darkCount Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 18, 2010 #1 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 18, 2010 Γεια χαρά παλικάρια, καιρό έχω να ποστάρω εδώ. Με έχουν φάει τα εξωτερικά και θα γεράσω πριν την ώρα μου μου φαίνεται:toomuchne Ήθελα την γνώμη από όσους περισσοτερους ανθρώπους μπορώ σχετικά με μιά νέα μόδα να υπάρχει ένα βίντεο μαζί με κάθε KB άρθρο ώστε η οδηγίες να είναι πιο ευκατανόητες. Μιλάμε φυσικά για το technical support κάποιας εταιρίας και κατά πόσο κάνει ένα βίντεο ευκολότερα τα πράγματα. Πρόσφατα φτιάξαμε το παρακάτω βίντεο στην ομάδα μου. Θα προτιμούσατε να δείτε αυτό ή απλά να διαβάσετε τις οδηγίες όπως ένα κλάσσικό KB άρθρο? Προσπαθώ να το κάνω δημοσκόπηση αυτό το θέμα αλλά μπορεί να μην πιάσει Ευχαριστώ εκ των προτέρων για την γνώμη και ψήφο σας
deninho Φεβρουάριος 18, 2010 #2 Φεβρουάριος 18, 2010 συνδυασμός και των δύο. Περισσότερη ταλαιπωρία για το δημιουργό, αλλά έτσι καλύπτεις κάθε πιθανότητα
DJD Φεβρουάριος 18, 2010 #3 Φεβρουάριος 18, 2010 Κλασσικό KB άρθρο για μένα. Στο 90% των περιπτώσεων ξέρω ήδη τι πρέπει να κάνω, απλά ξεχνάω την σύνταξη των εντολών. Το να ψάχνω μέσα σε ένα video για να δω το κομμάτι που με ενδιαφέρει μάλλον θα με κάνει να σπαταλήσω χρόνο. Επίσης σε ένα εργασιακό περιβάλλον πόσοι έχουν ηχεία/ακουστικά και μπορούν να τα χρησιμοποιήσουν για κάτι τέτοιο; Θα μπορούσε να υπάρχει μία άλλη κατηγορία του στυλ Tutorials όπου εκεί άνετα θα μπορούσαν να υπάρξουν και videos.
jpavly Φεβρουάριος 18, 2010 #4 Φεβρουάριος 18, 2010 Εγώ προτιμώ το κείμενο, μπορώ και να το τυπώσω. Κάποιες φορές όμως, το κείμενο δεν τα καλύπτει όλα, και ένα βίντεο θα βοηθούσε σε κάποια λεπτομέρεια που δεν θυμάμαι ή θεωρείται δεδομένη. Θα πω κι εγώ και τα δύο μαζί Ίσως όχι σε όλες τις περιπτώσεις όμως, αλλά δεν μπορώ να πω σε ποιες.
darkCount Φεβρουάριος 18, 2010 Author #5 Φεβρουάριος 18, 2010 Εγώ να πω την πικρή μου αλήθεια βρίσκω το βίντεο μια καλή προσθήκη. Πρέπει να υπολογίσεις ότι το 90% αυτών που θα το δούν δεν θα ξέρουν τι κάνουν γενικά. Όπως ξέρεις Κώτσομ δεν είναι όλοι οι Admins ψαγμένοι. Τους βάλαν εκεί πέρα και τους είπαν πάρε και ένα Vi Client για να παίζεις με VMs.
greekfragma Φεβρουάριος 18, 2010 #6 Φεβρουάριος 18, 2010 άρθρο με μερικά screenshots στα σημαντικότερα σημεία.:fun:
Chosen Φεβρουάριος 18, 2010 #7 Φεβρουάριος 18, 2010 Μπορώ να σκεφτώ μερικές περιπτώσεις που ένα video θα προσέφερε περισσότερα από ένα κείμενο, αλλά στην πλειοψηφία τους αυτές οι πληροφορίες είναι αρκετές και σε απλό κείμενο.Δε μπορώ να φανταστώ sysadmin που θα χρειαστεί ποτέ να ασχοληθεί με VMWare να καταφέρει να κάνει κάτι λόγω video, ενώ δεν θα μπορούσε να το κάνει με γραπτές οδηγίες μόνο.Edit: screenshots ftw που λέει και ο Πάνως
darkCount Φεβρουάριος 18, 2010 Author #8 Φεβρουάριος 18, 2010 Να δεις κάτι παλικαράκια που χρειάστηκε να κάνω συνέντευξη πρόσφατα και να σου πώ εγώ για sysadmin.22 σελίδες με πιστοποιήσεις όλες μπλόφα είχε ο άλλος. Μεγας!:fun:
unstoppable Φεβρουάριος 18, 2010 #9 Φεβρουάριος 18, 2010 Εγώ να πω την πικρή μου αλήθεια βρίσκω το βίντεο μια καλή προσθήκη.Πρέπει να υπολογίσεις ότι το 90% αυτών που θα το δούν δεν θα ξέρουν τι κάνουν γενικά. Όπως ξέρεις Κώτσομ δεν είναι όλοι οι Admins ψαγμένοι. Τους βάλαν εκεί πέρα και τους είπαν πάρε και ένα Vi Client για να παίζεις με VMs. Άτομο που δεν γνωρίζει γενικά δεν πιστεύω να κάτσει να δει και video 10 ΛΕΠΤΩΝ, μετά το 2λεπτο συνήθως τα παρατάνε.
