Jump to content

Περί εγγύησης IBM


tristeno1416003162

Recommended Posts

Posted

Η δεύτερή μου επαφή με το service της IBM.

Τα φορητά που έχουμε είναι όλα με 3ετή τουλάχιστον εγγύηση όπως και τα HP.

Χαλασμένος δίσκος (πολύ σπάνιο λόγω αντικραδασμικής προστασίας κτλ) αλλά συμβαίνουν και αυτά.

Τηλέφωνο στην IBM όπου ζητάνε μόνο σειριακό αριθμό (ούτε αποδείξεις κτλ) του laptop και την φύση του προβλήματος. Τηλέφωνο την επόμενη ώρα από την τεχνική υπηρεσία όπου ο υπάλληλος χωρίς πολλά πάρε δώσε αφού κατάλαβε ότι δεν έχει να κάνει με άσχετο χρήστη και μπορεί να συνεννοηθεί χωρίς πρόβλημα, αναλαμβάνει την αποστολή καινούργιου δίσκου.

Δίσκος παραλαμβάνεται την επόμενη εργάσιμη. Μαζί με αυτόν 7 recovery cd με λειτουργικό και προγράμματα που υπήρχανε στο κρυφό partition του αρχικού δίσκου.

Επαγγελματική αντιμετώπιση και εξυπηρέτηση.

Χρέωση 0.

Posted

Οτι δινεις περνεις, μην το ξεχναμε αυτο.

Η IBM ειναι κορυφαια και το support επαγγελματικο για αυτο την προτειμουν οι επαγγελματιες.

Μια διευκρινιση σαν ΙΒΜ σου απαντησανε ή σαν Lenovo?

Posted

Που ειδες οτι τα φορητα της hp εχουν τριετη εγγυηση?

Η hp-hellas την αναγνωριζει αν ειναι πραγματι ετσι?

Posted
Αρχική απάντηση από steve_m

Που ειδες οτι τα φορητα της hp εχουν τριετη εγγυηση?

Η hp-hellas την αναγνωριζει αν ειναι πραγματι ετσι?

Με επέκταση εγγύησης ίσως?

Posted
Αρχική απάντηση από steve_m

Που ειδες οτι τα φορητα της hp εχουν τριετη εγγυηση?

Η hp-hellas την αναγνωριζει αν ειναι πραγματι ετσι?

Οι απλες σειρες εχουν ενα χρονο. Οι business σειρες (nc,nx) εχουν 3 χρονια.

Εχω ενα nc6000 και το tag λεει για 3 χρονια.....

Posted

Προσωπικά δεν κατάλαβα τίποτα...

Σου χάλασε δίσκος IBM που είχες ξεχωριστά ή ο δίσκος του Laptop IBM...

Και εάν χάλασε ο δίσκος του Laptop γιατί παρέλαβες μόνο τον δίσκο και δεν στον άλλαξαν...?

Επιπλέον τι πάει να πει και στις δύο χώρες το ίδιο καλό service...;

Posted

Δϊσκος του laptop χάλασε. Στάλθηκε καινούργιος δίσκος ΧΩΡΙΣ να χρειαστεί να στείλω το laptop και χωρίς να χρειαστεί να στείλω πίσω τον παλιό δίσκο. Όταν παρέλαβα τον νέο δίσκο παρέλαβα και δελτίο αποστολής για τον παλιό δίσκο.

Ότι έχουν το ίδιο καλό service και στις δυο χώρες (δεν δοκίμασα σε άλλες ;-)

Posted
Αρχική απάντηση από orion [Σήμερα, στις 13:00]

Οι απλες σειρες εχουν ενα χρονο. Οι business σειρες (nc,nx) εχουν 3 χρονια.

Εχω ενα nc6000 και το tag λεει για 3 χρονια.....

Ακριβώς. Όλα τα επαγγελματικά έχουν 3 χρόνια γι αυτό και πάντα τα προτιμάμε στην δουλειά. Επιπλέον πωλούνται και πιο εύκολα αν έχουν εγγύηση. ;)

Posted
Αρχική απάντηση από orion

Οι απλες σειρες εχουν ενα χρονο. Οι business σειρες (nc,nx) εχουν 3 χρονια.

