Jump to content

  • Τιμή: 600.00

    Πωλείται iPhone 11 Pro Max (256GB) μεταχειρισμένο σε πραγματικά άριστη κατάσταση σαν καινούργιο χωρίς καμία γρατζουνιά, πάντα προστατευμένο με tempered glass και θήκη προστασίας από την πρώτη μέρα αγοράς του, το τηλέφωνο δεν έχει ανοιχτή ποτέ δεν έχει αλλαχθεί τίποτα πάνω του (μπορείτε να το εξακριβώσεται αυτό μέσω IMEI στην Apple) το τηλέφωνο πωλείται μαζί με τον γνήσιο φορτιστή του fast charging 18w και δύο θήκες Spigen η μια δερμάτινη, δεν έχω το κουτί δυστυχώς, υγεία μπαταρίας του κινητού είναι 88%

    Συναλλαγή μόνο Αθήνα χέρι με χέρι 

    Τιμή 600 ευρώ 

    Σας Ευχαριστώ.

    1.jpg.31d69c3ef6dc850e7a4912bd54c31a9d.jpg

    7.jpg.6e17891e46d6fbcda44021b939d57edb.jpg

    11.jpg.805a5750a96f374937db606b86f7a4f8.jpg


    Περιοχή: Αθήνα

    Guest

    User Feedback

    Recommended Comments

    There are no comments to display.



    Create an account or sign in to comment

    You need to be a member in order to leave a comment

    Create an account

    Sign up for a new account in our community. It's easy!

    Register a new account

    Sign in

    Already have an account? Sign in here.

