Jump to content



  • astrolabos
    astrolabos

    Οι Αμερικανοί μισούν τους ISP σχεδόν όσο μισούν τα πρατήρια βενζίνης, σύμφωνα με έρευνα

      Οι ISP κατέλαβαν τη δεύτερη χαμηλότερη θέση σε έναν κατάλογο 43 καταναλωτικών κλάδων ξεπερνώντας μόνο τα βενζινάδικα

    Οι Αμερικανοί μισούν τους παρόχους υπηρεσιών διαδικτύου (ISP) περισσότερο από οποιοδήποτε άλλο τμήμα της καταναλωτικής οικονομίας -εκτός από τα βενζινάδικα. Μια νέα σειρά κατατάξεων από τον Αμερικανικό Δείκτη Ικανοποίησης Καταναλωτών (ACSI) αποκαλύπτει ότι λίγοι καταναλωτές είναι ευχαριστημένοι με τον τρόπο με τον οποίο οι πάροχοι υπηρεσιών διαδικτύου τους ασκούν τις δραστηριότητές τους, προτιμώντας τους μόνο από τα βενζινάδικα σε έναν κατάλογο 43 μεγάλων βιομηχανιών.

     

    Οι κατατάξεις προέρχονται από την πιο πρόσφατη μελέτη του ACSI για τις τηλεπικοινωνίες, την οποία ο οργανισμός δημοσιεύει κάθε χρόνο. Η μελέτη καλύπτει τις συνδρομητικές τηλεοπτικές υπηρεσίες, τις υπηρεσίες ροής βίντεο και τους παρόχους υπηρεσιών διαδικτύου τόσο με όσο και χωρίς οπτικές ίνες. Χρησιμοποιώντας συνεντεύξεις με 22.061 Αμερικανούς καταναλωτές που διεξήχθησαν μεταξύ Απριλίου 2022 και Μαρτίου 2023, η φετινή τηλεπικοινωνιακή μελέτη διερευνά πόσο ευχαριστημένοι είναι οι άνθρωποι με τους ISP τους, και στη συνέχεια συγκρίνει τα δεδομένα αυτά με εκείνα πολλών άλλων κλάδων. Φέτος, οι ISP κατέλαβαν χαμηλότερη θέση από τις ατελείωτα απογοητευτικές βιομηχανίες αυτοκινήτων, τραπεζών και ασφάλισης υγείας, καθώς και από 39 άλλες που οι άνθρωποι τείνουν να περνούν ευκολότερα, όπως οι ζυθοποιίες και τα αθλητικά παπούτσια.

     

    Σε μια κλίμακα ικανοποίησης από το 1 έως το 100, οι ISP απέσπασαν ένα ισχνό 68, το οποίο αποτελείται από τις βαθμολογίες ικανοποίησης των οπτικών ινών με 75 βαθμούς και των μη οπτικών ινών με 66 βαθμούς. Το ACSI χρησιμοποίησε τις πληροφορίες των πελατών σχετικά με μια σειρά βιωματικών δεδομένων, από την επιλογή ενός προγράμματος έως την πραγματική χρήση των οικιακών δικτύων Wi-Fi, για να υπολογίσει και τις δύο βαθμολογίες και να τις συνδυάσει με βάση τη χρήση. Παρόλο που οι πελάτες οπτικών ινών θεώρησαν ότι το διαδίκτυο τους ήταν σχετικά αξιόπιστο και οι λογαριασμοί τους εύκολα κατανοητοί, κερδίζοντας 80 βαθμούς και στις δύο κατηγορίες, οι πελάτες χωρίς οπτικές ίνες δεν εντυπωσιάστηκαν το ίδιο, με 72 και 75 βαθμούς αντίστοιχα. Όπως ήταν αναμενόμενο, τόσο οι πελάτες οπτικών ινών όσο και οι πελάτες χωρίς οπτικές ίνες απολάμβαναν την επικοινωνία με τις ομάδες εξυπηρέτησης πελατών των παρόχων τους με το λιγότερο ενδιαφέρον από τα 14 συνολικά σημεία δεδομένων.

     

    Υπήρξε μόνο ένας κλάδος που κατέλαβε χαμηλότερη θέση από τους παρόχους υπηρεσιών διαδικτύου. Όσο κι αν οι Αμερικανοί αντιπαθούν γενικά τον τρόπο με τον οποίο οι πάροχοι υπηρεσιών διαδικτύου διαχειρίζονται το υλικό, τις τιμές, την εξυπηρέτηση πελατών, τις διακοπές και άλλα, αντιπαθούν ακόμη περισσότερο τα πρατήρια βενζίνης, δίνοντας στην κατηγορία αυτή μια πενιχρή βαθμολογία 65. Παρόλο που η ACSI δεν συμμερίζεται το σκεπτικό των ερωτηθέντων (πρόκειται άλλωστε για μια μελέτη τηλεπικοινωνιών), είναι εύκολο να καταλάβει κανείς γιατί οι καταναλωτές μπορεί να μην απολαμβάνουν να χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες ανεφοδιασμού καυσίμων καθώς και ότι άλλο συνδέεται με αυτές.

     

    Αν και η ACSI δημοσιεύει τα ευρήματά της περίπου την ίδια εποχή κάθε χρόνο, η έκθεση 2022-2023 δεν θα μπορούσε να είναι πιο επίκαιρη. Αυτόν τον μήνα η πρόεδρος της Ομοσπονδιακής Επιτροπής Επικοινωνιών (FCC) Jessica Rosenworcel ανακοίνωσε ότι ηγείται μιας προσπάθειας για τη διερεύνηση του τρόπου με τον οποίο οι πάροχοι υπηρεσιών διαδικτύου εφαρμόζουν τα ανώτατα όρια δεδομένων (data caps). Παρόλο που οι πάροχοι υπηρεσιών διαδικτύου απέδειξαν την ικανότητά τους να αντέξουν την ελεύθερη κυκλοφορία δεδομένων κατά την κορύφωση της πανδημίας COVID-19, έκτοτε επέστρεψαν στον περιορισμό της χρήσης των πελατών, χρεώνοντας τέλη ή περιορίζοντας το bandwidth σε όσους υπερβαίνουν τα όρια των προγραμμάτων τους. Δεδομένης της αυξημένης σημασίας της συνδεσιμότητας στο διαδίκτυο στην καθημερινή ζωή, η Rosenworcel φέρεται να ενδιαφέρεται να διαπιστώσει αν αυτά τα ανώτατα όρια δεδομένων είναι πράγματι απαραίτητα ή απλώς μια εγωιστική επιχειρηματική απόφαση.


    Πηγή
    Φωτογραφία: Stephen Phillips/Unsplash
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.