dunkel_Stern Μάϊος 11, 2011 Author #21 Μάϊος 11, 2011 Τουλάχιστον, είναι ανώμαλο που παρουσιάζεται ως τέχνη.Ναι, φυσικά μπορεί να υπάρχει επιστημονικό ενδιαφέρον όπως είπαν και παραπάνω πολλά παιδιά.Αλλά μέχρι εκεί. Όχι να το κάνουμε και τέχνη. Έλεος.μα είναι τέχνη, το ίδιο το σώμα από μονο του είναι τέχνη (και όχι μονο του ανθρώπου).το να το δείξεις πως είναι στην καθημερινότητα του ultra exposed αυτό είναι το λιγότερο καλαίσθητοBody Worlds' Rearing Horse with Rider | Flickr - Photo Sharing!edit:Ο μονος λόγος που μέχρι στιγμής δεν υπήρχε κάτι τέτοιο ώστε να πηγαίνεις σε κάθε μουσείο να το βλέπεις είναι πως μέχρι στιγμής δεν υπήρχε κανένας τρόπος ώστε να μπορεί να παρουσιαστεί με τόση λεπτομέρεια και τόσο καλαίσθητα ένα ανθρώπινο σώμα και όχι ένα πτώμα. και στην προκειμενη μιλάμε για έναν άνθρωπο που αφιέρωσε την ζωή του ώστε να επιτέλους να μπορεί να τα καταφέρει.και μακράν δεν έχει μονο εκθεσιακή λειτουργία, τα εκθέματα είναι ένα μικρό fraction αυτού του πράγματος, στο μεγαλύτερο μέρος των σωμάτων τα στέλνουν σε πανεπιστήμια και ερευνητικά κέντρα
Guest Μάϊος 11, 2011 #22 Μάϊος 11, 2011 Α μπράβο. Και μόνος σου το λες τώρα. Πανεπιστήμια και ερευνητικά κέντρα. Εδώ συμφωνούμε. Εσύ παραπάνω λες ότι "μπροστά σε αυτό όλες οι υπόλοιπες τέχνες είναι σαν δευτεροκλασάτα είδωλα". Κάτσε ρε. Τα ισοπέδωσες όλα και δεν άφησες τίποτα. Αυτό είναι που με ενοχλεί σε όλο αυτό το thread. Ότι το αντιμετωπίζουμε ως τέχνη. Τέλος πάντων, είπα και πριν αυτό που είχα να πω, δε χρειάζεται να το κουράζουμε.
dunkel_Stern Μάϊος 11, 2011 Author #23 Μάϊος 11, 2011 μα είναι τέχνη, είναι τέχνη να παρουσιάσεις με τον καλύτερο τρόπο για το κοινό το ανθρώπινο σώμα κρατώντας την πιο ωμή μορφή τουκατά τα αλλα το definition τις τέχνης είναι πως μπορεί να είναι οτιδήποτε.και από τις στιγμή που το μεγαλύτερο μέρος τις τέχνης είναι η απεικόνιση του τι γίνετε τριγύρω σε σχέση με το πως την βλέπει ο άνθρωπος και ότι άλλη π@π@ριά μπορείς να φανταστείς.αυτό είναι ο ίδιος ο άνθρωπος.άσε που θωρείς πως (για παράδειγμα) ο καβαλάρης με το άλογο δεν είναι τέχνη στην πιο συμπυκνωμένη μορφή?το μονο που χαλάει κάποιους είναι το πως είναι αληθινοί άνθρωποι και σε αυτό φταίνε τα κοινωνικά κόμπλεξ και taboo.