eleozz Φεβρουάριος 20, 2010 #10 Φεβρουάριος 20, 2010 software: κειμενο και καμια screenshothardware: video
Chosen Φεβρουάριος 20, 2010 #11 Φεβρουάριος 20, 2010 Άτομο που δεν γνωρίζει γενικά δεν πιστεύω να κάτσει να δει και video 10 ΛΕΠΤΩΝ, μετά το 2λεπτο συνήθως τα παρατάνε. Άτομο που δεν γνωρίζει γενικά αλλά αλλά για τον Α ή Β λόγο πρέπει να τελειώσει project υπό πίεση χρόνου, θα τα δει και δυο και τρεις φορές τα 10 λεπτά
darkCount Φεβρουάριος 22, 2010 Author #12 Φεβρουάριος 22, 2010 Μωρέ θα το δούν το βίντεο αν χρειάζεται να κάνουν κάτι. Βέβαια τα βρίσκω πολύ κουκουρούκου τα συγκεκριμένα.Πολύ μπλά μπλά και λίγη ουσία.
RootX Φεβρουάριος 22, 2010 #13 Φεβρουάριος 22, 2010 KB = Knowledge Base ή άλλαξε κάτι από τότε; Σε KB δεν χρειάζονται videos, οι 3, 4, 10 γραμμές που σου λύνουν το πρόβλημα χρειάζονται. Σε training pages, how-to κλπ, παραπάνω από καλοδεχούμενα.
darkCount Φεβρουάριος 22, 2010 Author #14 Φεβρουάριος 22, 2010 όπως τα λες είναι Φάνημ Knowledge Base άρθρο σημαίνει.Απλά υπάρχουν άρθρα και άρθρα. Είναι αυτά που σου λύνουν ένα πρόβλημα πχ, και να 5-10 γραμμές είναι αρκετές.Υπάρχουν όμως και τα άλλα που εξηγούν μια διαδικασία. Όπως το παράδειγμα που πόσταρα.Υποτίθεται ότι εξηγεί πως να μεγαλώσεις ένα vmdk αρχείο.
JaguarOne Φεβρουάριος 22, 2010 #15 Φεβρουάριος 22, 2010 Νομίζω ότι δεν υπάρχει απόλυτη απάντηση. Εξαρτάται άμεσα από:Την ποσότητα των ΚΒ articles που έχετε, με τι ρυθμό θα τα προσθέτετε και το περιεχόμενο τους και, ίσως το πιο σημαντικό, με τι ρυθμό τα αλλάζετε. Ορισμένα πράγματα καλύτερα είναι να μπουν σε ένα πολύ περιγραφικό κείμενο και ενδεχομένως μερικά screenies αλλά όχι video. Πρέπει να σκεφτείς και πόσο χρόνο θα σας πάρει για να τα φτιάξετε αυτά τα vids. Ίσως να επενδύατε αυτό το χρόνο σε ποιοτικότερα άρθρα και να προσθέτατε screenies?Σίγουρα κάποια ΚΒ τύπου tutorial να τους ταιριάζει το video μιας και ο αρχάριος χρήστης ακόμη δεν έχει συνηθίσει το UI αλλά για τον πεπειραμένο χρήστη είναι περισσότερο εμπόδιο το video.Αν ακολουθήσετε την πορεία του video να είστε έτοιμοι να τα ανανεώνετε άμεσα όταν χρειαστεί. Αν το κείμενο είναι up-to-date ενώ το video αντιστοιχεί σε 2-3 version πριν, τότε πολύ γρήγορα τα video θα χάσουν την αξία τους και (τουλάχιστον) οι τακτικοί των KB θα τα αγνοούν. Το ίδιο ισχύει με ένα video που δεν έχει όλη τη λεπτομέρεια και προσοχή που χρειάζεται. Επίσης δείτε αν και στο μέλλον θα έχετε όλα τα απαραίτητα resources για να συνεχίσετε την παραγωγή και maintenance των video.Γενικά πάντως τείνω στο Β. χωρίς video
darkCount Φεβρουάριος 22, 2010 Author #16 Φεβρουάριος 22, 2010 Έχεις πολύ δίκιο σχετικά με το ρυθμό ανανέωσης. Αυτή τη στιγμή είναι μανίνι να ανανεωθεί το κείμενο, φαντάσου τι θα γίνει με το βίντεο.Επιτροπές επί επιτροπών συναντιούνται και μιλάνε για τα άρθρα κάθε βδομάδα, άντε τώρα να φτιάχνεις νέο βίντεο όταν κάτι αλλάζει.Πλάκα θα έχει...για να δούμε...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.