Jump to content



Πρόβλημα της ABIT NF7 S v2.0 στις σειριακές


aristos87

Recommended Posts

Έχω παρατηρήσει ένα πρόβλημα στην abit (nf7-s v2.0) μου! όποτε χρησιμοποίησα τις σειριακές τις! Παλιά είχα βάλει ένα καλώδιο σύνδεσης του κινητού μου (nokia 3510) έστησα το πρόγραμμα του cd και κανονικά αναγνώρισε το καλώδιο Αλλά με το που πήγαινε το καλώδιο να αναγνωρίσει το κινητό ΤΙΠΟΤΑ!!!... το δοκίμασα στην άλλη σειριακή αλλά πάλι τα ίδια !!! Παρόμοιο περιστατικό είχα και με το νετ μοντ όταν αποφάσισα να καταργήσω την USB και να το βάλω στη σειριακή παρατήρησα και πάλι ότι οι drivers στηνόντουσαν κανονικά και το αναγνώριζε ο υπολογιστής αλλά με το που πήγαινε να συνδεθεί ΤΙΠΟΤΑ!!!... Τι λέτε να φταίει; Είναι γνωστό πρόβλημα; Έχει σχέση με κάποια ρύθμιση στο BIOS;. Περιμένω βοήθεια!!!

Y.Γ Και οι δύο συγκεκριμένες συσκευές δουλεύουν τέλεια σε άλλο pc :( :(

Link to comment
Share on other sites

Πρέπει να έχει σχέση με τους usb 2.0 drivers. Το setup της nvidia για το nforce2 δεν τους βάζει αυτόματα π΄ρεπει να τους βάλεις εσύ manually. Δοκίμασε να απενεργοποιήσεις το Usb απτο bios ή τουλαχιστον την υποσ΄τηριξη για 2.0 αν δεν τα χρησιμοποιεις. Ε΄γω πάντως έιχα δοκιμάσει ένα siemens με το σειριακό και δούλευε άψογα ακόμα και αυτόματη ανασγνώριση με βάλε βγάλε έκανε λες και ήταν usb!! Απο τα properties του modem πήγαινε στην καρτέλα diagnostics και δές αν έχει επικοινωνία το pc με το modem .Δες την ρύθμιση της ταχύτητάς σου.Αν το είχες σε usb πολυ πιθανό να ήταν στα 230400bps το port και θα έχεις πρόβλημα με την σειριακή γιατί σηκώνει μεχρι 115200. Δες μήπως έχεις ενεργοποιήσει το waitfordial tone. Aν συνδέεσε και δεν κατεβάζει τίποτα (δηλ. δεν κάνει dns resolution) μήπως έχει πρόβλημα ο provider σου? Σ'εμένα που έκανε κάτι τέτοια παλιότερα ήταν απο ιό και απο Remote Procedure Call Service το οποίο έκανε buffer overrun και τα γαμ%# όλα... Κατέβασα το update απο την microsoft για χp και τώρα είναι οκ. http://support.microsoft.com/?kbid=824146

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.