jesus Μάϊος 11, 2011 #24 Μάϊος 11, 2011 Γιατι εμενα αυτα τα corpes μου φαινονται αχρηστα για πανεπιστημια?τι να το κανει ο φοιτητης να καθετε και να το κοιταει??αφου ετσι και αλλιως ανατομια γινεται σε κανονικα πτωματα
dunkel_Stern Μάϊος 11, 2011 Author #25 Μάϊος 11, 2011 στα πανεπιστήμια τα μανεκέν είναι πρακτικά άχρηστα γιατί είναι χοντροκομμένα σε αντίθεση με αυτά τα οποια είναι έτσι φτιαγμένα ώστε να κανεις πάνω τους ανατομία.επίσης δεν πηγαίνουν μονο ως ολόκληρα σώματα αλλα και σε λειτουργικά κομμάτια στα οποια μπορείς να βγάλεις τον μυ και να τον ξαναβάλεις.και επειδή δεν αλλοιώνονται είναι άριστοι αντικαταστάτες πτωμάτων σε φορμόλη.
zomg Μάϊος 11, 2011 #26 Μάϊος 11, 2011 μα είναι τέχνη, είναι τέχνη να παρουσιάσεις με τον καλύτερο τρόπο για το κοινό το ανθρώπινο σώμα κρατώντας την πιο ωμή μορφή τουκατά τα αλλα το definition τις τέχνης είναι πως μπορεί να είναι οτιδήποτε.και από τις στιγμή που το μεγαλύτερο μέρος τις τέχνης είναι η απεικόνιση του τι γίνετε τριγύρω σε σχέση με το πως την βλέπει ο άνθρωπος και ότι άλλη π@π@ριά μπορείς να φανταστείς.αυτό είναι ο ίδιος ο άνθρωπος.άσε που θωρείς πως (για παράδειγμα) ο καβαλάρης με το άλογο δεν είναι τέχνη στην πιο συμπυκνωμένη μορφή?το μονο που χαλάει κάποιους είναι το πως είναι αληθινοί άνθρωποι και σε αυτό φταίνε τα κοινωνικά κόμπλεξ και taboo.Θα κρατήσω 2 σημεία;είναι τέχνη να παρουσιάσεις με τον καλύτερο τρόπο για το κοινό το ανθρώπινο σώμα κρατώντας την πιο ωμή μορφή τουΚαι ποιος είναι αυτός ρε Dunkel; Να χρησιμοποιεί ανθρώπινα πτώματα σε ακραίες/μισανθρωπικές/gore/εκτρωματικέςσυνθέσεις; O τύπος έχει ξεφύγει τελείως απ΄την κλασική χρήση του ανθρώπινου σώματος στην ανατομία και εξηγώ: Θα μπορούσε απλά να σου παρουσιάζει το εσωτερικό ανθρώπινων σωμάτων στην κλασσική πόζα and that's it. Και μημου πεις ότι αυτές οι τερατώδης συνθέσεις αντικατοπτρίζουν τον άνθρωπο τέλεια γιατί είναι εκ της φύσης του ένα τέρας.Επιχειρήματα τέτχοιoυ styl είναι αέρας στα αυτιά μου. Το ότι προβάλλεται η τερατώδης πλευρά, ναι, υπάρχει κι αυτή.Αλλά δεν είναι και η μοναδική. Όσο για αυτά που αναφέρονται, περί "εγκυκλοπαιδικούς" ρόλους ανατομίας κτλ LOLκουραφέξαλα. Η τέχνη του είναι διαστροφή. Το ότι απεικονίζεται όσο πιστά γίνεται το εσωτερικό του ανθρώπινουσώματος, ναι ισχύει αυτό, τραβηγμένο όμως στον πιο ακραίο βαθμό. το μονο που χαλάει κάποιους είναι το πως είναι αληθινοί άνθρωποι και σε αυτό φταίνε τα κοινωνικά κόμπλεξ και taboo.