Jump to content



(Μάλλον) Αφελής ερώτηση για στήσιμο δικτύου


sa1901

Recommended Posts

Μπορεί κάποιος να μου πει αν είναι δυνατόν να στηθεί ένα δίκτυο ανάμεσα σε τρεις Η/Υ (με κάρτες δικτύου και switch) χωρίς κάποιος από αυτούς να έχει απαραίτητα λειτουργικό server; :o

Aν ναι, θα είχε κανείς την ευγενή καλοσύνη να μου το περιγράψει... Δεν είμαι τελείως άσχετη πάνω στο θέμα, απλά δεν έχω στήσει ποτέ δίκτυο από την αρχή και σε όσα έχω δουλέψει όλα είχαν τουλάχιστον έναν server. :unsure:

Από τους η/υ ο ένας έχει W2K SP4 και οι άλλοι δύο win98 SE.

Ευχαριστώ για τον χρόνο σας :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Σε ενδιαφερει λοιπον να στησεις ενα peer 2 peer 'η ομοτιμο δικτυο, αναμεσα σε 3 Η/Υ.

Ειναι κατι που γινεται σχεδον απο μονο του, αν εχουν και τα 3 φυσικα καρτες δικτυου.

Στις ρυθμισεις λοιπον των καρτων στο tcp/ip δωσε για παραδειγμα τις τιμες

για το pc1: IP: 192.168.0.1

για το pc2: IP: 192.168.0.2

για το pc3: IP: 192.168.0.3

(οι τιμες ειναι σχεδον υποθετικες (απο 0-255), απλως φροντισε να εχουν μια ακολουθια)

Στο απο κατω field πρεπει να σου λεει κατι για "subnet" αυτο το καθοριζει μονο του το pc, αναλογα με την ip που εχει. Στην συγκριμενη περιπτωση και οι 3 ip αντιστοιχουν στο subnet 255.255.255.0.

Τωρα το μονο που μενει ειναι να ορισεις ενα workgroup για αυτους τους 3 Η/Υ. Αν θυμαμαι καλα στα W2K & Win98 αυτο βρισκεται παλι στα propertites της καρτας δικτυου. Απλως ορισε ενα κοινο ονομα και στα 3.

ΑΑ μην ξεχασεις στο τελος να κανεις share μερικους φακελους ωστε να διαπιστωσεις αν λειτουργει σωστα το δικτυο.

Αν σου πει να κανει reset μετα τις ρυθμισεις που θα κανεις, κανε shut down και οχι reset, ωστε να κανει reset η καρτα δικτυου γιατι με το win-reset σε καποιες περιπτωσεις η καρτα δικτυου δεν κανει.

Happy networking :flower:

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από sa1901

δεν χρειάζεται από κάθε PC κάποιο username και password για να κάνει logon στο workgroup; αν ναι, που πρέπει να τα ορίσω αυτά;