ελεγε πως απο τη μια μπορει να γινει μηνυση για δυσφημηση απο την αλλη μπορουσε να γινει μηνυση για εκβιασμο,σε καθε περιπτωση με αμφιβολο αποτελεσμα λογω της φυσης του ιντερνετ!

Τεσπα,νομιζω και οι δυο εχετε αδικο.Μπορουσατε να εκφραστειτε καλυτερα και να παρετε το δικιο με τα μερος σας.Αφησατε την αγανακτηση σας να σας κυριευσει.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.