Jump to content



nVidia 3D Vision


eloydark

Recommended Posts

Καλημέρα Labίτες και Labίτησες,

Μου κάνει ιδιαίτερη εντύπωση που κανένας μέχρι στιγμή δεν χρησιμοποιεί το 3D Vision της nVidia. Αλήθεια, το έχει δοκιμάσει κανένας; Αν ναι, γιατί το απέρριψε;

Επίσης μερικές απορίες σχετικά με αυτή την τεχνολογία:

  1. Σε επίπεδο drivers (?) μετατρέπει τα 3D μοντέλα σε δύο 2D μοντέλα που προβάλλονται 60/60 με κόκκινα και κυανά φίλτρα αντίστοιχα;
  2. Η απόσταση των δύο 2Δ μοντέλων (που ορίζει και την 3η διάσταση) ορίζεται από τους οδηγούς ή είναι στάνταρ; Έχει calibration;
  3. Δουλεύει μόνο για παιχνίδια και έτοιμα samples ή μπορεί κάποιος να φτιάξει μόνος του 3Δ βίντεο με 2 κάμερες και αντίστοιχη επεξεργασία; Αν κάποιος κάνει κάτι τέτοιο (stereo vision), χρειάζεται quadro οπωσδήποτε ή δουλεύει και με τους απλούς drivers; Μπορεί δηλαδή κάποιος με ένα ζευγάρι κάμερες σωστά τοποθετημένες και μια 120άρα οθόνη να δημιουργήσει το 3Δ μοντέλο ενός χώρου στην οθόνη του; Και (λογικά) να το κάνει και real time;

Ελπίζω να μην σας κούρασα:baby:

Link to comment
Share on other sites

Το 3d vision δεν είναι με Polarization (πολύχρωμα γυαλιά) αλλά με alternate frame sequencing. Δες εδώ έχω ένα paint.

Στο ίδιο paint εξηγεί πως δουλεύει περίπου.

Η απεικόνιση δεν έχει κάποια σχέση με την διαδικασία της κατασκευής ενός video πχ που είναι 3d. Με λίγα λόγια μπορείς να φτιάξεις ένα 3d video και χωρίς να έχεις 120hz οθόνη.

O πιο "απλός" τρόπος να τραβήξεις 3d video είναι με χρήση 2 cameras με απόσταση μερικές ιντσες μεταξύ τους. Μετά, για την περίπτωση του alternate frame sequencing:

Πες ότι τραβάς με 24fps, έχεις 2 streams video (2 καμερες):

camera_1_frame_1,camera_1_frame_2...camera_1_frame_n,

camera_2_frame_1,camera_2_frame_2...camera_2_frame_n,

και με το πρόγραμμα επεξεργασίας video φτιάχνεις ένα νεο 48fps video:

camera_1_frame_1,camera_2_frame_1,camera_1_frame_2,camera_2_frame_2...camera_1_frame_n,camera_2_frame_n,

H απόσταση μεταξύ των 2 cameras υποθέτω ότι θα βγαίνει εμπειρικά*. Όσο μεγαλύτερη απόσταση έχει η μία από την άλλη, τόσο μεγαλύτερο 3d effect αλλά τόσο μεγαλύτερο blur.

In real time δε ξέρω άμα μπορεί να γίνει, μιας και θα πρεπει να έχεις τρόπο να κάνεις stream ταυτόχρονα και τις 2 καμερες=>να φτιάξει αυτόματα frame by frame τις αλλαγές, μετά encode κτλ κτλ. Όποτε χλωμό.

* υποθέτω ότι η βέλτιστη απόσταση θα είναι η απόσταση του ενός ματιού από το άλλο. Βέβαια θα εξαρτάται και από το fov/lense κτλ

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.