Jump to content



Πως κανω "Κοινο (εταιρικο) Contact list" μεταξυ 4ων υπολογιστων


SlotKiller

Recommended Posts

Καλησπερα,

Αγοραζω server για το γραφειο μας και θα θελα να εχω κοινο contact list μιας και οι κλησεις θα γινοντε με click to dial μεσω outlook (3CX IP τηλεφωνια ή Asterisk).

Ελεγα να παρω εναν SBS 2008 που εχει και exchange server 2007 και να κανα τη δουλεια μου.

Σημερα ομως μου συστησαν την Server 2008 R2 Foundation που με καλυπτει αν εξαιρεσουμε οτι δεν εχει Exchange και δε ξερω πως θα εχω κοινη contact list. Καποιοι μου ειπαν να δω το SharePoint. Ψαχνω να δω τι παιζει με το sharepoint και εχω λιγο πελαγωσει! :flag:

Τι να κανω?

Να παω σε SBS 2008 (που ειναι αρκετα παλιο πλεον) ή μπορω να παω στο συγχρονο και πολυ φθινο 2008 R2 Foundation + καποιο αλλο προγραμμα??

Τα Pc θα ειναι ολα συγχρονα και θα εχουν win7 pro + office 2010 business :look:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.