To Netflix υπέγραψε μια πρωτοφανή συμφωνία διανομής με τον μεγαλύτερο ραδιοτηλεοπτικό φορέα της Γαλλίας, τον όμιλο TF1, που θα επιτρέψει στους Γάλλους συνδρομητές να παρακολουθούν τα πέντε ελεύθερα κανάλια του TF1 καθώς και το on-demand περιεχόμενο TF1+ χωρίς να εγκαταλείπουν την πλατφόρμα streaming. Η υπηρεσία θα ενεργοποιηθεί το καλοκαίρι του 2026 και δεν θα απαιτεί καμία επιπλέον χρέωση πέρα από το υπάρχον πλάνο συνδρομής. (theverge.com)
Με τη συμφωνία αυτή, live αθλητικά γεγονότα, επιτυχημένα drama όπως τα «Brocéliande» και «Erica», καθημερινές σαπουνόπερες τύπου «Demain nous appartient» και μεγάλα talent shows όπως το γαλλικό «The Voice» θα μεταδίδονται απευθείας μέσα από το περιβάλλον του Netflix, συνδυάζοντας γραμμικό πρόγραμμα με on-demand βιβλιοθήκη. Ο όμιλος TF1 κατέχει περίπου το 24 % της παραδοσιακής τηλεθέασης στη Γαλλία, ποσοστό υψηλότερο από τα μερίδια που απολαμβάνουν μεμονωμένα τα μεγάλα δίκτυα στις ΗΠΑ, γεγονός που καθιστά την κίνηση στρατηγικής σημασίας για το άνοιγμα του Netflix σε ένα κοινό που δεν έχει εγκαταλείψει ακόμη την κλασική τηλεόραση. (thetechportal.com)
Η συνεργασία βοηθά τo Netflix να ανταποκριθεί και σε νομικές υποχρεώσεις επένδυσης σε γαλλόφωνο περιεχόμενο, ενώ για τον TF1 ανοίγει έναν νέο δίαυλο διαφήμισης και προσέγγισης νεότερου κοινού, σε μια περίοδο που το on-demand streaming αποσπά ολοένα μεγαλύτερο μερίδιο από τη γραμμική τηλεόραση. Η εταιρεία είχε δοκιμάσει στο παρελθόν, μόνο στη Γαλλία, το πειραματικό κανάλι «Direct», ωστόσο η ένταξη τρίτου broadcaster εντός της πλατφόρμας αποτελεί πρώτη εφαρμογή παγκοσμίως. (about.netflix.com)
Στις δηλώσεις του, ο CEO της Netflix Greg Peters υπογράμμισε ότι η συμφωνία «προσθέτει νέους λόγους για να επιστρέφουν οι συνδρομητές καθημερινά στη Netflix», ενώ ο CEO του TF1 Rodolphe Belmer τόνισε πως η στρατηγική συμμαχία θα επιτρέψει στο premium περιεχόμενο του ομίλου «να φτάσει σε ακροατήρια χωρίς προηγούμενο», ενισχύοντας παράλληλα την απήχηση των διαφημιζομένων. (theverge.com, thetechportal.com)
Η κίνηση θεωρείται πιλότος για παρόμοιες συνέργειες σε άλλες αγορές, καθώς οι τηλεοπτικοί σταθμοί αναζητούν δίοδο στο οικοσύστημα των streaming πλατφορμών ώστε να διατηρήσουν τη δυναμική τους. Αν το μοντέλο πετύχει, η Netflix ενδέχεται να ξαναγράψει τους κανόνες του «ζάπινγκ» σε παγκόσμιο επίπεδο, παντρεύοντας το on-demand με το παραδοσιακό live περιεχόμενο σε ένα ενιαίο, εξατομικευμένο interface
Recommended Comments
There are no comments to display.
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now