Jump to content



Νέκρωσε το pc..


Ypnovatis

Recommended Posts

Την καλησπέρα μου στο φόρουμ...

Το σύστημα της υπογραφής αποφάσισε σήμερα να πάει για μπύρες.

Μετά από λίγο surfing και λίγο utorrent ανοιχτό (fringe season finale σήμερα ντε...) αποφάσισε να κλείσει...

Αμέσως μετά την τελευταία του πνοή έτρεξα κοντά του και διαπίστωσα με φρίκη ότι έκλεισε λόγω υπερβολικής θερμοκρασίας.

Δεν μπορούσα να ακουμπήσω τίποτα!

Το υγρό του tank ήταν σίγουρα κοντά στους 50ο C.

Η χώρα γυρω απο το CPU έκαιγε και τα heatsinks του Northbridge απλησίαστα.:dots:

Αποσυνέδεσα το block, εβαλα τον 23άρη μαζι με το 14άρη να κρυώνουν το τανκ με βραχυκύκλωμα του τροφοδοτικού

και περιμένω. Το pc δεν ανοιξε μια φορά που προσπάθησα. Η CPU ήταν πολύ πιο κρύα από block και τα γύρω ρημάδοτζιντζιλιμίντζιλι (δόκιμος όρος) πράγμα που με κάνει να χαίρομαι προς το παρον.

Ακούω ιδέες και συμβουλές για το πως να χειριστώ τη μετέπειτα κατασταση.

δε φημίζομαι για την υπομονή μου... :p:help1:

Εκπλήσσομαι με τον εαυτό μου που μπορώ και γράφω ακόμη...

χοχο!

Ευχαριστώ εκ των προτέρων...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Και μπορεί να μη σας ενδιαφέρει αλλά νομίζω ότι βρήκα τον τρόπο να σας σκανδαλίσω...

Τρίτη 24/5 παίρνω τηλέφωνο για ερώτηση. Υποτίθεται ότι θα επικοινωνούσαν μαζί μου. Μου λένε ότι έχουν παραγγείλει καινούρια για αντικατάσταση και ότι θα έρθει την Παρασκευή.

Τετάρτη 2/6 συνομιλώ με τεχνικό και με ενημερώνει ότι έχω βγει εκτός εγγύησης γιατί άλλαξα το retention bracket στο οποίο κουμπώνουν οι ψύκτρες. Ε, ναι φυσικά και το άλλαξα αφού κάπως έπρεπε να πατήσει το block. Κανένα πρόβλημα, έκανα τη χαζομάρα μου, ας το φάω.

Η ένσταση εγκειται στο εξής περιστατικό:

Οταν πήγα να αφήσω τη μητρική, το θέμα για το retention bracket συζητήθηκε με το παιδί που έκανε την παραλαβή και ο ίδιος μου είπε :"Καλά, μην το βγάλεις, θα στο βάλω εγώ στην επόμενη μητρική για να μην παιδεύεσαι" πολύ φιλικά και εξυπηρετικά.

Ε,γι'αυτό κι εγώ πήρα το bracket της μητρική και το έδωσα όπως ήταν (με το αρχικό αυτοκόλλητο από πάνω μάλιστα...) απλά εκτός μητρικής.

Δεν μπορώ να καταλάβω πως ειναι δυνατόν την Τρίτη να με ενημερώνουν ότι θα αντικατασταθεί και την Παρασκευή να μου λένε αρλούμπες.

:fight:

Εκλιπαρώ τη συγγνώμη σας, αλλά μην αρχίσουμε το flaming οτι εγώ φταίω και ότι πάω να κοροΙδέψω την εταιρεία και τα λοιπά και τα λοιπά. Το ξέρω ότι είμαι εκτός εγγύησης, αλλα η απορία μου είναι άλλη. Γιατί ο τεχνικός ανέλαβε ευθύνη να το περιποιηθεί αυτός και μετά all hell went loose?:rant:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.