Εχω ενα nc6000 και το tag λεει για 3 χρονια.....

Σιγουρο αυτο? Εχω την εντυπωση οτι το δικο που ΝΧ9420 εχει 1 χρονο.

Posted

Το οτι σου εστειλαν το δισκο χωρις να τους στειλεις πρωτα τον ελλατωματικο ειναι πραγματι εντυπωσιακο...γιατι στην ουσια στηριχτικαν μονο στα λεγομενα σου, και θα μπορουσες και να τους κρεμασεις και να μη στειλεις πισω τον αλλο (που θα μπορουσε να μην εχει χαλασει αν τους ελεγες παραμυθια στο τηλεφωνο). Οι σοβαρες εταιρειες εχουν καλο after-sales, αλλα να μην ξεχναμε μερικες φορες οτι αυτο το εχεις πληρωσει χρυσο στην τιμη αγορας...

My point is, για καποιον που ξερει 5 πραγματα απο PC, μερικες φορες τον συμφαιρει να παρει το Acer πχ με 1 χρονο εγγυηση, και να γλιτωσει καμια 500αρια ευρω και οταν χαλασει ο δισκος να παρει μονος του εναν απο το fleamarket και να τον βαλει...

Posted

Για να έχει 3 χρόνια εγγύηση το Acer θα πρέπει να πληρώσεις άλλα 200-300. Οπότε στην ουσία θα έχεις ένα μηχάνημα υποδεέστερης ποιότητας κατασκευής και το γνωστό service της Acer που όλοι καμαρώσαμε πολλάκις σε παραπλήσια τιμή.

Δεν ξέρω αν αυτό που γίνεται με την IBM γίνεται με όλες τις μεγάλες εταιρείες αλλά δεν είχα την ίδια αντιμετώπιση με Sony οπότε έχουμε περιορίσει τις επαγγελματικές αγορές σε HP/Compaq και ΙΒΜ πια.

Posted
Αρχική απάντηση από tristeno

Για να έχει 3 χρόνια εγγύηση το Acer θα πρέπει να πληρώσεις άλλα 200-300. Οπότε στην ουσία θα έχεις ένα μηχάνημα υποδεέστερης ποιότητας κατασκευής και το γνωστό service της Acer που όλοι καμαρώσαμε πολλάκις σε παραπλήσια τιμή.

Για επέκταση εγγύησης στα 3 χρόνια χρειάστηκα περίπου 150.

Δε βλέπω που είναι πια τόσο υποδεέστερο σε ποιότητα το Acer μου (ούτε του κολλητού μου, ούτε τα άλλα 2 που πήρα στη δουλειά, ούτε....)

Πάντως πράγματι εντυπωσιακή η απόκριση της ΙΒΜ.

Posted
Αρχική απάντηση από morfeas-dsl-

ΟΛΑ τα ηλεκτρονικα στην ΕΕ εχουν πλεον με νομο το ΛΙΓΟΤΕΡΟ 2 ετη εγγυηση

Δεν ειναι ουτε για να ρισκαρεις,ουτε και για να τους τρεχεις νομικα.Τα acer εχουν 150ε επεκταση στα 3 χρονια.Τριστενο η ιδια εξυπηρετηση θα υπηρχε και σε φθηνα lenovo?

Posted

Μόλις σημερα πήγα στο service της ibm διότι πήρα καινούργιο ένα Ibm φορητό και είχε πρόβλημα το dvdrw και χωρίς να το ελένξουνε το βγάλανε και μου είπανε ότι μόλις παραλάβουν το καινούργιο θα με ειδοποιήσουνε να πάώ το πάρω.Φυσικά το φορητό δεν το κράτησαν αλλά μόνο το drive.Ητανε πολυ εξυπηρετικοί και άμεσοι απο το τηλέφωνο που τους έκανα αλλά και από κοντά.

Αρα η εξυπηρετηση ισχυει και στον ιδιότη με το φθηνό laptop.

http://www.mediamarkt.gr/catalog/marousi/jpeg_large/1.jpg

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.