Jump to content


Ad-Aware και Firefox Mozilla


Vagelis2000

Recommended Posts

Απο όταν έβαλα το FIREFOX MOZIILA το Ad-Aware SE Plus δεν βρίσκει τίποτα.Όλα καθαρα στον υπολογιστή.

Τo Spyware Doctor όμως βρίσκει αρκετά spam κλπ

Μήπως θέλει καμιά ρύθμιση το Ad-Aware SE Plus ?

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από jpavly [Σήμερα, στις 09:12]

Πέταμα θέλει το Ad-Aware. Σε γενικές γραμμές ο Firefox είναι πολύ πιο ασφαλής από τον I. Explorer.

Βάλε το AVG από www.ewido.net να βρεις την υγειά σου :)

Το AVG είναι για ιούς? Είναι ελαφρύ? Δεν θέλω να βαρύνει τον υπολογιστή.

Το βάζω αλλα πες μου τι ρυθμίσεις να του κάνω γιατί είμαι λιγο άσχετος.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Vagelis2000 [Σήμερα, στις 11:21]

Το AVG είναι για ιούς? Είναι ελαφρύ? Δεν θέλω να βαρύνει τον υπολογιστή.

Το βάζω αλλα πες μου τι ρυθμίσεις να του κάνω γιατί είμαι λιγο άσχετος.

Υπάρχει AVG-Antivirus και AVG-Antispyware. Οπότε το anti-spyware δεν είναι για ιούς αλλά για spams και τέτοια. Τώρα για το πόσο βαρύ είναι δεν έχω ιδέα.

Link to comment
Share on other sites

Η διεύθυνση που σου έδωσα αφορά το Anti-Spyware, υπάρχει και Anti Virus. Το οποίο είναι super. Προσωπικά το έχω με το guard του κλειστό και απλά σκανάρω το PC αραιά και που. Οπότε το "βαρύ" ή όχι δεν είναι θέμα ;)

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από jpavly [Σήμερα, στις 09:31]

Η διεύθυνση που σου έδωσα αφορά το Anti-Spyware, υπάρχει και Anti Virus. Το οποίο είναι super. Προσωπικά το έχω με το guard του κλειστό και απλά σκανάρω το PC αραιά και που. Οπότε το "βαρύ" ή όχι δεν είναι θέμα ;)

Γιατρέ μου μεσωσες.Τα βάζω τώρα.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από jpavly [Σήμερα, στις 09:31]

Η διεύθυνση που σου έδωσα αφορά το Anti-Spyware, υπάρχει και Anti Virus. Το οποίο είναι super. Προσωπικά το έχω με το guard του κλειστό και απλά σκανάρω το PC αραιά και που. Οπότε το "βαρύ" ή όχι δεν είναι θέμα ;)

ΟΚ Τα έβαλα

Δεν ωρίσκω το quard