Jump to content



OCZ VERTEX 2 δεν αναγνωρίζεται ούτε από το bios


CROESUS

Recommended Posts

Όπως αναφέρω και στον τίτλο, είμαι κάτοχος από τον Δεκέμβριο 2010 (προσφορά Πλαισίου), του παραπάνω ssd. Ενώ μέχρι την Παρασκευή το βράδυ, ο δίσκος δούλευε κανονικά, το Σάββατο το πρωί μου έβγαλε μήνυμα, για εσφαλμένη εκκίνηση και αποκατάσταση των windows. Χρησιμοποίησα το recovery disk των windows, χωρίς καμία απολύτως επιτυχία. Κατόπιν προσπάθησα να κάνω secure erase με το Parted Magic, αλλά και εκεί υπήρξε πλήρης αποτυχία. Τελευταία προσπάθεια, ήταν το firmware update, μέσω του ocztoolbox, αλλά και εκεί το αποτέλεσμα ήταν αποτυχημένο. Αποτέλεσμα όλων των προαναφερθέντων ήταν, ο δίσκος την στιγμή αυτή να μην αναγνωρίζεται ούτε από το bios και φυσικά ούτε από τα windows 7 (32bit), επίσης να αναφέρω ότι και με κάποιες διανομές linux, που δοκίμασα, ούτε και εκεί κατάφερα κάτι. Τον δοκίμασα και σε άλλον υπολογιστή, τόσο με εσωτερική σύνδεση αλλά και ως εξωτερικό, μέσω εξωτερικού case.

Μήπως κάποιος φίλος, μπορεί να βοηθήσει ή "γνωρίζει" τι μπορεί να έχει συμβεί? Υπάρχει πιθανότητα να καταστράφηκε ο δίσκος? Πρέπει ο δίσκος να πάει για RMA, υπάρχει δική μου ευθύνη, ώστε να μου αρνηθούν αντικατάσταση?

Ευχαριστώ πολύ.

Link to comment
Share on other sites

Μου είχε συμβεί σε αρκετούς δίσκους OCZ Vertex Pro (μάλλον ελαττωματικό firmware τότε) να μην αναγνωρίζονται καθόλου και το πλαίσιο μου τους άλλαξε χωρίς κανένα πρόβλημα. Λογικά δε θα έχεις θέμα. Βέβαια άλλες εποχές τώρα, δυστυχώς.

Καλό θα ήταν να μην το κουβεντιάσεις και πολύ. Δε χρειάζεται δηλαδή να τους εξηγήσεις όλες σου τις (σωστές) προσπάθειες να σώσεις το δίσκο, διότι μπορεί να βρούνε πάτημα.

Πας, τους λες "χάλασε" και τον δίνεις. Σε ρωτάνε τι παρουσιάζει και απαντας "δεν τον βλέπει καθόλου". Έτσι δε θα έχουν πάτημα και εσύ δε θα έχεις πρόβλημα.

Link to comment
Share on other sites

Φίλε pol77,

Ευχαριστώ πολύ για την άμεση απάντησή σου, και εγώ έχω καταλήξει στο συμπέρασμα, ότι μάλλον ο δίσκος "ψόφησε" και θα χρειαστεί να επιστραφεί. Είναι η πρώτη φορά, που αναγκάζομαι να μπω στην διαδικασία του RMA και με δεδομένο ότι, μένω επαρχία, δεν γνωρίζω την όλη διαδικασία. Προφανώς θα επιστραφεί, αφού προηγηθεί τηλεφωνική επικοινωνία και επιβεβαίωση επιστροφής με το Πλαίσιο.

Link to comment
Share on other sites

Απ' ότι βλέπω είσαι στη Λαμία, οπότε το κοντινότερό σου καταστημα είναι στην Αθήνα... Μπορείς να τους καλέσεις στο 8001112345 (δωρεάν από σταθερό) και να μιλήσεις μαζί τους για το RMA. Μάλλον θα επιβαρυνθείς το κόστος της μεταφοράς του δίσκου προς αυτούς, ενώ η επιστροφή, εφ όσον ο δίσκος βρεθεί ελαττωματικός, θα γίνει με δικά τους έξοδα.

Καλή τύχη, δε νομίζω να έχεις κάποιο πρόβλημα.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.