Η Google ανακοίνωσε τη διάθεση του νέου εργαλείου "Manage subscriptions" στο Gmail, μια λειτουργία που υπόσχεται να βάλει τάξη στα inbox των χρηστών, επιτρέποντας την εύκολη διαχείριση και μαζική διαγραφή συνδρομητικών emails, newsletters και προωθητικών μηνυμάτων. Το εργαλείο διατίθεται ήδη στον ιστό και θα εμφανιστεί σταδιακά σε Android και iOS από τις 14 και 21 Ιουλίου αντίστοιχα, με την πλήρη διάθεση να ολοκληρώνεται εντός 15 ημερών από την έναρξη της διάθεσης.
Με το "Manage subscriptions", οι χρήστες μπορούν να δουν συγκεντρωτικά όλες τις ενεργές συνδρομές τους, ταξινομημένες με βάση τη συχνότητα αποστολής. Για κάθε αποστολέα εμφανίζεται ο αριθμός των emails που έχει στείλει τις τελευταίες εβδομάδες, ενώ με ένα κλικ εμφανίζονται όλα τα σχετικά μηνύματα. Η απεγγραφή γίνεται άμεσα, με το Gmail να στέλνει αυτόματα αίτημα διαγραφής στον εκάστοτε αποστολέα, χωρίς να απαιτείται να ακολουθήσετε συνδέσμους ή να επισκέπτεστε εξωτερικές σελίδες.
Η πρόσβαση στο εργαλείο γίνεται από το μενού πλοήγησης, επιλέγοντας "Manage subscriptions" στην αριστερή στήλη του Gmail. Η λειτουργία αυτή συμπληρώνει το υπάρχον εργαλείο "unsubscribe", προσφέροντας όμως πλέον ενιαία διαχείριση όλων των συνδρομών σε ένα σημείο, κάτι που απλοποιεί σημαντικά τη διαδικασία εκκαθάρισης του inbox.
Το νέο εργαλείο είναι διαθέσιμο για όλους τους χρήστες Gmail, είτε έχουν προσωπικό λογαριασμό είτε Google Workspace, και στοχεύει να δώσει στους χρήστες περισσότερο έλεγχο και ευκολία στην αντιμετώπιση του email overload, χωρίς να χρειάζεται να ψάχνουν κάθε φορά το κουμπί "unsubscribe" στο τέλος κάθε μηνύματος.
Recommended Comments
There are no comments to display.
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now