yannis76 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 28, 2006 #1 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 28, 2006 Παιδιά καλησπέρα!έχω ένα σύστημα με το τσιπσετ 965 της Ιντελ με τα XP και τους δίσκους ορισμένους σαν AHCI. Προσπαθώ να πάρω ένα image του C: για ώρα ανάγκης αλλά το κακό είναι ότι ούτε το Acronis Trueimage αλλά ούτε και το Norton Ghost 8.2 αναγνωρίζουν τους δίσκους. Υπάρχει κάποιο άλλο πρόγραμμα; Ακόμα και αν κάνω το image μέσω Windows πως θα το ανοίξω μετά αν δεν έχω τα Windows;;Ευχαριστώ Γιάννης Link to comment Share on other sites More sharing options...
lord Νοέμβριος 28, 2006 #2 Κοινοποίηση Νοέμβριος 28, 2006 Με acronis true image recovery disk server edition δοκίμασες? είναι αρκετά δυνατό και δώσε περισσότερες πληροφορίες πως δοκίμασες να το κάνεις?με το acronis δοκίμασες να το κάνεις μέσο windows? Link to comment Share on other sites More sharing options...
yannis76 Νοέμβριος 28, 2006 Author #3 Κοινοποίηση Νοέμβριος 28, 2006 Λοιπόν και στις δύο περιπτώσεις προσπάθησα να πάρω το αντίγραφο από το αντίστοιχο boot disk. Στην περίπτωση του Νορτον δοκίμασα το Save & Restore (Ghost 11) το οποίο μέσα έχει κρυμμένο το Γκοστ 8.2. Αυτό δεν βλέπει δυστυχώς το δίσκοΜε το Acronis (έκδοση 9.1) επίσης ξεκίνησα το Full Server από το boot disk αλλά και πάλι όταν επιλέγω να κάνω backup μου λέει ότι δεν υπάρχουν δίσκοι στοσ σύστημα!Γιάννης Link to comment Share on other sites More sharing options...
lord Νοέμβριος 28, 2006 #4 Κοινοποίηση Νοέμβριος 28, 2006 Ααα δύσκολα τα πράγματα Link to comment Share on other sites More sharing options...
yannis76 Νοέμβριος 28, 2006 Author #5 Κοινοποίηση Νοέμβριος 28, 2006 μα καλά κανείς δεν έχει συναντήσει την περίπτωση αυτή; Σε κάποιο ghost δεν σου ζητάει sata drivers? Link to comment Share on other sites More sharing options...
unstoppable Νοέμβριος 28, 2006 #6 Κοινοποίηση Νοέμβριος 28, 2006 Δυστηχως το ICH8R δεν υποστηριζετε απο το acronis, η λυση ->http://www.thelab.gr/showthread.php?postid=470109#post470109 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.