Jump to content

περι burn in ο λογος


zyx

Recommended Posts

Posted

αξιζει η εντολη του sandra cache & memory benchmark? κανει καλυτερη δουλεια για το chipset η οχι? μονο το memory bench χρεισημοποιητε?

Posted

απο την προσωπικη μου εμπειρια, το Sandra δεν "ψηνει" τις μνημες και αν το κανει θελει τα απειρα loops. Μemtest και παλι Memtest. Χρησιμοποιω το Sandra απλα να μην "καθονται¨ οι μνημες στα windows...

Posted
Αρχική απάντηση από Suedehead [29-12-2003 και 08:26]

απο την προσωπικη μου εμπειρια, το Sandra δεν "ψηνει" τις μνημες και αν το κανει θελει τα απειρα loops. Μemtest και παλι Memtest. Χρησιμοποιω το Sandra απλα να μην "καθονται¨ οι μνημες στα windows...

Συμφωνω!! Καλυτερα για ψησημο βαλε το prime!!! η ασε το Sandra burn in wizard κανα δυο μερες!!!!:D

Posted

πιο ειναι το καλυτερο προγραμα για να ψησουμε το chipset?

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.