panmik Posted September 23, 2003 #1 Posted September 23, 2003 απο ότι είδα η τα μπάιος της μητρικής δεν μου δίνουν την δυνατότητα να ανεβάσω βολτάζ...πάντως το fsb το ανεβάζει κατά 1 mhzη μητρική μου είναι η ASROCK K7S8Xυπάρχει κάτι που μπορώ να κάνω ...?βοήθεια ρε παιδιά
RootX Posted September 23, 2003 #2 Posted September 23, 2003 Διαβάζοντας κάποια review για την μητρική σου, δυστυχώς δεν μπορείς να κάνεις πολλά πράγματα, αλλά να φτάσεις με την default τάση, όσο σου επιτρέπει ο επεξεργαστής σου, ανεβάζοντας το fsb."In our test, we set it to Performance, CAS 2, 5-2-2. There are no multiplier control within BIOS or on board. There are also no voltage options available in the BIOS for tweaking the board."
panmik Posted September 23, 2003 Author #3 Posted September 23, 2003 ουτε με καποιο software μπορω να κατι κατι έτσι?
soki Posted September 23, 2003 #4 Posted September 23, 2003 Μπορεις να κανεις overclock οσο παει με default VCore, πες μου τι επεξεργαστη και τι μνημες εχεις.
panmik Posted September 23, 2003 Author #5 Posted September 23, 2003 ο επεξεργαστής είναι AMD 2100+ με air cooling VOLCANO 11 AS3 οσο για τις μνημες δεν θυμάμαι τι μάρκα είναι ,αλλα πάντως είναι DDR 333 ....
panmik Posted September 24, 2003 Author #6 Posted September 24, 2003 τελικα ,ειδα τις μνημες ,εχουν το ονομα exilir πανω.Να αναφερω οτι χθες δοκιμασα να κανω το fsb μεχρι 140 αλλα μολις ετρεξα το ΤΟΑΣΤ ΕΚΑΝΕ reboot.. αλλα το 3dmark 2001 se τοετρεξε ολο. Οι μνημες να ηταν αραγε ή δεν αντεχει το vcore? πειτε ρε παιδες καμμια συμβουλη
DJD Posted September 24, 2003 #7 Posted September 24, 2003 Δοκίμασε να τρέξεις κάποιο memtest σε αυτή τη συχνότητα, αν σου βγάλουν πολλά λάθη.. πάει να πει ότι υπάρχει σοβαρή πιθανότητα να φταίνει οι μνήμες...
panmik Posted September 24, 2003 Author #8 Posted September 24, 2003 εχεις κανενα προγραμμα να μου προτεινεις για ντο κατεβασω ? .θα το τρεξω το απογευμα που θα παω σπιτι γιατι ειμαι στη δουλεια μου και θα κανω ποστ για να δουμε τα αποτελεσματα
soki Posted September 24, 2003 #9 Posted September 24, 2003 Κατεβασε το απο εδω http://www.memtest86.com/memt29.zip και καντο ιnstall σε μια δισκετα, κανε reboot με την δισκετα μεσα και αστο να τρεξει μεχρι 100%, αν δεν βγαλει λαθη εισαι οκ αλλιως φταινε οι μνημες.
panmik Posted September 24, 2003 Author #10 Posted September 24, 2003 αλλη μια ερωτηση ,καταλαβαινω γινομαι κουραστικος αλλα πρεπει να μαθω. ειναι καλυτερα να κρατησω τη μνημη σαν ddr 333 να τις αλλαξω και να παρω 400αρες? θα εχω διαφορα προς το καλυτερο αν δουλεουν ασυχρονα? βαζω και ενα λινκ σε ξενο σιτε που εχει φωτο και ρεβιους απο την μητρικη μου και τα μπαιος.πρεπει να αλλαξω και καποια ρυθμιση απο τα μπαιος ωστε να τις πουσαρω λιγο?http://www.ocworkbench.com/2003/asrock/k7s8x/k7s8xgallery5.htm
soki Posted September 24, 2003 #11 Posted September 24, 2003 Στους ΑΜD καλυτερα να τα τρεχεις συγχρονα, ανεβασε το fsb μονο και κοιτα αν ακολουθουν και οι μνημες, αν πας 166 mhz fsb συχρονα και οι μνημες πρεπει να εισαι πολυ ευχαριστημενος.
panmik Posted September 24, 2003 Author #12 Posted September 24, 2003 φιλε soki το κακο ειναι οπως ανεφερα και παραπανω οτι δεν μπορω να πειραξω το vcore γιατι δεν εχω την δυνατοτητα μεσα απο το βιος .χθες το εβαλα σε 139 και μολις ετρεξα το τοαστ εκανε ρεμπουτ..πως να παω στα 166...θα ηταν ευχης εργο
grlucifer Posted September 24, 2003 #13 Posted September 24, 2003 Φιλε πανε μια βολτα απο το www.ocinside.de και δες στους οδηγους για AMD. Εχει καπου mods για πολλαπλασιαστη και ταση βαζωντας συρματακια στο socket. Καλη σου ευκολια.
panmik Posted September 29, 2003 Author #14 Posted September 29, 2003 Πολυ καλο......επαθα πλακα...αραγε ειναι εφικτά αυτα????θα δουλέψουν ή θα μας μεινει και αυτο που εχουμε?ρε παιδια εσεις που εχετε καποιες τεχνικες γνωσεις δειτε το παραπανω λινκ και πειτε αν λέει να δοκιμασω.......
panmik Posted September 29, 2003 Author #15 Posted September 29, 2003 εννοω παντα ,αν κατασκευαστικα ειναι ευκολο και θα λειτουργήσει
unstoppable Posted September 29, 2003 #16 Posted September 29, 2003 Eγω ειχα κανει μονο την αλλαγη του default fsb απο 133 σε 166 και δουλεψε μια χαρα.Κατασκευαστικα ειναι ευκολο.
panmik Posted September 29, 2003 Author #17 Posted September 29, 2003 εγω δεν ξερω τι να κανω.το fsb το αλλαζει η μητρικη.δεν αλλαζει πολλαπλασιαστη ομως ουτε vcore....τι απο ολα να κανω? για να μην εχω και λοιπα προβληματα με μνημες pci/agp..?
unstoppable Posted September 29, 2003 #18 Posted September 29, 2003 Δοκιμασε τοτε τα mods για πολλαπλασιαστη και ταση
grlucifer Posted September 29, 2003 #19 Posted September 29, 2003 Δοκιμασε τα mods. Πιανουν σε οποιοδηποτε chipset απο KT133 και πανω!!! Τα εχω δοκιμασει σε ΚΤ133,ΚΤ266,ΚΤ400 και Sis745. Μια χαρα δουλευουν.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.