Reselie Απρίλιος 30, 2010 #3761 Απρίλιος 30, 2010 Μπήκα μισή ωρίτσα το πρωί και έριξα Double kill headshots σε 2 καμπεράδες, Ολ δε μάνυ το GOL:hehe:Ειναι και τοσο καιρο το ειχα του πεταματου.....πλεον σε ειδικες περιπτωσεις μονο το m95..απο εκει και περα GOL...
narta Απρίλιος 30, 2010 #3765 Απρίλιος 30, 2010 http://www.boomerangtags.com/store/list.php?A=S&ID=2727$ για 2
dunkel_Stern Απρίλιος 30, 2010 #3766 Απρίλιος 30, 2010 Η πας αμερικανικη αγορά (θεσσαλονίκη) και από ότι θυμάμαι με 15E σου κάνουν νεκροταμπελο
mariosdeme Απρίλιος 30, 2010 #3767 Απρίλιος 30, 2010 http://www.boomerangtags.com/store/list.php?A=S&ID=2727$ για 2 Aυτό θα πεί πόρωση με το bf
Lazy Dog Απρίλιος 30, 2010 #3768 Απρίλιος 30, 2010 Καλά ρε σάπιε, για τον άλλο κωλόγερο δεν έφτιαξες μια;
narta Απρίλιος 30, 2010 #3769 Απρίλιος 30, 2010 Καλά ρε σάπιε, για τον άλλο κωλόγερο δεν έφτιαξες μια; Υπομονηηηηηηηηηη σκατογερεεεεεεε 4
sofix Απρίλιος 30, 2010 #3770 Απρίλιος 30, 2010 παντως η υπομονη η δικη μου εξαντλειται με το εν λογω παιχνιδι..συνεχως με πεταει ,κρασαρει,punkbusterB.exe error(συμφωνα με τα φορουμς ΕΑ,ειναι καποιο θεμα με ορισμενους σερβερ και θα διορθωθει...),αλλοτε μπαινω και παιζω ομορφα κ ωραια και δυστυχως τις περισσοτερες φορες δεν μπορω να μπω καν..ειδικα το error "pnkBstrB.exe initilization failed" μου εχει σπασει τα νευρα και δεν ειμαι ο μονος απο οτι εψαξα στην ΕΑ...τι unistall pb,pb service tweak,pb only from the game dvd,pb only from everbalance and every fraking compination,τα ιδια ***** παλι...χτες απεγκατεστησα το παιχνιδι,το pb ,καθαρισα registry και ολα απο την αρχη και παλι τα ιδια ckat@ !μεχρι το επομενο game,ξαναβαζω το 2142 ..αι στα διαλα βαρεθηκα!
Lazy Dog Απρίλιος 30, 2010 #3771 Απρίλιος 30, 2010 μεχρι το επομενο game,ξαναβαζω το 2142Οχιιιιιιιιιιιιιιι
sofix Απρίλιος 30, 2010 #3772 Απρίλιος 30, 2010 πριν μια ωρα punkbB error και με πεταγε απο το σερβερ που επαιζες τεμπελοσκυλο..μπαινω ξανα πριν μιση ωρα,και επαιξα νορμαλ με μπεικον σκουαντ ντεθματς..το παιχνιδι πραγματικα ειναι οτι'ναι!θελει ποοοοοολυ δουλεια ακομα και ανετα 2-3 πατσακια και μετα ισως στρωσει...
Nephiλiμ Απρίλιος 30, 2010 Author #3773 Απρίλιος 30, 2010 πριν μια ωρα punkbB error και με πεταγε απο το σερβερ που επαιζες τεμπελοσκυλο..μπαινω ξανα πριν μιση ωρα,και επαιξα νορμαλ με μπεικον σκουαντ ντεθματς..το παιχνιδι πραγματικα ειναι οτι'ναι!θελει ποοοοοολυ δουλεια ακομα και ανετα 2-3 πατσακια και μετα ισως στρωσει...Θελεις βοηθεια στον αθλο σου?Ξερω google fu!
filthy_dwarf Απρίλιος 30, 2010 #3774 Απρίλιος 30, 2010 και το google error πετάει αν γράψεις battlefield: bad company 2 pc 1
geletos Απρίλιος 30, 2010 #3775 Απρίλιος 30, 2010 Παιδιά μήπως υπάρχει κανένα patch για να παίζει το παιχνίδι σε Lan? 1
Reselie Απρίλιος 30, 2010 #3776 Απρίλιος 30, 2010 Mπαααα δεν υποστηριζει dedicated serving ,αν κανω λαθος Κορεκτ μι πλιζ...
jpavly Απρίλιος 30, 2010 #3778 Απρίλιος 30, 2010 Ερώτηξης, τα Πισιά σας είναι μαμά ρολόγια; Τι να πω, στο σπίτι δεν έχει κάνει ούτε κιχ.
Nephiλiμ Απρίλιος 30, 2010 Author #3779 Απρίλιος 30, 2010 Ερώτηξης, τα Πισιά σας είναι μαμά ρολόγια; Τι να πω, στο σπίτι δεν έχει κάνει ούτε κιχ.Μολις εφαγα ενα επικο restart εν ωρα μαχης στην Arica Harbor με αντιπαλους Νανο και Γκρρρραντ.Και οχι η Cpu ειναι 1 ghz πανω.
tragikos Απρίλιος 30, 2010 #3780 Απρίλιος 30, 2010 Λογικά έφαγες BSOD και δεν έχεις απενεργοποιήσει να κάνει restart. Το BSOD που έτρωγα παλιά ήταν για το OC που είχα κάνει, έχανε κάποιο κύκλο ρολογιού...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now