panosvlass Μάρτιος 3, 2010 #701 Μάρτιος 3, 2010 racer για να σε προλαβω πριν παραγγειλεις οτιδηποτε να σου πω οτι δεν ξερω αν σου κανει αυτος ο ανταπτορας αλλα ειχα παρει εναν ιδιο (σου στελνω και φωτογραφια να τον δεις αν θες) οπου σε μενα δεν εκανε.Ακομα στο σακουλακι του τον εχω. Στην d40 κουμπωνε αλλα στον φακο οχι γιατι ειναι pentax PK. Αν θες ευχαριστως σου τον στελνω να τον δοκιμασεις και αν σου κανει κρατα τον. Αχρηστος μου ειναι.Ψαξε ρωτα αν σου κανει και την κανουμε την τραμπα. Η περιμενεις να ερθει το 4ημερο 25-28 Μαρτιου που θα κατεβω Καλαματα, σου φερνω τον ανταπτορα, κερνας μια μπυρα στου Μπακεα και ειμαστε ενταξει... 1
armored Μάρτιος 3, 2010 #702 Μάρτιος 3, 2010 Μεγειά Κάνε ένα κόπο και πες μου, το onboard flash αφήνει σκιά του φακού σε κάποιο από τα μήκη mm? thanx δυστηχώς το onboard flash έχει χαλάσει εδώ και κάμποσο καιρό (δεν φλασάρει καθόλου, σαν να είναι κλειστό)Μπορεί να φτιάξει αν έχει φύγει από την θέση του ένα συρματάκι που είναι μέσα στο flash. Δεν έχω κατσαβιδάκι όμως για τόσο λεπτές βίδες και δεν έχω κάτσει να ασχοληθώ για να το φτιάξω. Πάντως αύριο θα κοιτάξω να δω αν θα βρω και αν μπορώ να το φτιάξω...
armored Μάρτιος 3, 2010 #704 Μάρτιος 3, 2010 δεν νομίζω να έχει λήξει. αλλά δεν θέλω να μπλέκω με αποστολές τώρα, έτσι και αλλιώς το flash το χρησιμοποιούσα πολύ σπάνια και δεν μου λείπει καθόλου
hayabusa Μάρτιος 3, 2010 #705 Μάρτιος 3, 2010 ναι αλλά θα πρέπει να έχει υπόψην ότι εκτός του ότι πρέπει να ειναι αρκετά επικίνδυνο να βάλεις χέρι εκεί μέσα το πιθανότερο ειναι να χάσεις και την εγγύηση (όση έχει μείνει δηλαδή). για αυτό σε ρώτησα
Nephiλiμ Μάρτιος 4, 2010 #707 Μάρτιος 4, 2010 http://shop.ebay.com/i.html?_nkw=battery+grip+d5000&_sacat=0&_trksid=p3286.m270.l1313&_stpos=&_sop=15&gbr=1&_dmpt=Batteries_Chargers&_odkw=battery+grip&_osacat=0&bkBtn=1Help me pick one
hayabusa Μάρτιος 4, 2010 #708 Μάρτιος 4, 2010 http://cgi.ebay.com/Battery-Grip-for-Nikon-D5000-w-Vertical-Shutter-B4V_W0QQitemZ260534695150QQcmdZViewItemQQptZBatteries_Chargers?hash=item3ca913f4eeτο άλλο το ακύρωσες τελικά ; 1
Nephiλiμ Μάρτιος 4, 2010 #709 Μάρτιος 4, 2010 το άλλο το ακύρωσες τελικά ; Περιμενω απαντηση ακομα! Δεν ειμαι πραγματικα καθολου τσιφουτης αλλα κατι τετοια με τσαντιζουν απειρα....
aeroengine Μάρτιος 5, 2010 #710 Μάρτιος 5, 2010 http://img6.imageshack.us/img6/1270/dsc00020tkf.jpgΗ d3000 μου επειτα απο μερικες προσθηκες.Ευχαριστω τον hayabusa για την πολυτιμη βοηθεια του!:dance3: 2
armored Μάρτιος 5, 2010 #714 Μάρτιος 5, 2010 (edited) Μεγειά aero Μπορεί να φτιάξει αν έχει φύγει από την θέση του ένα συρματάκι που είναι μέσα στο flash. Έφτιαξε @jpavly λοιπόν, με το lens hood, κάνει σκιά αλλά εώς τα 35mm, από κει και πάνω δεν κάνει. χωρίς το hood, κάνει μια μικρή σκιά εώς τα 22mm περίπου. θες να ανεβάσω καμμιά φώτο; Έγινε επεξεργασία Μάρτιος 5, 2010 από armored 1
jpavly Μάρτιος 5, 2010 #715 Μάρτιος 5, 2010 Όχι thanks, αυτά μου αρκούν για να καταλάβω ότι θα μείνω για πάντα με τον stock 18-55
hayabusa Μάρτιος 5, 2010 #717 Μάρτιος 5, 2010 δεν μας είπες πώς ειναι το feeling της D3000 με το grip
aeroengine Μάρτιος 5, 2010 #718 Μάρτιος 5, 2010 Αρκετα καλο! Χρησιμευει τελικα πολυ το grip.Μονο και μονο οτι πιανεις καλυτερα και πιο ανετα σου δινει αλλο αερα Παντως με το flash επανω βαραινει αρκετα,πρεπει να αρχισω να κανω γυμναστικη στον σβερκο μου φαινεται.Απορω πως αντεχεις εσυ τη δικια σου το bazookas:p:p
PetrosD Μάρτιος 5, 2010 #719 Μάρτιος 5, 2010 Για αυτό δεν την κρεμάμε από το σβέρκο, την κρεμάμε από τον ώμο.d300 on the way:D[ΖΗΛΕΙΑ MODE]Γιατί πετάτε τα λεφτά σας.... οικονομική κρίση...../[ΖΗΛΕΙΑ MODE] 3
Recommended Posts