Jump to content



Help για καιουργια parts


ilion10

Recommended Posts

Κάλημερα παιδιά....θα ήθελα σας παρακαλώ μια βοήθεια...έδωσε στον πατέρα μου ένας φίλος του μετα απο αναβάθμιση αυτή την μητρική : Asus

P5VD2-MX (s775, DDR2, VGA) http://www.plaisio.gr/product.aspx?catalog=1&category=1033&product=870501

και μάλλον αυτή την κάρτα γραφικών : Albatron 7600 gs 512 γιατί απο φωτό που βλέπω είναι ίδιες,δεν έχω τα κουτιά.

ευτυχώς η μητρική παίρνει τον intel core 2 duo 6300 που ήθελα να αγοράσω.Οπότε μένει να αγοράσω μια ram αφού εχω αποφασίσει για επεξεργαστή και ένα τροφοδοτικό.Για ram έλεγα :

Jetram Ram 1GB DDR-2 DIMM PC2 4200-533 ή

Supertalent Ram 1GB DDR-2 533MHz CL4 ή

TWINMOS 8D22KB-TT DIMM DDR2 1GB PC4200 (533MHZ) ή

TWINMOS 001-533-MTE DIMM DDR2 CL4 1GB PC4300 (533MHZ)

αυτές βρήκα να είναι συμβατές,εσείς ποιά θα μου προτείνατε???ή κάποια άλλη???είμαι λίγο εως πολύ άσχετος!

Μετά για τροφοδοτικό πάλι δεν ξέρω ποιο,προτείνεται μου κάποιο γύρω στα 50 με 60 ευρώ και να μην μου παίρνει τα αυτιά επειδή το αφείνω και το βράδυ ανοιχτό το pc!Έχω ένα dvdrom,ένα dvdrw,ένα σκληρό,ένα floppy και τα παραπάνω!Ακάμα θα ήθελα να ρωτήσω θα είναι πολύ δύσκολο να συναρμολογήσω όλα τα παραπάνω??Σας παρακαλώ απαντήστε μου όσο πιο γρήγορα γίνετε γιατί είμαι έτοιμος για αγορά!Αντε να δώ καμιά διαφορά γιατί δουλεύω με pentium 3 στα 500 slot 1,με 128mb,αρχαία πράγματα!

Link to comment
Share on other sites

παρε τα super ταλεντα..

Aπο τροφοδοτικο μιας και δεν εχεις απαιτησεις απο το μηχανημα σου..(απο πλευρας εεργειας) ..τοτε και αυτο θα σου κανει ...αλλα και αυτο θα σου κανει.

Δεν βρισκω καποιο λογο να δωσεις παραπανω λεφτα για καποιο αλλο!

Link to comment
Share on other sites

οκ,σε ευχαριστώ πολύ,οι μνήμες γενικά έχουν μεγάλες διαφορές μεταξύ τους???Γιατί μάλλον θα ψωνίσω απο e-shop λόγω φίλου και δεν υπαρχουν δυστυχώς εκεί η supertalent!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...