Προσωπικά δε μεν χαλάει καθόλου που χρησιμοποιεί αληθινούς νεκρούς ανθρώπους. Ούτε με "φτιάχνει" κι όλας. Θα κρατήσω μια ουδέτερη άποψη, βασικά δεν με ενδιαφέρει τι κάνει. Τον καλλιτέχνη, πριν το post σου δεν τονγνώριζα. Οι συνθέσεις του είναι υπέροχες για το είδος, ως εικόνες/θεματολογία τα πάω αυτά όταν τα βλέπω σεδιάφορα artworks από black/death/gore μπάντες, σε extreme manga και αλλού. Το ότι όλα αυτά μπορείς να ταχαρακτηρίσεις ως τέχνη, το δέχομαι. Αλλά να δωρίσω εγώ το νεκρό πτώμα μου, αυτό δεν το δέχομαι με τίποτα.Με τίποτα δε θα μπορούσα να φανταστώ, να πεθάνει ο κολλητός μου, η γκόμενα μου, η γιαγιά μου ή γενικά έναάτομο που έχω θετικά συναισθήματα γι' αυτό και το πτώμα του να τερατο-ποιηθεί "αιώνια" και πιστεύω και αυτά ταάτομα θα αισθάνονται το ίδιο και για μένα. Κάτι σε όχι ακραία μορφή, ίσως να το δεχόμουν. Πχ άμα πέθαινε έναςφίλος rockas που έπαιζε/αγαπούσε τη κιθάρα, να του ντύναμε το πτώμα με ωραία ροκάδικα ρούχα, να του βάζαμεκαι μια ωραία κιθάρα στα χέρια και το σώμα του σε μια ωραία πόζα και μετά να γινόταν plastination χωρίς να τουέχει ανοιχτεί/παραμορφωθεί το σώμα, τότε ΙΣΩΣ να το δεχόμουν. Και πάλι πολύ δύσκολα, ίσως μόνο άμα το είχεπρο-αποφασίσει ο νεκρός ως επιθυμία. Και δεν είναι taboo ή κάποιο θρησκευτική άποψη, απλά όταν πεθαίνει κάποιοςπου αγαπάς, άσε όλη τη φάση να calmάρει, δεν είναι να σε παίρνει από κάτω με ενθύμια κτλ Να χεις κάτι για να τονθυμάσαι, κάποιες φωτογραφίες ή αντικείμενα ok, να έχεις το ίδιο το πτώμα κάπου σε μια έκθεση "πλαστελίνης"... duh
dunkel_Stern Μάϊος 11, 2011 Author #27 Μάϊος 11, 2011 άμα δεν κόψεις τον θώρακα πως θα δείξεις την καρδια?και μια από τις φύσεις του ανθρώπου είναι η δραστηριότητα.αυτό που προσπαθεί (και τα καταφέρνει άπειρος καλά) είναι να παγώνει τον χρόνο πάνω σε κάποια δραστηριότητα και να εκθέτει τους εσωτερικούς μηχανισμούς του ανθρώπου.το υπόλοιπο θέμα με τον συγγενή, κοντινό πρόσωπο e.t.c. είναι 100% κοινωνική νοοτροπία.είσαι αρκετά ανοιχτόμυαλος? το δέχεσαι.ζεις σε τερταγονοπιιμενα στάνταρς? δεν το δέχεσαι.τόσο απλό.μην ξεχνάς πως μερικά φεγγάρια πριν, η ομοφυλοφιλία ήταν taboo (και ακόμα είναι), η γυναικεία ισότητα ήταν taboo, η μεταμόσχευση ήταν το ίδιο taboo και να μην μιλήσουμε καν για την νεκροτομείακατά τα αλλα δεν σ' αρέσει μην το κανεις όχι όμως να το απαξιώνεις με τέτοιο τρόπο...κάτι παρόμοιο κάναν κάποτε οι άνθρωποι και καίγαν ανθρώπους
