zyx Posted December 29, 2003 #1 Posted December 29, 2003 αξιζει η εντολη του sandra cache & memory benchmark? κανει καλυτερη δουλεια για το chipset η οχι? μονο το memory bench χρεισημοποιητε?
Suedehead Posted December 29, 2003 #2 Posted December 29, 2003 απο την προσωπικη μου εμπειρια, το Sandra δεν "ψηνει" τις μνημες και αν το κανει θελει τα απειρα loops. Μemtest και παλι Memtest. Χρησιμοποιω το Sandra απλα να μην "καθονται¨ οι μνημες στα windows...
mortisboy Posted December 29, 2003 #3 Posted December 29, 2003 Αρχική απάντηση από Suedehead [29-12-2003 και 08:26] απο την προσωπικη μου εμπειρια, το Sandra δεν "ψηνει" τις μνημες και αν το κανει θελει τα απειρα loops. Μemtest και παλι Memtest. Χρησιμοποιω το Sandra απλα να μην "καθονται¨ οι μνημες στα windows... Συμφωνω!! Καλυτερα για ψησημο βαλε το prime!!! η ασε το Sandra burn in wizard κανα δυο μερες!!!!
zyx Posted December 29, 2003 Author #4 Posted December 29, 2003 για το chipset ομως τι ειναι καλυτερο?
Suedehead Posted December 29, 2003 #5 Posted December 29, 2003 εχω την εντυπωση οτι το Memtest ψηνει και chipset.
zyx Posted December 29, 2003 Author #6 Posted December 29, 2003 πιο ειναι το καλυτερο προγραμα για να ψησουμε το chipset?
LoWRiDeR Posted December 29, 2003 #7 Posted December 29, 2003 Βαλτο στα καρβουνα με λιγο λαδολεμονο! Πιστευω οτι το Prime=the best
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.