Jump to content

ΝΕΟ Cooler gia VGA


Recommended Posts

Posted

Σιγουρα δεν ειναι κατι το νεο για ορισμενους αλλα το εχω και θελω να σας πω εντυπωσεις.

Καταρχην εχω μια 9800pro της club με clocks στα 454/364 και το κουφο ειναι οτι βαζοντας το χερι μου στο πανο μερος του πυρηνα (πισω μερος δηλαδι) το βρισκω ΧΛΙΑΡΟ!!

Ξεχαστε αυτο το καψιμο που ξερατε.

Λοιπον το νεο θαυμα ειναι το VGA Silencer που στην ουσια ειναι ενα τυπου O.T.E.S cooler.

Ενα αλλο καλο που εχει ειναι οτι εχει περιπου 1 1/2 με 2 εκατοστα χωρο κενο ενδιαμεσο για mem sinks.

Kai φισικα σαν OTES βγαζει το ζεστο αερα εκτος κουτιου ετσι βοηθοντας τα case temps.

Το βρηκα Ελλαδα με 30+φπα περιπου σε γνωστο μας καταστημα.

Για info κοιτατε

ΕΔΩ

p.s Ειναι αθορυβο...

post-168-1416070650,5061_thumb.jpg

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.