zomg Μάϊος 11, 2011 #28 Μάϊος 11, 2011 άμα δεν κόψεις τον θώρακα πως θα δείξεις την καρδια?Κόβεις το θώρακα και δείχνεις τη καρδιά και τέλος. -> Ανατομία Ούτε παραμορφώνεις το θέμα ούτε το εντάσεις σε μια τερατόμορφη σύνθεση. -> Τέχνηκαι μια από τις φύσεις του ανθρώπου είναι η δραστηριότητα.αυτό που προσπαθεί (και τα καταφέρνει άπειρος καλά) είναι να παγώνει τον χρόνο πάνω σε κάποια δραστηριότητα και να εκθέτει τους εσωτερικούς μηχανισμούς του ανθρώπου.Όχι. Δεν το κάνει αυτό. Και εξηγούμαι. Τα άτομα αυτά δεν πέθαναν εν ώρα δράσης και το σώμα τους έμεινε αμετάβλητο πάνω στην συγκεκριμένη δράση ώστε να αξίζει να μελετηθεί η αποτύπωση της κατάστασης εν ώρα δράσης. Π.χ. έχεις ένα αρσιβαρίστακαι πεθαίνει ενώ σηκώνει 666 κιλά. Άμα το πτώμα μπορούσε να μείνει ακριβώς πάνω σεεκείνη τη φάση, με του μυς τσιτωμένους κτλ, τότε θα άξιζε να μελετηθεί το εσωτερικότου, αυτή η αλλαγή του σώματος. Αυτό που κάνει ο συγκεκριμένος, είναι να παίρνειπτώματα και να τα βάζει σε διάφορες πόζες ή να κάνει extreme συνθέσεις. Οι πόζες μπορεί να έχουν κίνηση ή να προσδίδουν ενέργεια, αλλά τίποτα παραπάνω μιας καιοι μυς και τα όργανα στο νεκρό σώμα δεν μεταβάλλονται. Τώρα αν κάθεται ο ίδιοςκαι επεξεργάζεται από πριν του μυς κτλ ώστε να ανταποκρίνονται ρεαλιστικά στηνενέργεια που τους ορίζει, δεν το γνωρίζω, αλλά οι περισσότερες εικόνες που είδαξεφεύγουν κατά πολύ από το "ρεαλιστική ενέργεια και μελέτη της" και αποσκοπούναποκλειστικά σε ένα gore αποτέλεσμα.το υπόλοιπο θέμα με τον συγγενή, κοντινό πρόσωπο e.t.c. είναι 100% κοινωνική νοοτροπία.είσαι αρκετά ανοιχτόμυαλος? το δέχεσαι.ζεις σε τερταγονοπιιμενα στάνταρς? δεν το δέχεσαι.τόσο απλό.μην ξεχνάς πως μερικά φεγγάρια πριν, η ομοφυλοφιλία ήταν taboo (και ακόμα είναι), η γυναικεία ισότητα ήταν taboo, η μεταμόσχευση ήταν το ίδιο taboo και να μην μιλήσουμε καν για την νεκροτομείακατά τα αλλα δεν σ' αρέσει μην το κανεις όχι όμως να το απαξιώνεις με τέτοιο τρόπο...κάτι παρόμοιο κάναν κάποτε οι άνθρωποι και καίγαν ανθρώπουςΣε αυτά δεν έχω να γράψω κάτι. Στο 2ο μέρος του προηγούμενου post μου, απλά απάντησα αν θα δώριζα το πτώμα μου και γιατί. Δεναπαξίωσα τίποτε, ο καθένας ας κάνει ό,τι θέλει με το πτώμα του =)
dunkel_Stern Μάϊος 12, 2011 Author #29 Μάϊος 12, 2011 δεν το πιάνεις το τι ρολο παίζουν οι πόζες και το τι είδος έκθεσις είναι. δες αυτά τα video, το ένα είναι απόσπασμα του τι γίνετε στην έκθεση και το άλλο δίνει μια περίληψη κατά τα αλλα άμα γυρίσεις τον χρόνο πίσω δεις τους πρώτους ανατόμους που χαρτογραφούσαν το ανθρώπινο σώμα, συνήθως ήταν και καλλιτέχνες.. άμα πάρεις για παράδειγμα έργα του da vinci είναι όλα στο ίδιο concept και ναι το αποτέλεσμα είναι τέχνη [ame=http://www.youtube.com/watch?v=u9EOuevm_9g]YouTube - Body Worlds[/ame] [ame=http://www.youtube.com/watch?v=i5bBtohsCCI]YouTube - Body Worlds Exposition: Part 1[/ame]
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.