    Sign In Now

  • Ειδήσεις

  • Kioxia`s Trending Offers

  • Reviews

  • Posts

    • Ασε ρε και θελετε και ελ.επαγγελματιες , εταιριες μονο και αρπακολιες για να γουσταρουμε 
    • Τα πράγματα από ένα σημείο και μετά τα βλέπεις ντετερμινιστικά. Αν σου χαλάσει η αντλία βενζίνης, θα πας να αλλάξεις μια αντλία βενζίνης. Το Stilo είχε ένα βιβλιαράκι μαζί με όλα τα Service Fiat της Ευρώπης. Ε κάπου θα βρεις. Θα σου πιάσουν τον κώλο? Προφανώς! Θα χάσεις 1-2 μέρες? Σίγουρο! Έχω χάσει διακοπές (τύπου 3ήμερο) έτσι, όταν είχα μείνει από ημιαξόνια στο πούντο μια φορά που πήγαινα Θεσσαλονίκη. Κάθε ταξίδι που κάνεις με το αυτοκίνητο και ειδικά όταν βγαίνεις εκτός Ελλάδας, θες ένα μαξιλαράκι ασφαλείας για να μπορείς να γυρίσεις κλπ.   Τώρα από ένα σημείο και μετά υπάρχει το ταλέντο του οδηγού που μπορεί να "ακούει" το πρόβλημα του αυτοκινήτου και να προσαρμόζεται όσο γίνεται στο πρόβλημα.    Γενικά ένας καλός οδηγός είναι αυτός που δεν φθείρει το αυτοκίνητο. Εγώ δεν είμαι τέτοιος, ό,τι πιάνω το λιώνω. Παρ'όλ'αυτά αν έχω κάποιο πρόβλημα προσαρμόζομαι ανάλογα. Επίσης έχω τόσο πρόβλημα που είτε δεν οδηγάω καθόλου (Ελβετία) είτε προσπαθώ να έχω χειρότερες ρυθμίσεις στο αυτοκίνητο για να μην τρέχω. Π.χ. σε όλα τα αυτοκίνητά μου βάζω μέτρια λάστιχα μετά το 2017 (Barum, στη θεά έβαλα μικρότερη διάσταση και ζάντες αλλά και στο φάρδος - οκ χρειαζόντουσαν αλλαγή, μου βγήκαν πιο φτηνά τα 17ρια ζαντολάστιχα απ'ότι τα λάστιχα στις 18ρες αλλά όντως δεν έχει σχέση σε συμπεριφορά με πριν) για να μην έχω τόσο καλή πρόσφυση. Η θεά θέλει φρένα εδώ και 1 χρόνο και δεν τα άλλαζα για να μην τα ζορίζω = να μην τρέχω. Το προσπαθώ, αλλά από κάπου έχω φινλανδικά γονίδια     BTW τιμή αντιπροσωπείας για δίσκους τακάκια citroen: 155 ευρώ ο δίσκος (ο 1) και 195 ευρώ τα τακάκια. Τιμή citroen economy, 110 ευρώ ο ένας, 95 ευρώ τα τακάκια. Τιμή brembo + ferodo: 180. Τιμή febi/fiba/mufa 120. Θα πάω σε citroen economy γιατί βαριέμαι να ασχοληθώ, αλλά έχουμε ξεφύγει!! Για δύο ώρες κυνηγούσαν οι αστυνομικοί τον γιο του επιχειρηματία - Οι κόντρες με το «φτιαγμένο» Ford Fiesta στην Αττική Οδό - iRafina WWW.IRAFINA.GR Γιος γνωστού επιχειρηματία, που είχε καταναλώσει αλκοόλ έκανε κόντρες με supercar στην Αττική οδό, έχοντας μάλιστα στο...      
    • Ο αυτοκινητόδρομος δεν είναι ούτε πάντα ευθεία ούτε χωρίς κλίσεις, οπότε ναι, η ανάρτηση και η ανεξάρτητη πίσω κάνουν διαφορά σε άνεση και σταθερότητα. Kαι φυσικά σε ένα ταξίδι δεν πας μόνο από αυτοκινητόδρομο. Και χώμα θα πατήσεις και απ όλα.    Σαν οδική συμπεριφορά το γιαρις έχει καλό και σταθερό πάτημα θα έλεγα. Καλή πλατφόρμα. Έχω γράψει 1.800 χλμ σε μια μέρα και μετά πήγα για καφέ χωρίς να σέρνομαι. Κάτι λέει αυτό.   Τα καθίσματα δεν είναι κουραστικά, δεν πιάστηκα ακόμα και μετά από ώρες. Δεν είναι πολύ μαλακά(παίζει ρόλο που είναι και ολοκαίνουρια μάλλον) αλλά έχω ρίξει και ύπνο κάποιες φορές και δεν είχα θέμα. Αλλά προφανώς είναι υποκειμενικό αυτό, άλλος θα τα βρει τέλεια, άλλος σκληρά, κι αν είσαι τπτ θηρίο μπορεί απλά να μη χωράς. Σε γενικές γραμμές, είναι σαν τα περισσότερα μικρά hatch: καλή εργονομία, ούτε πολύ βαθιά ούτε πολύ ρηχά. Μασάζ στα καθίσματα και τεράστιο πορτμπαγκάζ, οκ καλό είναι να υπάρχουν, αλλά σε daily σαν το Yaris δεν έχουν καμία σημασία για μένα.   Από ηχομόνωση, ναι, έχει θόρυβο. Αν έρχεσαι από VAG το νιώθεις έντονα. Από την άλλη, όσους κάθονται και έχουν μάθει από άλλα ιαπωνικά ή κορεάτικα, μου λένε ότι είναι φυσιολογικό. Εγώ το πήρα ξέροντας το μειονέκτημα και με το σκεπτικό οτι λίγο STP βάζεις. Αξιοπιστία όμως δεν αγοράζεις έξτρα.   Όσο αφορά το σασμάν, ο θόρυβος που λένε οι περισσότεροι δεν είναι από το σασμάν αλλά από τον κινητήρα, όταν πατάς γκάζι απότομα δεν κάνει κάποιο kick down όπως ένα απλό αυτόματο, αλλά ανεβάζει στροφές στο βέλτιστο σημείο θερμικής απόδοσης για παροχή ενέργειας απευθείας στους τροχούς αλλά και στο ηλεκτρομοτέρ και τις κρατάει εκεί για όσο πατάς το γκάζι σταθερό. Σε όσους δεν έχουν ξαναοδηγήσει toyota hybrid τους φαίνεται περίεργο. Το ίδιο το κιβώτιο κάνει μόνο ένα σφύριγμα/φύσημα από τα ηλεκτρομοτέρ, κυρίως σε χαμηλές ταχύτητες που κινείται/επιταχύνει αμιγώς ηλεκτρικά ή στο Β σε καμιά ορεινή διαδρομή. Σε αυτοκινητόδρομο με 120+ και ήρεμες προσπεράσεις από θορύβους ακούς μόνο αέρα. Γενικά αν δεν είσαι άνιωθος μπορείς να οδηγάς και στρωτά και γρήγορα χωρίς να έχεις droning κάθε φορά.   Μαλακά υλικά, εκεί που μπορεί να ακουμπάς (πάνω στο ταμπλό κλπ) έχει. Πιο πίσω, όχι. Τιμόνι, λεβιές είναι μια χαρά σε αίσθηση. Τα κουμπάκια όλα επίσης και είναι και σε βολικές θέσεις. Προσωπικά και όλο σκληρό πλαστικό να ήταν, δεν με απασχολεί, ποτέ δεν έκρινα την άνεση από το πλαστικό. Η εργονομία μετράει για μένα. Αλλά οκ, γούστα είναι αυτά, άλλος θέλει να χουφτώνει το ταμπλό, άλλος τη συνοδηγό.🤷‍♀️     Η διαφορά είναι οτι στο καινούριο αν είναι από νορμαλ μάρκα έχεις δραματικά περισσότερες πιθανότητες να επιζήσεις σε σχέση με ένα παλιό αν κάτι πάει πολύ λάθος.     Είναι κάποιοι δρόμοι μας όντως αρκετά καλοί και χωρίς κακοτεχνίες;  Ναι. Όμως από αυτά που είδα κάνοντας τα χιλιόμετρα που έκανα, δεν είναι καλύτεροι οι δρόμοι στην Ελλάδα, τον Αύγουστο του 2025 που τους είδα εγώ. Και το κύριο πρόβλημά μας είναι η ανύπαρκτη συντήρηση. Την οποία οι άλλοι την κάνουν το τελευταίο διάστημα με πυρετώδεις ρυθμούς. Λες και κάποιος τους έδωσε λεφτά από κάποιο ταμείο ανάκαμψης.     Μα εγώ δεν έχω θέμα. Αποδεδειγμένα πλέον νομίζω. Εδώ Αύγουστο μήνα και στο μισό ταξίδι είχα κλειστό τον κλιματισμό ενώ μερικές φορές είχα αναμμένη και την σόμπα, όπως κάναμε παλιά τα καλοκαίρια για καλύτερη ψύξη.
    • Πρόσφατο άρθρο με περισσότερες πληροφορίες για την "λογοκρισία" που ξεκίνησε στο Steam και το τι μέλλει γενέσθαι: The censorship on Steam is coming for everyone on the internet WWW.POLYGON.COM Game developers are being denied early access, while others are struggling to get paid in the saga involving Steam, Visa...
  • Topics

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.